2020-12-03, 21:10
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Det absurda är att FF enbart gjort karriär på att vara bög. Han har ju inget annat i bagaget. Lika absurt som skäggiga damen eller negern i cirkustältet för 100-150 år sedan, idag ersatta av bögen och transan. Och utifrån bögkändisskapet har han gjort politisk karriär och följt vart den politiska vinden blåst.

Du har så rätt. Och när karriären gick dåligt blev han trans. Jag har inga problem med något av dessa sexualiteter men jag gillar inte opportionister av detta slag. Steget är inte långt till psykopati.

Psykopater är kända för att inte ha en genuin sexualitet utan kan fejka vadsomhelst om det ger dom fördelar.
Citera
2020-12-03, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Jag synnerligen förvånad över att Centern inte har agerat eller gjort några kraftfulla uttalanden idag.

Vad väntar de på? Att folk ska glömma?

För varje timme som går blir det mer och mer tydligt att partiet accepterar pedofili och inte tycker Peddogays övertramp är så mycket att bråka om.

För att Federleys åsikter sitter i deras väggar. Parhästen till Annie Lööf har lika mycket makt som Annie Lööf, om inte mer p.g.a. hans läggning.
Citera
2020-12-03, 21:19
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
han kan ju köra via sitt konto i bryssel med där han ju hyr ett rum / Lägenhet de kan ju ha koll med!!

Tror nog han skal se sig om efter nytt boende i Bryssel nu ?
Citera
2020-12-03, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveaffair
Lång tråd men kan rekomendera er att lyssna på senaste avsnittet av Lögnarnas tempel där det ägnar ett helt avsnitt på 1,5 h åt att prata om Federleys troliga pedofilvurmande.

Några av er flashbackare citeras även i podden. 🙏🏻

I övrigt försökte jag söka i tråden, utan resultat, på ordet "barnmänniska". Detta är alltså det ord som Federley använt upprepade gånger när han beskrivit sin dotter. 😳

Antar att det är fler än jag som får otroligt dåliga vibbar. Barnmänniska!? Är ju för fan perverst.

Citat:
Ursprungligen postat av Harmanda
Jag får definitivt dåliga vibbar. Det låter som en av alla de omskrivningar jag hört förr, där personer vill förvirra omgivningen med ett otydligt språk så man inte ska reagera på vad de pratar om.

"Barnmänniska" är nog Pederleys sätt att undvika att sätta en "könsstämpel" på henne. Jag menar hur skulle det se ut ifall han säger dotter och hon framöver kommer på att hon är kille? Gud så pinsamt. I hans bisarra värld.
Citera
2020-12-03, 21:25
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Jag synnerligen förvånad över att Centern inte har agerat eller gjort några kraftfulla uttalanden idag.

För varje timme som går blir det mer och mer tydligt att partiet accepterar pedofili och inte tycker Peddogays övertramp är så mycket att bråka om.
https://imgur.com/gallery/3ZfsPjV
Citera
2020-12-03, 21:34
Medlem
tigerwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shbou
Borde inte en orosanmälan vara på sin plats?

En husrannsakan både i Sverige och Bryssel borde också dra igång bums hos gode pedogay !
Citera
2020-12-03, 21:40
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerwolf
En husrannsakan både i Sverige och Bryssel borde också dra igång bums hos gode pedogay !

Det borde gjorts redan förra veckan. Nu har Federley hunnit förstöra alla hårddiskar och usb-minnen under de här senaste dagarna.
Citera
2020-12-03, 21:43
Medlem
Jeff.Becks avatar
Citat:

Federley är personvald till EU parlamentet, därför kan han bara avgå frivilligt, så om han vill så kan han sitta kvar som vilde till 2024. Det skulle vara väldigt pinsamt för C, de förlorar sitt inflytande i EU och det blir svårt att driva valrörelse.

C har rejält med pengar så sannolikt förhandlar de med Federley om fallskärm.
Citera
2020-12-03, 21:46
Medlem
tigerwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Finns fup och dom för pedofilen nånstans i tråden?

På sid 20
Citera
2020-12-03, 21:46
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Du har så rätt. Och när karriären gick dåligt blev han trans. Jag har inga problem med något av dessa sexualiteter men jag gillar inte opportionister av detta slag. Steget är inte långt till psykopati.

Psykopater är kända för att inte ha en genuin sexualitet utan kan fejka vadsomhelst om det ger dom fördelar.

Ja, det är opportunisten där som stör mig. Jag försöker få kläm på hans CV men blir inte riktigt klok på det pusslet. Han är född 1978 och sedan 2002, då han blir ordförande för CUF, är han heltidspolitiker och 2006 kommer han in i riksdagen.

FF gick med i Cuf som 16-åring och kryssades in i kommunfullmäktige i Kungsör som 20-åring. Där satt han också i socialnämnden. Sin politiska karriär har han byggt på personvalskampanjer. Han missade en plats i riksdagen med bara 48 röster 2002 och flyttade därefter till Stockholm. Samtidigt var han den c-kandidat som fick flest röster i personvalet. FF har också en enskild firma i sitt namnd för detta. Han har bloggat flitigt från starten. Eget radioprogram i avsomnade Radio 1.

Från studenten 97 (?) till CUF-posten 02, gjorde han lumpen, jobbade med unga utvecklingsstörda, och pluggade i Örebro. Om jag inte har fel har han jobbat med utvecklingsstörda i sex år. Jag får det inte att helt gå ihop. Givetvis har jag inte läst/ kommit åt allt , men ingeting har jag hittat om studier. Annie Johanson/ Lööf skrev om tentor t.ex. i sitt bloggande. FF skriver mest om kringflackande, mat och uteliv/ mingel varvat med politiska tyckanden förstås. Mest pajkastande och ryggdunkande. Ett par 20p-kurser i Örebro kanske? När? Mer om jobbet bland de unga utvecklingsstörda I Strömsholm, Sofielund, skulle vara intressant att ha.
Senast redigerad av farbror Sven 2020-12-03 kl. 21:56.
Citera
2020-12-03, 21:51
Medlem
Vem tänker rösta på Centerpartiet i nästa val?

Det känns numera lite som en röst på våldsamma pedofila övergrepp på små barn.. ?
Citera
2020-12-03, 21:56
Medlem
SINENOMINEs avatar
Ole Morten Geving

Norsk politiker för Senterpartiet, 46 år, samma bild som i artikeln från SP fast opixlad finns på instragram.

https://imginn.com/omeg1974/

https://www.facebook.com/ole.geving

https://i.imgur.com/w92WSO2.png

https://i.imgur.com/NrM8xjC.png

Försöker hyra ut sitt hus nu när han sitter inne eller?
Senast redigerad av SINENOMINE 2020-12-03 kl. 22:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in