2020-11-27, 23:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree
Big up Gudinnan från Tonga i veckans program. Vi behöver fler polynesiska Gudinnor i Sverige Cause you are my Island empress my dark brown Princess!!!
Jepp, det var ingen tvångsintegrerande konstig etnicitet-ihopmatchning från svts sida, detta tackar vi för. Jag tycker det låter som att du har helt rätt radarinställning (tänk om resten av samhället nu kunde ta efter bara). Däremot så kanske vi inte behöver flera Tongianer till Sverige, högst 2 får ni förbli.

Första dejtens skyltfönster utåt denna säsong råka bli två unga rågblonda snyggingar
https://www.svtplay.se/forsta-dejten & samma mönster (unga & snygga) går igen i andra länders versioners programbild för att sälja in programmet för detta är vad vi vill se undermedvetet även om ni tror att ni vill se dessa groteska aspergare & desperata änklingar & änkor.

Men det är ju faktiskt falsk marknadsföring, för inte har vi sätt många snyggingar i programmet, mest fula alternativt gamla människor & det senaste avsnittet var inget undantag.

Tidigare säsonger: Im so fine and i know it
https://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/sara-martinsson-svts-forsta-dejten-ar-akta-magi/
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-27 kl. 23:47.
Citera
2020-11-28, 01:43
Medlem
Crapmagics avatar
Måste revidera mig lite, det var ju faktiskt vettiga människor den här gången för första gången
på jävligt länge.

I den mån att 'Invandrarna' var assimilerade & talade språket' iaf.

Och den där aspiga tjejen gick faktiskt att sympatisera med, kände igen mig en smula
Sådana där matcher är osannolika! IRL att dom hade så där jävla mycket gemensamt.
det här var ett exempel på när man blir matchad för att inte säga bortgift andra är lyckat.
Citera
2020-11-30, 17:37
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Oj, har ni inte kommenterat än?
Charmig tjej det där, de två med svaga begåvningshandikapp. Han var lite stirrig bara.

Ikena var ju mer kaxig, än vad han hade att komma med.
Carina var mer sympatisk.
Han var inget att ha för henne tycker jag, och hon ska inte bry sig om att han ghostade henne.

Ikenna verkade oerhört mycket på, vilket Carina påpekade några gånger. Han ger mig dåliga vibbar - charmig och pratglad, någon som håller igång festen, men med mycket aggressivitet och kontrollbehov som bubblar under ytan.
Citera
2020-12-05, 01:33
Medlem
Crapmagics avatar
2 killtrötta ideologiska feminister går in i en bisexuell period. Tycke uppstår såklart inte utan blir goda vänner. Den blonda sexologen var way out of her league utseendemässigt.

Kvinnor som lyssnar på hårdrock/metal *check*

Skämdes över den manliga Harry Potter nörden. Beta-2000
Senast redigerad av Crapmagic 2020-12-05 kl. 01:38.
Citera
2020-12-05, 02:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Killen bör väl haft nån diagnos också.

De låter väl inte en helt "normal" kille dejta någon som har en diagnos? Borde inte han ha samma eller nåt liknande handikapp?!? Tyckte tjejen verkade långt ifrån normal, nästan utvecklingsstörd.
Citera
2020-12-05, 02:59
Medlem
Crapmagics avatar
Den bisexuella blicken tar man inte fel på
https://imgbox.com/q7z7Ub3y

Citat:
Ursprungligen postat av Dooby-dooo
De låter väl inte en helt "normal" kille dejta någon som har en diagnos? Borde inte han ha samma eller nåt liknande handikapp?!? Tyckte tjejen verkade långt ifrån normal, nästan utvecklingsstörd.
Fast förmodligen var hon lite över medelintelligent.

Vad upprördes du mest över när du tillskriver henne förståndshandikappad?
det brukar inte ingå aspergers iaf.
Citera
2020-12-05, 03:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Den bisexuella blicken tar man inte fel på
https://imgbox.com/q7z7Ub3y

Fast förmodligen var hon lite över medelintelligent.

Vad upprördes du mest över när du tillskriver henne förståndshandikappad?
det brukar inte ingå aspergers iaf.

Allt hon gjorde och sa i stort sett tycker jag. Hon pratade och uttryckte sig som en flicka på 5 år. Hon berättade även att hon hade tvångstankar.
Citera
2020-12-05, 03:20
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Allt hon gjorde och sa i stort sett tycker jag. Hon pratade och uttryckte sig som en flicka på 5 år. Hon berättade även att hon hade tvångstankar.
Tvångstankar har inget med begåvning att göra, betydligt troligare att vår ny-göteborgare & hans Tongianska var dom lättare utvecklingsstördaste för kvällen
Senast redigerad av Crapmagic 2020-12-05 kl. 03:23.
Citera
2020-12-05, 03:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tvångstankar har inget med begåvning att göra, betydligt troligare att vår ny-göteborgare & hans Tongianska var dom lättare utvecklingsstördaste för kvällen

Jag vet, men det ihop med hennes övriga handikapp, gjorde inte saken bättre precis.
Citera
2020-12-05, 13:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Jag vet, men det ihop med hennes övriga handikapp, gjorde inte saken bättre precis.
Men hon hade ju inga handikapp.

När ska du inse att EQ inte är värt ett wooden nickel. För det är väl vad du menar åsyftar med handikapp?.

Dom sociala handikappen uppvisar uteslutande männen i den här serien, i att dom pladdrar på om sitt & är inte inlyssnande. Man kan inte vara för lite

När hon öppnade truten så uppvisa hon sårbarhet, det som ni vill att män ska visa inne i relationen, kände du att de blev ett hot mot dig som kvinna?

Näste vecka ser ut att bli en katastrof, ytterligare en blond 10 poängs-pangbrud i lockigt, som självklart ska matchas mot en kaxig blattefrisyr. Bravo SVT!
Senast redigerad av Crapmagic 2020-12-05 kl. 13:07.
Citera
2020-12-08, 22:52
Medlem
Oerhört fnittrig tjej (blondinen) i kvällens avsnitt. Ger ett väldigt omoget intryck.
Citera
2020-12-08, 23:10
Medlem
CyberIngmars avatar
Jag trodde Bernt väntade på en man Han matar fördomar jag har om vänsterpartister.

Den där fnittriga tjejen har säkert kunna få till en andra dejt om hon inte fnittrar åt allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in