2020-12-06, 02:40
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Läsförståelsen tryter ser jag.

Det står "denying the request to continue the hearing and permit
additional inspection of ballots." vilket menar att man nekar att fortsätta förhöret OCH att man nekar att tillåta vidare undersökning av valsedlar. Detta framgår tydligt om man läser domstolens resonemang tidigare i dokumentet där man säger. "the evidence does not show fraud or misconduct"
Ordet "permit" ska i så fall bort för att det ska stämma.
2020-12-06, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Ordet "permit" ska i så fall bort för att det ska stämma.
Läs domstolens resonemang kring de inspekterade valsedlarna så trillar poletten kanske ned för dig tillslut.

Dom begärde "permission" att titta på mer valsedlar och domstolen nekade den begäran att ge "permission". Herregud förstår du inte hur bakvänt det låter om man skulle tillåta vidare inspektion om man sedan inte kan presentera resultatet av den inspektion inför domstol då man nekat att fortsätta förhöret.
2020-12-06, 02:53
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Biden kommer aldrig tillträda som president. Det vi vet genom Trumps kryptiska men ändå tydliga uttalanden, är att han visste att de skulle fuska. Inte en chans i världen att Trump inte hade koll på vad som hände på valnatten när miljontals röster stals från honom och gavs till Biden.

Trump vet också vad som sker om Biden skulle tillträda som president. Massamnesti till 11 miljoner illegala invandrare, nya delstater, utöka Högsta Domstolen och begränsa tiden en domare får sitta. Detta i syfte att rotera bort de Republikanska domarna. USA blir en diktatur. En enpartistat.

Precis som andra sagt, så spelar Trump schack i multipla dimensioner. Han har suttit ko-lugn sedan valet och spelat golf, samt twittrat om valfusk dagarna i ända. Han juridiska stab jobbar för fullt och den militära underrättelsetjänsten har koll på precis allt som hände när globalisterna, Deep State och Demokraterna försökte stjäla valet. Trump kommer snart utnyttja den exekutiva order han utställde i september 2018 och deklarera undantagstillstånd med hänvisning till utländsk påverkan i valet.

Trump skulle aldrig sitta med händerna i kors och låta korrupta Demokrater och Republikaner förstöra bevis för valfusk i delstaterna, om det inte vore så att de redan har all information via bakdörrar till Dominionservrarna.

Så är det sannolikt. Om nu IC redan har alla bevis så fastnar de som fortsätter fuska och försöker dölja sina spår bara djupare i träsket.

Citat:
Ursprungligen postat av vaduvillmockarduva
han spelar upp video på förrädarna och deras treason live ahhahaha vilken jävla legend

Vi lever i hemska tider, men det som sker just nu gör att man känner hopp. Vilken hjälte han är Trump!
2020-12-06, 02:53
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Nice! I like it.

Kanske skulle Kemp tänkt på detta innan han lät sig korrumperas. Noll sympati.

Ja Kina har skickat tiotals miljoner rakt in på kontona till hans familjemedlemmar såg jag, månader innan valet. Undrar varför?

Klart de blir sura om han tillåter något som gör att Trump kan få staten trots allt fusk som de köpte ifrån honom. Då måste de hotas lite med bilbomber. Får se om han faller in i ledet eller om han gör det rätta.
2020-12-06, 02:57
Medlem
Pungs avatar
Många NPC i tråden som upprepar mantran om ”bara indicier” och ”inte tillräckliga bevis” blandat med påståenden om att det ena eller det andra skulle vara för sent vid vissa datum.

Jag tror ni missuppfattat vart bevisbördan ligger här. Det är inte så att Trump måste hitta varenda ogiltig röst och bevisa att var och en bortom allt rimligt tvivel är ogiltig inom en vecka för annars är Bidéns seger huggen i sten.

Ett val har den legitimitet som folket ger det. Vare sig mer eller mindre. Det är staten som alltid har bevisbördan för att den med makt har förtjänat makten ärligt. Därför är det alltid staten som har att bevisa att det INTE fuskats istället för tvärtom.

Om folket inte litar på valet kan ledaren möjligen utöva sin makt ändå. Men då är det en diktatur vilket gör det till en helt annan fråga. Bidéns chanser att styra USA som diktator kan också vara en intressant diskussion, men det hör inte till tråden. Det som diskuteras här är ifall Bidén kommer att styra USA i egenskap av folkvald president, och för att det ska kunna ske räcker det inte några stater lyckas hinna formatera röstmaskinerna eller att domstolar avvisar mål eller att formalia används som ursäkt för att bortse från fusk. Nej, det krävs att staten lyckas bevisa för den överväldigande majoritet att det inte fuskats.

