2020-12-04, 00:17
Medlem
Den svarte mannen sätter saker på sin spets.
Fattiga områden blir utsatta för identitetspolitiken och demokraternas manipulation.
Demokraterna utnyttjar svarta utsatta människor för att ta hem valet till Biden genom att lura dem hur man räknar röster osv. Detta onekligen för att kasta in falska röster, utan signering o.s.v.

Och som många andra, blev han utkickad.
2020-12-04, 00:18
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Som Biden-supporter så erkänner jag utan problem att det man ser på filmen i Georgia inte ser bra ut alls. Jag tycker dock att det är lite tidigt att dra alltför mycket slutsatser om vad det är som händer, eftersom man inte ens pratat med de 4 personerna och frågat vad de gör. Det kan finnas många olika anledningar till att de gör vad som ses på filmen. Vissa skulle innebära valfusk, vissa skulle innebära inkompetens och vissa skulle innebära fullt normalt beteende.

Min spekulativa teori om vad som händer är att man vid 22:30 blev färdiga med den uppsättning röster man skulle räkna den dagen. Därför började man skicka iväg folk med planen att fortsätta nästa morgon. Sen så efter att de flesta hade gått så hittade man några lådor med röster som hade dolts under ett bord och därför inte upptäckts. Eftersom att man inte ville hamna efter med räkningen bestämde man sig då för att ändå räkna dem innan man gick hem. Så de 4 personerna jobbade 2 timmar med att räkna dessa röster och sen tog de också paus för natten.

Om min spekulativa teori från ovan stämmer, så är det förstås otroligt dumt att göra på det sättet att fortsätta räkna efter att partirepresentanterna har lämnat. Det är dock troligtvis inte olagligt, och i praktiken fanns det inte så mycket som observatörerna hade kunnat göra då detta inte rörde sig om någon signaturverifiering eller liknande utan bara att köra ballots genom räknemaskinen. Då man redan räknat om alla rösterna för hand så är det inte heller någonting som påverkade valresultatet på ett felaktigt sätt.

Titta på filmen igen och sätt på ljudet denna gång, det verkar som du helt missat vad valarbetaren vittnar om. Din spekulaltiva teori håller inte mot hennes berättelse.
Senast redigerad av Smurfanerlite 2020-12-04 kl. 00:20.
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Filmen vi fick se från övervakningsbilderna i Georgia cementerade vändningen. Det behövs inget dna. Alla vet att det gått till på liknande sätt i övriga stater. Nu är det hög tid för folket vid makten att vända kappan efter vinden, annars risker de själva att åka dit. Vissa riskerar fängelse medans andra risker sitt anseende.
Det kommer gå fort nu.

We got this 👌

Bakom stängda dörrar kommer fuskarna att söka strafflindring och avslöja ännu mera. Mums!
Medlem
Jag kollade precis på Nevada utfrågningen och någon sa "undisputed evidence" och att detta enbart kan lösas med en omräkning.
2020-12-04, 00:19
Medlem
GoldFinger100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Stämmer det här så är demokraterna rökta för flera år framåt i tiden 😂!

Vad är risken på att Biden och Kamal åker i fängelse eller ännu bättre riskerar capital punishment 😊?

Ja, dom gick igenom det i den första hearingen i GA idag, INGEN rösträkning får pågå utan tillsyn av andra parter. Borde vara självklart för alla tycker man. Bara Emma18 som griper efter halmstrån då hennes världsuppfattning börjar rasa ihop.
2020-12-04, 00:21
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Titta på filmen och sätt på ljudet denna gång, det verkar som du helt missat vad valarbetaren vittnar om. Din spekulaltiva teori håller inte mot hennes berättelse.

Om det är samma video jag sett så är det ingen valarbetare utan en advokat i för team Trump som pratar. Eller har jag missat någon ny video?
2020-12-04, 00:23
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 28dagar-senare
Bakom stängda dörrar kommer fuskarna att söka strafflindring och avslöja ännu mera. Mums!

Man får hoppas att ingen pardon kommer att visas... då dessa mycket väl vetat va de hållit på med och medvetet försökt föra det amerikanska folket bakom ljuset.
2020-12-04, 00:23
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Som Biden-supporter så erkänner jag utan problem att det man ser på filmen i Georgia inte ser bra ut alls. Jag tycker dock att det är lite tidigt att dra alltför mycket slutsatser om vad det är som händer, eftersom man inte ens pratat med de 4 personerna och frågat vad de gör. Det kan finnas många olika anledningar till att de gör vad som ses på filmen. Vissa skulle innebära valfusk, vissa skulle innebära inkompetens och vissa skulle innebära fullt normalt beteende.

Min spekulativa teori om vad som händer är att man vid 22:30 blev färdiga med den uppsättning röster man skulle räkna den dagen. Därför började man skicka iväg folk med planen att fortsätta nästa morgon. Sen så efter att de flesta hade gått så hittade man några lådor med röster som hade dolts under ett bord och därför inte upptäckts. Eftersom att man inte ville hamna efter med räkningen bestämde man sig då för att ändå räkna dem innan man gick hem. Så de 4 personerna jobbade 2 timmar med att räkna dessa röster och sen tog de också paus för natten.

Om min spekulativa teori från ovan stämmer, så är det förstås otroligt dumt att göra på det sättet att fortsätta räkna efter att partirepresentanterna har lämnat. Det är dock troligtvis inte olagligt, och i praktiken fanns det inte så mycket som observatörerna hade kunnat göra då detta inte rörde sig om någon signaturverifiering eller liknande utan bara att köra ballots genom räknemaskinen. Då man redan räknat om alla rösterna för hand så är det inte heller någonting som påverkade valresultatet på ett felaktigt sätt.

Märkligt att samma sak händer i flera svängstater den natten. Om det hände i Georgia så hände de i Pennsylvania osv....

Om du inte redan tror på Gud så är det läge för dig att be en bön.

Amen.
2020-12-04, 00:24
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Ja, dom gick igenom det i den första hearingen i GA idag, INGEN rösträkning får pågå utan tillsyn av andra parter. Borde vara självklart för alla tycker man. Bara Emma18 som griper efter halmstrån då hennes världsuppfattning börjar rasa ihop.
Jag lyssnade och det stämmer inte med vad som sas. Det som sas är att all aktivitet måste vara öppen för allmänheten så att partirepresentanter och media kan övervaka. Jag såg ingen som låste en dörr på filmen
2020-12-04, 00:25
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Om det är samma video jag sett så är det ingen valarbetare utan en advokat i för team Trump som pratar. Eller har jag missat någon ny video?

Nej det stämmer, men det hon säger är att att en dam avsiktligen ställt in 4 lådor under ett bord med en filt över sig flera timmar innan. Och därefter när man skickat hem de som inte fattar vad som skall göras tar fram dessa och börjar köra genom maskinen.
Låter inte som "ett misstag"?
2020-12-04, 00:25
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Det har snackats om det tidigare här. Förklaringen är att när man förtidsröstar på plats så registreras det som en mail-in ballot som man får ut, fyller i och lämnar in direkt på plats. Det är alltså inget konstigt i att man har samma datum på utskick och mottagande.

Kan du länka din källa på det här?
Dumt att säga/skriva att rösterna skickats ut.
2020-12-04, 00:26
Medlem
Haha, det blev visst livat nu efter att bevisen har presenterats.

https://twitter.com/newsmax/status/1334637444550037505

Citat:
BREAKING: The House Freedom Caucus has called on Bill Barr to release any election fraud findings he has.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in