2021-08-06, 08:38
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Dessutom hånar ju Kajsa Hultin folk som försöker gå ner i vikt och bli mer hälsosamma. För att slippa diabetes, högt blodtryck och andra problem.
Länka gärna var hon hånar.
Citera
2021-08-06, 08:40
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Karriär på vilket sätt tänker du?

”Influencers” kan tjäna en bra slant. Har du missat det?

Nästan 30 miljoner människor lever med akut svält i världen och dom här jävla grisarna försöker bli kända på sitt frosseri. Det är osmakligt, osolidariskt och degenererande. Dom förtjänar en lavett.
Citera
2021-08-06, 08:43
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Länka gärna var hon hånar.

På hennes instagram uttrycker hon hur idiotiskt det är att försöka minska i vikt.
Citera
2021-08-06, 08:43
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
”Influencers” kan tjäna en bra slant. Har du missat det?

Nästan 30 miljoner människor lever med akut svält i världen och dom här jävla grisarna försöker bli kända på sitt frosseri. Det är osmakligt, osolidariskt och degenererande. Dom förtjänar en lavett.

Hon är ingen influencer. Mig veterligen kränger hon inte prylar vilket liksom är definitionen av en influencer.
Citera
2021-08-06, 08:44
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
På hennes instagram uttrycker hon hur idiotiskt det är att försöka minska i vikt.
Citera gärna. Det är för övrigt inget hån.
Citera
2021-08-06, 08:50
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Hon är ingen influencer. Mig veterligen kränger hon inte prylar vilket liksom är definitionen av en influencer.

Det är inget krav för att vara ”influencer”. Men när det kommer dit så kommer hon inte tveka.
Citera
2021-08-06, 08:52
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Citera gärna. Det är för övrigt inget hån.

”Att håna” kan betyda förlöjliga. Vilket hon gör.
Citera
2021-08-06, 09:19
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
”Att håna” kan betyda förlöjliga. Vilket hon gör.
Du får nog citera. Annars kan det lika gärna vara något du dragit ur arslet. Att hon inte vill banta är inte ett hån
Citera
2021-08-06, 09:23
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Du får nog citera. Annars kan det lika gärna vara något du dragit ur arslet. Att hon inte vill banta är inte ett hån

Kolla hennes inlägg för 5 dagar sedan. Nån slags ”dans” i röd bikini.
Citera
2021-08-06, 09:30
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Kolla hennes inlägg för 5 dagar sedan. Nån slags ”dans” i röd bikini.
Hon förlöjligar ingen förutom den enorma mängd click-bait artiklar som bara är ute efter att tjäna pengar på människors kroppsångest. Det hon säger att man inte är mindre värd som människa för att man är överviktig eller inte följer normen.
Citera
2021-08-06, 09:39
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Hon förlöjligar ingen förutom den enorma mängd click-bait artiklar som bara är ute efter att tjäna pengar på människors kroppsångest. Det hon säger att man inte är mindre värd som människa för att man är överviktig eller inte följer normen.
Hon hånar önskan om att gå ner i vikt. Det är tveklöst. Gissar att det är Kajsa själv jag har äran att diskutera med
Citera
2021-08-06, 09:42
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Hon hånar önskan om att gå ner i vikt. Det är tveklöst. Gissar att det är Kajsa själv jag har äran att diskutera med
Nä, men jag följer henne och läser helt klart något än de tolkningar du lägger in. (Det är jag på min avatar)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in