2020-02-07, 21:59
Medlem
Ace Venturas avatar
Sämsta intro-tävlingen i världshistorien. Den som kläckte ur sig den där skiten borde få sparken på stående fot.
Citera
2020-02-08, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emos20
Supermodellen har hon kunnat något svar?
Gårdinger är ödmjuk, funderar om filip är kär i han, han håller på mycket med han och skämtar.

Frode verkar ha förstånd som en ungdom och janne josefsson är han stressad eller något? Hur kan han tro att ett afrikanskt land som Tansania ligger vid Iran?

Hur kan man uppfatta att de svarade Tanzania när dom svarade Tasmanien ??
Citera
2020-02-08, 09:30
Medlem
Bingokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Hur många inspelningar görs det på en dag egentligen? Jag har sett samma tjej i publiken i typ alla avsnitt än så länge. Hon är brunett, har stor panna, uppsatt hår och glasögon. Klappar som ett mongo, därför jag lagt märke till henne.

De spelade in två avsnitt per dag
Citera
2020-02-08, 14:35
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Ärligt talat visste jag inte vad hon modellen hette i efternamn, varför måste man kunna det? Jag brukar spola förbi början där de presenterar deltagarna, men Frode och Josefsson borde väl hört det där
Frågan var "vad heter era motståndare i förnamn" inte efternamn men Frode svarade både ett för och ett efternamn där båda var fel.
Citera
2020-02-08, 15:22
Medlem
Lite roligt är ju hur man hänvisar till tv serien Vita lögner, men bilden man klistrar in är från filmen Vita lögner. 2 helt olika saker!
Citera
2020-02-09, 16:31
Medlem
Programmet är kul men 3-4 reklampauser gör det tröttsammt att kolla på. Dessutom, Fredrik är alldeles för gapig och forcerad när han pratar och deltagarna får väldigt lite tid på att komma med svar även om programmet är klippt. Programmet hade kunnat vara 15 minuter extra.

Jobbigt att se Lerin, han kan måla men detta program ska han inte tackat ja till.
Citera
2020-02-09, 17:16
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emos20
Programmet är kul men 3-4 reklampauser gör det tröttsammt att kolla på. Dessutom, Fredrik är alldeles för gapig och forcerad när han pratar och deltagarna får väldigt lite tid på att komma med svar även om programmet är klippt. Programmet hade kunnat vara 15 minuter extra.

Jobbigt att se Lerin, han kan måla men detta program ska han inte tackat ja till.

Betalar 99 spänn i månaden för dplay, då slipper man reklamen + att man kan se avsnitten en dag i förväg.
Citera
2020-02-10, 12:40
Medlem
MrBraxs avatar
Herregud vad Kakan är otrevlig här, aldrig sett henne utanför skådespeleri förut
Citera
2020-02-10, 20:23
Medlem
bfjs avatar
Citera
2020-02-10, 22:15
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Betalar 99 spänn i månaden för dplay, då slipper man reklamen + att man kan se avsnitten en dag i förväg.
Man behöver inte betala någonting för att se gratis utan reklam. Men att se morgondagens behöver man abonnemang för. Jag har gratis en månad via koden "filipochfredrik"

Jävlar vad jämn match. Otroligt bra av Janne och Cecilia!

"Han har eventuellt inte världens största fryspizza företag"
Citera
2020-02-11, 01:35
Medlem
farlings avatar
Josefsson & Frode, det bästa som hänt svensk underhållning.
"Vad är landskap nu igen?"
Citera
2020-02-11, 11:42
Medlem
Ja Josefsson & Frode får ju deltagarna i tex Paradise Hotel att verka smarta..
Helt otroligt hur oallmänbildade de är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in