Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
Jag är tveksamt till att du skulle ändra dig till att tro på det vad som än görs. Och det går inte att komma med argument när man diskuterar med dig heller för du har bestämt dig. Inget kommer att ändra din världsbild. Du är förlorad i en mörk värld där förnuftsskäl inte tar.
Självklart tycker folk rejält illa om Trump. De rallnyn han gjorde de sista två månaderna fick folk att verkligen gå ut och rösta för Biden. Det är så det ser ut, för att det är så det är. Förstår inte varför man envisas med att leva i en låtsasvärld för?
Ja Biden är en sån stjärnkandidat att folket reste sig ur gravarna för att rösta på honom!
Jag var mycket tveksam till Trump innan han blev president. Kanske ännu mer tveksam till Hillary som man visste var korrupt och krigshetsare, men Trump var ett osäkert kort.
Men jag har ändrat åsikt om Trump pga att jag öppet lyssnar på alla argument. Han har gjort ett enastående jobb på massor med områden de senaste fyra åren, och verkar varken korrupt eller benägen att starta krig.
Tycker mig se många Amerikaner som känner likadant.
Men du har ju inte ens presenterat några argument, utan förefaller mest upprepa de punkter som massmedia har på dagordningen. Det upplyser ingen. Vissa köper allt bara källan har en aura av auktoritet, andra använder alla upptänkliga källor och resonerar kring vad de säger, vad de har för intressen att ljuga eller inte, och vilka belägg som finns.
Ingen i den sistnämnda kategorin lägger någon som helst vikt vid dravel om att alla hatar Trump eller att stor uppslutning och engagemang bakom en kandidat faktiskt är ett tecken på impopularitet. Spelar ingen roll om källan är Sirup eller CNN.