SVT förnekar sig inte. När hamid skrivit något på FB så tog man bort han direkt. Drevet gick i ett. När Fredrik historia nu kommer upp så blir det locket på. Och tänk att kl 21.00 nu får vi se han på TV. Inte ett tecken från SVT att stoppa honom där. Man spyr.
Jo det har dom men man fortsätter att sända han på TV. En pedofil dyrkare om det varit en SD politiker så hade den här serien stängs ner. Det är skillnad på hur man dömer folk.
Har nog missat en del här. Kan någon vänlig själ fylla i luckorna åt mig?
När blev denne man dömd/släppt ur fängelset för pedofeli?
Är det säkert att det är ett X till Fredrik och att de inte hade någon annan relation. Barnet är väll en flicka om jag fattat rätt och Fredrik är väll homosexuell?
Har Fredrik och pedofilen haft en relation i närtid?
Aktuellt har precis haft ett nyhetsinslag om FF. De återgav egentligen vad som många redan vet, och vad partigruppledaren har svarat, samt att de försökt nå FF utan framgång.
Aktuellt har precis haft ett nyhetsinslag om FF. De återgav egentligen vad som många redan vet, och vad partigruppledaren har svarat, samt att de försökt nå FF utan framgång.
Det absurda är att FF enbart gjort karriär på att vara bög. Han har ju inget annat i bagaget. Lika absurt som skäggiga damen eller negern i cirkustältet för 100-150 år sedan, idag ersatta av bögen och transan. Och utifrån bögkändisskapet har han gjort politisk karriär och följt vart den politiska vinden blåst.
Senast redigerad av farbror Sven 2020-12-01 kl. 21:49.
Sverige börjar bli sjukt på riktigt.
Angående Federley och hans kännedom om hans ”närståendes” tidigare brott.
När centerns partisekreterare går ut och deklarerar, jag citerar Expressen ”att förtroendet är skadat” är skadat??! Vad skall man göra inom Centern för att ens förtroende då är/blir förbrukat! Upplys mig gärna!
Sverige börjar bli sjukt på riktigt.
Angående Federley och hans kännedom om hans ”närståendes” tidigare brott.
När centerns partisekreterare går ut och deklarerar, jag citerar Expressen ”att förtroendet är skadat” är skadat??! Vad skall man göra inom Centern för att ens förtroende då är/blir förbrukat! Upplys mig gärna!
Möjligen hade förtroendet varit förbrukat om det var Federley själv som åkt dit för 22 barnvåldtäkter. Men det är inte säkert. Centerns hjärta är stort.