Man kan diskutera hur mycket man vill om tidsfrister och vad som är tillräckliga bevis. Men om man zoomar ut lite blir det ganska enkelt. Det här är inte ett åtal där Demokraterna kan komma undan genom att säga ”okej, vi ser på övervakningsfilmen att tiotusentals falska röstsedlar plockas fram från gömställen och registreras, men hur vet vi vad det stod på röstsedlarna? Filmen bevisar inte bortom allt tvivel att rösterna gav Bidén seger”.

Sådant funkar för att få en langare frikänd ”hur vet vi bortom allt tvivel att det vita pulvret i de små plastpåsarna var knark”. Men det funkar inte så här.

Om folket tror att Bidén fått makten genom ett manipulerat val är frågan redan där avgjord. Sådana är bevisreglerna. Om Bidén ändå får makten är han inte en legitim ledare och får avsättas genom statskupp. Sådana är processreglerna.

Om inte USA vill ta klivet och bli en svajig bananrepublik måste man alltså övertyga folket om att valet har gått rätt till.

Hittills har det inte gått något vidare. Media och big tec försökte inledningsvis hålla misstankarna borta från allmänhetens blickfång men katten är nu ute ur säcken. Faktum är att månaden efter valet inte handlat om något annat än just fusk. Man har knappt sett skymten av Bidén och Demokraterna sitter knäpptysta. Allt man hör är fusk, fusk, fusk.

Vad folk först kommer att tänka på när de hör om valet är inte att Trump förlorade eller att Bidén vann utan på frågan om det fuskades eller inte. Media och big tec har inte lyckats stoppa det samtalet.

Därför, när fuskanklagelserna nu börjar få ordentlig substans, finns det inte längre någon återvändo. Att det vore teoretiskt möjligt för domstolar att bortse från alla bevis är inte relevant längre. Det kanske skulle funkat ifall inte frågan engagerade så många, så mycket. Om det bara vore några tusen människor som var övertygade om fusk kanske en domstol skulle kunna glida under radarn om den vägrade beakta bevisen. Men inte nu.

Situationen nu är sådan att det kommer vara omöjligt för Bidén att utöva ett presidentskap om han inte först själva initierar en grundlig undersökning som fullständigt krossar alla misstankar och omvänder den majoritet av väljare som idag är säkra på att valet manipulerades.

Tiden är förbi då detta var möjligt att kväva i dess linda med några avvisade stämningsansökningar och syrliga kommentarer från domare för media att citera. Sista veckan har också alla avgöranden utfallit som segrar för Trump. Ingen vill längre vara den som riskerar att hamna på fel sida i historieböckerna. Viljan att försvara valresultatet kommer också avta, och de inblandade kommer vara tillräckligt upptagna med att radera spåren som leder till dem själva för att inte ha tid över att dölja fusket.

Ju fler segrar för Trump, desto mindre kontroversiellt kommer det vara att misstänka fusk vilket i sin tur kommer göra det lättare att få fram än fler bevis. Tongångarna kommer höjas, fler utredningar vidtas.

Det här är en lavin!
2020-12-06, 03:45
Medlem
SalazarSlytherins avatar
Ett riktigt bra och viktigt tal. Han lyfte fram Loeffler och Perdue bra samtidigt som han påvisade valfusket och han sa de upplyftande orden "We will never ever surrender".

Vilket såklart är rimligt, inte bara p.g.a. valfusket, utan för att USA kommer förgöras om Demokraterna övertar makten, samtidigt som Republikanerna aldrig någonsin kommer kunna vinna kommande val.
2020-12-06, 03:46
Medlem
KABUNs avatar
Vet inte om detta länkats innan.
Nytt klipp med den brittiske militären Simon Parks. Han talar om vad som händer nu och vad man kan förvänta sig framöver. Alltid intressant att höra hur sådana som han tänker och resonerar.

https://www.youtube.com/watch?v=sVqsRUyrQ_k
Senast redigerad av KABUN 2020-12-06 kl. 03:58.
2020-12-06, 04:32
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KABUN
Vet inte om detta länkats innan.
Nytt klipp med den brittiske militären Simon Parks. Han talar om vad som händer nu och vad man kan förvänta sig framöver. Alltid intressant att höra hur sådana som han tänker och resonerar.

https://www.youtube.com/watch?v=sVqsRUyrQ_k

Tackar, inte hunnit se den än men kollar nu!

