Citat:
Ursprungligen postat av
NuBf

vilken enorm jävla halmgubbe du skapat! Helt själv också, wow, hade den stått nånstans i Gävle hade den blivit påtuttad det garanterar jag!
Paolo Roberto = gjorde nåt olagligt och haffades av polis. För att det han gjorde var olagligt
Fredrik Federley = var ihop med nån som gjort nåt olagligt. Har inte blivit haffad av polis, för han själv har inte gjort nåt olagligt.
Det är helt fantastiskt hur ni kretiner här på Flashback kan relativisera precis allting

OS-medaljörer i logiska saltomortaler! Tack för fredagsgarvet

Ibland är det svårt att förstå om någon är allvarlig, eller försöker vara komisk. Jag förutsätter att du representerar det första alternativet, annars får du ursäkta min brist på förståelse.
Frågar du 1000 slumpmässigt utvalda hetero-svenskar om vad de uppfattar som värst, Paolos sexköp eller pedofili, så svarar alla 1000 pedofili. Frågar du samma 1000 vem man helst vill umgås med, så kommer nästan alla att svara sexköparen. Jag är dessutom övertygad om att de allra flesta kan sympatisera med sexköparen, men absolut inte med pedofilvännen.
Frågar man däremot 1000 hbtqabc-vänner, blir siffrorna troligen stora åt andra hållet. Jag misstänker att du är en sådan.