2020-12-01, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
SVT förnekar sig inte. När hamid skrivit något på FB så tog man bort han direkt. Drevet gick i ett. När Fredrik historia nu kommer upp så blir det locket på. Och tänk att kl 21.00 nu får vi se han på TV. Inte ett tecken från SVT att stoppa honom där. Man spyr.
Problemet är att dom är flera i programmet
Citera
2020-12-01, 21:09
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
SVT har ju börjat rapportera om Federley.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/c-fortroendet-for-federley-ar-skadat
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/mats-knutson-kan-bli-svart-for-federley-att-sitta-kvar

Jo det har dom men man fortsätter att sända han på TV. En pedofil dyrkare om det varit en SD politiker så hade den här serien stängs ner. Det är skillnad på hur man dömer folk.
Citera
2020-12-01, 21:11
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny

Tro mig. Det var som på spåret också
Citera
2020-12-01, 21:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Har nog missat en del här. Kan någon vänlig själ fylla i luckorna åt mig?

När blev denne man dömd/släppt ur fängelset för pedofeli?

Är det säkert att det är ett X till Fredrik och att de inte hade någon annan relation. Barnet är väll en flicka om jag fattat rätt och Fredrik är väll homosexuell?

Har Fredrik och pedofilen haft en relation i närtid?

Tack

Allting står ju i tråden, eller i valfri blaska.
Citera
2020-12-01, 21:17
Medlem
frithiofssons avatar
Citat:

Dock inte samtidigt, borde vara relativt enkelt att klippa bort delarna med Federley och bara ha kvar delarna med Skyttedal, Kuhnke och Guteland.
Citera
2020-12-01, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frithiofsson
Dock inte samtidigt, borde vara relativt enkelt att klippa bort delarna med Federley och bara ha kvar delarna med Skyttedal, Kuhnke och Guteland.
Det här kom ju upp i princip samtidigt som programmet skulle börja sändas.
Citera
2020-12-01, 21:21
Medlem
analkings avatar
Citat:
och i rektor hamids fall var det bara en person?
Citera
2020-12-01, 21:28
Medlem
Aktuellt har precis haft ett nyhetsinslag om FF. De återgav egentligen vad som många redan vet, och vad partigruppledaren har svarat, samt att de försökt nå FF utan framgång.
Citera
2020-12-01, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Aktuellt har precis haft ett nyhetsinslag om FF. De återgav egentligen vad som många redan vet, och vad partigruppledaren har svarat, samt att de försökt nå FF utan framgång.
Nu kan han bli Ursula på heltid
Citera
2020-12-01, 21:45
Medlem
farbror Svens avatar
Det absurda är att FF enbart gjort karriär på att vara bög. Han har ju inget annat i bagaget. Lika absurt som skäggiga damen eller negern i cirkustältet för 100-150 år sedan, idag ersatta av bögen och transan. Och utifrån bögkändisskapet har han gjort politisk karriär och följt vart den politiska vinden blåst.
Senast redigerad av farbror Sven 2020-12-01 kl. 21:49.
Citera
2020-12-01, 21:47
Medlem
nickomyras avatar
Sverige börjar bli sjukt på riktigt.
Angående Federley och hans kännedom om hans ”närståendes” tidigare brott.
När centerns partisekreterare går ut och deklarerar, jag citerar Expressen ”att förtroendet är skadat” är skadat??! Vad skall man göra inom Centern för att ens förtroende då är/blir förbrukat! Upplys mig gärna!
Citera
2020-12-01, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Sverige börjar bli sjukt på riktigt.
Angående Federley och hans kännedom om hans ”närståendes” tidigare brott.
När centerns partisekreterare går ut och deklarerar, jag citerar Expressen ”att förtroendet är skadat” är skadat??! Vad skall man göra inom Centern för att ens förtroende då är/blir förbrukat! Upplys mig gärna!

Möjligen hade förtroendet varit förbrukat om det var Federley själv som åkt dit för 22 barnvåldtäkter. Men det är inte säkert. Centerns hjärta är stort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in