En del bra saker, kul att General Flynn följer honom nu också =)
2020-12-06, 04:46
Medlem
SalazarSlytherins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Trump Jong Il och hans lakejer kan inte längre hota folks familjer..
De har inte stödet som krävs.

Om någon bara kunde lämna en specifik deklaration på vilka röster det är som ses som 'Olagliga'...?

Du har ett passande namn. Trump har stöd av supportrar över hela Världen och givetvis främst i USA där upp emot 80 miljoner röstade på honom. Han har ett ofantligt stöd.

Kemp bör göra som President Trump säger, både för att visa att han inte är en RINO och för att det är rätt. Det finns många olika regler om hur röstsedlar ska vara för att de ska vara lagliga eller olagliga. Dessutom bör signaturjämförelse användas där det går.
Senast redigerad av SalazarSlytherin 2020-12-06 kl. 04:53.
2020-12-06, 04:56
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalazarSlytherin
Han bör göra som President Trump säger, både för att visa att han inte är en RINO och för att det är rätt.

Please enlighten me, WHAT the hell is a "RINO"?

Min googlingar på ordet genererar bara felstavade flodhästar som resultat... vilket dock är betryggande eftersom Google då bevisar att de inte känner min personlighet för fem öre, vilket i sin tur reducerar aktiepriset på "Big Data" med 1xAutist/9miljarderX0.0001%Kr.

Citat:
Det finns många olika regler om hur röstsedlar ska vara för att de ska vara lagliga eller olagliga.

och Team Trump torde ha 100% koll på allt sådant, så... Varför har de inför domstol ännu inte kunnat redogöra för exakt vilka röster det är som är att anse som olagliga?

Citat:
Dessutom bör signaturjämförelse användas där det går.

Fast om signaturjämförelser inte går att använda på 100% av rösterna så kommer foliehattarna/rättshaveristerna alltid att ha något att klaga på.
Senast redigerad av Trolltestet 2020-12-06 kl. 05:08.
2020-12-06, 05:08
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Jag tvivlar på att du begriper den fulla innebörden av mitt namn.
Likt Trump, så spelar jag 5D-Schack med allt vad min existens heter.
Du vet säkerligen inte ens hur 4D fungerar.

Min googlingar på ordet genererar bara flodhästar...
Du bemästrar 5D schack men du vet inte ens vad en RINO är? lol...

Republican In Name Only. Du vet, cuckar, Israel-rövslickare och liknande skojare.

Citat:
och Team Trump torde ha 100% koll på allt sådant, så... Varför har de inför domstol ännu inte kunnat redogöra för exakt vilka röster det är som är att anse som olagliga?
Spelar ingen roll hur bra koll de har, demokraterna har bestämt att det inte förekom något valfusk (trots att det av totalt uppenbara skäl gjorde det), och då kommer inget som presenteras inför domstol att godkännas av profitkorrumperade domare (även om de så är republikanska domare). Vad Trump borde göra är att skriva en executive order där han ogiltigförklarar alla poströster och dominionröster, och bara ditektrösterna godkänns (alltså paper ballots från folk som var på plats och räknades för hand).

Biden-Harris kommer ju annars att förvandla USA till ett third world shithole country om Trump inte diskvalificerar poströsterna och dominionrösterna.
Senast redigerad av EliasAlucard 2020-12-06 kl. 05:12.
2020-12-06, 05:16
Medlem
SalazarSlytherins avatar
Citat:
Jag tvivlar på att du begriper den fulla innebörden av mitt namn.
Likt Trump, så spelar jag 5D-Schack med allt vad min existens heter.
Du vet säkerligen inte ens hur 4D fungerar.

Min googlingar på femomenet genererar inget annat än flodhästar...

Fast om signaturjämförelser inte går att använda på 100% av rösterna så kommer foliehattarna/rättshaveristerna alltid att ha något att klaga på.

Lol, "spela" ditt schack du. Du försöker framställa mig som korkad. Tro vad du vill, jag bryr mig inte.

RINO betyder 'Republican In Name Only'. De följer en upplagd plan. Jag påstår mig inte veta vad Trump-kampanjen kommer göra, men att de kommer fortsätta kämpa för USA och mot Demokraterna känns väldigt tydligt och glädjande. Tillräckligt mycket valfusk har redan påträffats flera gånger om egentligen (det lär få betydelse framöver), men att räkna om rösterna på ett adekvat och beprövat sätt skulle inte försämra deras läge. Förövrigt är många av domarna vänsteraktivister eller korrupta och skulle aldrig döma till Trumps fördel. - Sista svaret från mig.
Senast redigerad av SalazarSlytherin 2020-12-06 kl. 05:18.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in