Citat:
Ursprungligen postat av
Crapmagic
Men du förväntas faktiskt med rätta sålla bort Zlatan eftersom det är trovärdigt att han skulle kunna komma som gest i Skavlan
Du förväntas skruva tanken. Det är dock svårt att intervjua en stenstod så det rätta svaret vore att inte kunna svaret kan jag tycka. För där gick gränsen för mig när det kommer till F&F surrealism & döda ting (Vilket år tinget gick ur tiden).
Jag har inte kunnat en endaste gäst i "Vem där"
Anders Lundins gissning på Dart Vader å andra sidan måste varit årets mest svagbegåvade gissning
T.o.m F&F skruvade på sig & harklade sig & hade sig.
Det är rätt svårt att intervjua exempelvis en orm också. Problemet här var att Emma hade helt rätt! Det var inte statyn som hade med Seger att göra. Ännu en slamkrypare i detta skitprogram som jag tyvärr såg denna gång.
Bin Laden tyckte jag var enkel och ormen i paradiset (kom dock inte på då vad man kallar ormjäveln) tog jag nog efter ett tag. Men undrar om de får text till? Visst norska är enkelt att förstå men krånglar ju till det lite i detta moment.
Lundin var ju tydlig med att han trodde att det var fel och att allt de kopplade det till var "galax" så de sa Darth Vader istället för att inte gissa på någonting. Inte särskilt svårbegåvat.
Att man bara får 2p för "Vem gästar Skavlan" medan UP kan ge 10p skillnad beroende på kategori om det är något en är bra på och motståndaren dålig på. Det är förjävligt.