2020-12-06, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DodgingJail
Hur många kromosomer saknar du om du reagerar så här för att någon skriver få meddelanden i timmen på en chattsajt?

Ja det är ju nåt som vi alla undrar över? Det står ju inte rätt till där, det förstår man ju.
2020-12-06, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Jag är väl hyffsat ny i gamet. Men en färsking för mig är en sån som till 90% säkerhet slutar efter några veckor i jobbet för att det går ''för sakta''. Om man ligger på, säg 60 -70 meddelanden efter någon månad så slutar man helt enkelt. Det inser de flesta normalbegåvade personer.

Det finns inte ens trafik till att snitta runt 100 hela tiden. Du har som sagt bara jobbat när det har varit onormalt mycket trafik, med undantag för november. Innan covid kunde det vara så lite som 30-50 i timmen även på kvällar vissa perioder.
2020-12-06, 14:39
Medlem
"Player är skapad så dess profil bor i REGION SKÅNE"
Target bor i Skåne TOMELILLA
Target frågar player vart i SKÅNE denna bor.
Idiotjävel från operador skriver GÖTEBORG.
Target svarar blabla tyvärr söker en kk max 10 mil ifrån mig och tackar för sig.
HUR FAN TÄNKER MAN DÅ?
2020-12-06, 15:01
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Target svarar blabla tyvärr söker en kk max 10 mil ifrån mig och tackar för sig.
HUR FAN TÄNKER MAN DÅ?
Då förtjänar man att bli avstängd
2020-12-06, 15:04
Medlem
Citat:
HUR FAN TÄNKER MAN DÅ?

Då skriver du till target att "Oj, det var auto correct, jag vet inte varför det blev så! Jag bor ju i Svedala"

10/10 han svarar
2020-12-06, 15:39
Medlem
Citat:
HUR FAN TÄNKER MAN DÅ?

För att man är en lat jävel och inte orkar bry sig. Såna där tillför inte ett skit som operatörer. Dom bara pajar flödet.
2020-12-06, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
För att man är en lat jävel och inte orkar bry sig. Såna där tillför inte ett skit som operatörer. Dom bara pajar flödet.

Ja men eller hur? Jävligt lat och DUM utan koll på nåt. Men har man tur så är gubben torsk och letar sig till någon annan.
2020-12-06, 16:56
Medlem
Citat:
Ja men eller hur? Jävligt lat och DUM utan koll på nåt. Men har man tur så är gubben torsk och letar sig till någon annan.

Ja det är så jävla onödigt att göra så. Riktiga stolpskott... borde få sparken om dom fortsätter med det flera gånger.
2020-12-06, 18:56
Medlem
Citat:
Ja verkligen!
Är ju allmänbildning att Göteborg ligger i Södermanland så det borde alla veta.
2020-12-06, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Lägg ner din attityd. Det är pinsamt. Det är ju bara kolla på dina inlägg som du gjorde här i somras. Om man får hybris efter att ha jobbat på JH i 5 månader ligger man garanterat under normalbegåvning, bara så att du vet.

Min attityd? Verkar som att du har hakat upp dig rejält på mig. En anonym person på internet. Det om något är pinsamt. Jag vill bara föra vidare gurkans ädla budskap om att fokusera på antalet meddelanden och inte bry sig ett skit om gubbarna blir nöjda. Då skriver du mer, intäkten till företagen blir förskjuten, och du tjänar mer pengar. Förstått?
2020-12-06, 20:23
Medlem
Citat:
Min attityd? Verkar som att du har hakat upp dig rejält på mig. En anonym person på internet. Det om något är pinsamt. Jag vill bara föra vidare gurkans ädla budskap om att fokusera på antalet meddelanden och inte bry sig ett skit om gubbarna blir nöjda. Då skriver du mer, intäkten till företagen blir förskjuten, och du tjänar mer pengar. Förstått?
Exakt så är det!
Gubbarna tar nästa i alla fall så skriv bara.
2020-12-06, 20:48
Medlem
Citat:
I hate to break it to you, men du är kass. Alltså riktigt sopigt kass. Det ELLER så är du nybörjare. Då ligger man på runt 30-50 meddelanden i timmen. Efter någon vecka så skriver man 60-70 meddelanden och efter ytterligare 2 veckor 80 - 100 meddelanden. Allt annat så kan man lika gärna gå till socialkontoret och försöka att övertyga den bittra soctanten om pengar. Men om man inte ens klarar av att övertyga kåtgubbar så tror jag inte att du lyckas så bra hos soctanten heller... får nog be ens kontaktperson om hjälp istället.

Citat:

Amen just det säger du som skrev det här ovan till thetrashcanman för en dag sen.

Men det är ju tur att vi har dig som har jobbat på JH sen sommaren som kan lära upp oss andra hur vi ska göra och hur det funkar. Seså logga in till gubbarna nu så du åtminstone får ihop till lite mat i veckan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in