2020-12-04, 21:38
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHeizenbast
Detsamma! Lyckades du få två stycken eller?

Ja. Två olika namn och mailadresser genom länken som delades här inne.
Citera
2020-12-04, 21:53
Medlem
Nark0ts avatar
Fick nyligen ett SMS med spårning av mitt paket,ska få det 7/12e. Elgigantens support verkar ha fullständigt rätt!.
Citera
2020-12-04, 22:49
Medlem
Finns det någon här som köpt en Playstation 5 kontroll separat?
Citera
2020-12-04, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvintol
Finns det någon här som köpt en Playstation 5 kontroll separat?

Yes köpte det för typ 10 dagar sen hos EG
Citera
2020-12-04, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHeizenbast
Yes köpte det för typ 10 dagar sen hos EG

Kom din i en liten skyddande påse (samma som den som följer med konsolen) i boxen?
Citera
2020-12-04, 23:03
Medlem
Citat:
Kom din i en liten skyddande påse (samma som den som följer med konsolen) i boxen?

Har inte fått konsolen ännu. Förhoppningsvis på måndag, så har faktiskt inte öppnat upp förpackningen på kontrollen😅
Citera
2020-12-04, 23:06
Medlem
Fick hem en ny Dualsense 5 som jag packade upp precis. Skall den inte komma i en liten skyddande påse (samma som den som kom med konsolen) i boxen, jag tror nämligen jag sett det i "unboxings" på Youtube. Den jag fick låg helt fritt och skvalpade. Kanske fick jag en begagnad av misstag.
Citera
2020-12-05, 09:21
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Fick hem en ny Dualsense 5 som jag packade upp precis. Skall den inte komma i en liten skyddande påse (samma som den som kom med konsolen) i boxen, jag tror nämligen jag sett det i "unboxings" på Youtube. Den jag fick låg helt fritt och skvalpade. Kanske fick jag en begagnad av misstag.
Jo, det ska den. Min kom i en.
Citera
2020-12-05, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Jag gillar att du har köpt så många. 3 st. hittills vad jag vet.
Och du som klagade på att folk köpte många och sålde vidare dyrt

Min sjunde faktiskt. Fyra från återförsäljare och tre hittills från Tradera. Kostat mig än så länge ungefär 26 000. Har gjort en del familjer glada nu lagom till jul när de kan få tag på en PS5 till sig själva eller till sina barn för samma pris som man får från en återförsäljare för varje enhet.

Förhoppningsvis kommer fler släpp snart. I USA så finns det ju butiker som säljer/har sålt PS5r fysiskt utan någon förhandsbokning överhuvudtaget. Nu är förvisso marknaden i USA större men då Amazon lanserade nyligen i Sverige så kan de nog dra i en hel del trådar. Brittiska och tyska Amazon har haft en del flash sales den här veckan så vi får hålla tummarna för svenska Amazon.

Håll ut bara ni som behöver Playstation 5. Det kommer fler tillfällen.
Citera
2020-12-05, 10:52
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nokthal
Min sjunde faktiskt. Fyra från återförsäljare och tre hittills från Tradera. Kostat mig än så länge ungefär 26 000. Har gjort en del familjer glada nu lagom till jul när de kan få tag på en PS5 till sig själva eller till sina barn för samma pris som man får från en återförsäljare för varje enhet.

Förhoppningsvis kommer fler släpp snart. I USA så finns det ju butiker som säljer/har sålt PS5r fysiskt utan någon förhandsbokning överhuvudtaget. Nu är förvisso marknaden i USA större men då Amazon lanserade nyligen i Sverige så kan de nog dra i en hel del trådar. Brittiska och tyska Amazon har haft en del flash sales den här veckan så vi får hålla tummarna för svenska Amazon.

Håll ut bara ni som behöver Playstation 5. Det kommer fler tillfällen.

Jag hoppas att du förstår, att inte en jävel här inne tror på dig.
Citera
2020-12-05, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Jag hoppas att du förstår, att inte en jävel här inne tror på dig.

Det hör förvisso inte till tråden om man tror på mig eller inte, men jag ser det bara som positivt att man inte tror på mig då det gör det lättare för mig att träffa andra Tradera-säljare som inte misstänker något.
Det är nog ingen som hyser någon som helst sympati för scalpers trots allt.
Citera
2020-12-05, 11:30
Medlem
Några fler som fick sin PS5 från Elgiganten idag? Jag hade valt expressfrakt och det kom med Bring, och jag fick precis en notis om att jag kan hämta det hos ombud nu. Beställt 19/11, Standard Edition.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in