Citat:
Ursprungligen postat av
RudyardKipling
Samma här. Instämmer till 100%.
Aha, jag förstår. Även om jag utgår från att det vi såg på videon är glasklart fusk så ska det kanske kunna bevisas. Som du säger, kör man en full audit och tittar på namnunderskrifter osv så finns det en chans att man upptäcker valfusket. Man kommer dock inte kunna upptäcka valfusk i de fall där de förstört Trumpröster och ersatt med Bidenröster. Frågan är hur mycket de hunnit byta ut. Jag läste att rösterna skulle placeras i plomberade boxar och sedan skickas till förvaring och att man vägrade plombera dem. Hur detta kan få fortgå är fullständigt bisarrt. Förhoppningsvis så kallas militären in enligt tidigare uppgift.
Det har ju diskuterats av och till om ett av syftena med Powells/Woods framfart där de öppet anklagar såväl företag som namngivna personer varit att tvinga fram förtalsmål då det skulle kunna vara ett sätt att tvinga fram insyn i affärerna. En som ju faktiskt har varit inför skranket, anklagad av the Washington Swamp, är General Michael Flynn, försvarad av bl a Sidney Powell. Vad för skit och lojaliteter exponerades under den processen? Skit som motiverat det som verkar aktiverats nu kanske. Flynn har hela tiden associerats med något slags rörelse som går under namnet Digital Soldiers där både folk från den riktiga militären och folk från hacker communityt verkar ingå. Nu har ju, som vi vet, General Flynn blivit fullt rehabiliterad och återinsatt i tjänst. Frågan är vad han har för funktion och till vad hans kunskap används. Ovanpå detta har ju justitieminister Barr i dagarna utfärdat någon order om att Durhams utredning kring Russia Hoax ska fortsätta oavsett vem som installeras i Vita Huset i januari. Sannolikt innebär denna order också att man inte kommer att kunna/våga gå efter Flynn en gång till om det skulle bli så att man inte hinner komma i mål med vad det nu är man har siktet inställt på från "We The People".
Spännande är bara förnamnet. Lyssna på General Flynn:
We are an army of digital soldiers and nothing will stop what is coming! #DigitalSoldiers #StandFirm
https://twitter.com/cjtruth/status/1334866470090772480