2020-12-03, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
En alternativ teori som jag kan tänka mig är att stort intresse av brevduvor är en abstraherad kod för att identifiera sig som en barnsökande pedofil.

Det är tillräckligt oskyldigt för att friska människor inte ska reagera med mer än en tanke att det framstår som lite konstigt att skylta med ett sådant intresse.

Samtidigt kan en erfaren och kontaktsökande pedofil, som är bekant med kodorden, förväntas bli nyfiken och vilja undersöka närmare genom att ställa en oskyldig fråga om det stora intresset för duvor råkar bero på att man är en viss typ av hök.

På så vis är båda skyddade tills dess att man är införstådda om att man pratar samma språk och kan sedan gå över till att diskutera fantasier och avsluta med att det är dags för höken att få träffa en liten duva som ligger och sover i rummet bredvid.

The definition of a chicken hawk is a predatory bird that hunts and eats barnyard animals like chickens, or is slang for a man who looks for young boys as sexual partners. ... An example of a chicken hawk is a pedophile.

Att det skulle ha varit ett gemensamt intresse för fåglar som förde dom samman och att det bara råkar vara så att båda dessutom har stort intresse av pedofili kan nog uteslutas på ren osannolikhet.

Oj det här är ju förmodligen helt spot on. Dvs det finns ett gemensamt intresse hos FF:s sida med dessa pedofila bekanta..
Citera
2020-12-03, 19:38
Medlem
Hur kan han vara sjukskriven för att han bott med en pedofil? Det är ett hån mot alla trogna löntagare som utförsäkrats från kassan pga långvarig sjukdom o bristande resurser! Han ska vara tjänstledig utan lön o under utredning .
Citera
2020-12-03, 19:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bryssel2009
Är det ingen som har namnen på de tre pedofiler som Federley hittills påstås har haft ett förhållande med? Speciellt norrmannen son synts tillsammans med Lööf på Allmedalsveckan 2018? Har försökt leta på domar i Norge, men det verkar som om nyheten om domen i Norge mot Senterpolitikern inte har publicerats. Varför har de andra publiceringsregler i Norge?
Hur söker man på domar i Norge?
Citera
2020-12-03, 19:53
Medlem
mjohan84s avatar
En tredje pedofil nu? Det verkar gå inflation i pedofiler just nu som
Har kontakt med Centerpartiets företrädare

https://stoppapressarna.se/svenskt/fredrick-federley-lankas-till-en-tredje-pedofil
Citera
2020-12-03, 19:53
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Personligen så har jag inte återhämtat mig från första gången jag såg bilden på Ursula och det är några år sedan. Ur led är tiden.

Här är en gammal bild på Ursula:

https://web.archive.org/web/20100210205439/http://federley.blogspot.com/
Citera
2020-12-03, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Är det såhär ni svenskar vill ha det - en psykiskt sjuk pederast till att företräda Sverige i Bryssel? Att han befinner sig i politiken, eller det offentliga rummet ö h t, borde få nackhåren att resa sig på en normalt funtad människa.

Tankar jag har haft från dag ett då han fick sin roll i EU. Visst är det märkligt inga röster har hörts i etern kring detta? Han var ju ett i det fria vandrade psykfall redan innan det som nu uppdagats.

Folk är alltså så rädda för att bli kallade "homofober" att de närmast antar något som skulle kunna liknas vid en variant av "Stockholmssyndromet"? Vad är det för sjuka degenererande krafter som verkar i dagens Sverige?
Citera
2020-12-03, 19:59
Medlem
mantrains avatar
Så pedot flyttade direkt från fängelset hem till Fredrik? De måste känt varandra väl innan han blev inburad. Jag tror nog Pedo-Fredde har några skelett i garderoben.
Citera
2020-12-03, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Här är en gammal bild på Ursula:

https://web.archive.org/web/20100210205439/http://federley.blogspot.com/

Postades inte en twitter med ett klipp på psykot tidigare i tråden eller har jag drömt?
Citera
2020-12-03, 20:06
Medlem
shbous avatar
Borde inte en orosanmälan vara på sin plats?
Citera
2020-12-03, 20:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Postades inte en twitter med ett klipp på psykot tidigare i tråden eller har jag drömt?
Det stämmer. (FB) Fredrik Federley levde med en dömd pedofil
Citera
2020-12-03, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissBobby
Om han inte kastas ut så är C borta vid nästa val.
Kastas han ut så tappar C hälften av väljarna till MP. Männen som röstar på C är homosexuella och kvinnorna som röstar på C är batikhäxor som gillar homosexuella män. Vi får se vad som blir kvar.
Citera
2020-12-03, 20:29
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mantrain
Så pedot flyttade direkt från fängelset hem till Fredrik? De måste känt varandra väl innan han blev inburad. Jag tror nog Pedo-Fredde har några skelett i garderoben.
Tror?

Kan du komma på något annat än Federleys 9-åriga dotter som skäl till varför en pedofil, som är dömd för att ha våldtagit den tidigare sambons 6-9-åriga flickor, skulle vilja bli sambo med en 42-årig bög?

Det kan inte bli mer uppenbart att det gemensamma intresset är pedofili.

Jag har extremt svårt att tro att Federley får behålla vårdnaden eller slipper fängelse nu när hans vänner har börjat vända honom ryggen och media inte längre skyddar honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in