Citat:
Ursprungligen postat av
Majamedm
Den logiken kan du ju använda om systerns uttalande. Nu har hennes första uttalanden redan granskats och visat sig inte stämma men ändå håller du fast vid den som en sanning. Varför gör du sån skillnad?
Det är ju Din logik som inte stämmer men du begriper ju inte det själv. Liksom väldigt många andra.
Ni saknar uppenbarligen en viss typ av logisk tänkande som borde vara självklar hos varenda normalintelligent människa, men som uppenbarligen inte är det.
Detta är ju mycket enkelt EGENTLIGEN, så du borde också förstå utan att jag förklarar. Men för att jag skall förenkla det hela riktigt ordentligt för dig, så är det så som följande.
Du har RESULTATET av mammans handlande i hur sonen hittades och i vilket skick han var i. Som mycket tydligt har framkommit så var det något alldeles utöver det vanliga, till den grad att sonen tvunget togs in till sjukhus.
Som du kanske känner till, så är det ju inte direkt så att polis och ambulans akut plockar med sig helt normala och friska människor till sjukhuset för operation. Som du kanske känner till så skedde det så i detta fall, vilket också avslöjar att sonen var i extremt dåligt skick.
Han har knappast tappat tänderna samma dag, om du förstår vad jag menar.
Vi pratar förmodligen om åratal av missförhållanden som totalt har förstört den här människan, och de missförhållandena är naturligtvis modern skyldig till. Hade hon varit en normal och oskyldig människa, hade hon naturligtvis sett till så hennes son inte ligger som ett djur på golvet på några filtar med sår överallt på kroppen och helt utan tänder. Hon hade hjälpt honom för länge sedan.
Alltså jag orkar inte ens fortsätta, fattar du inte detta så är det bara så. Du kommer förmodligen aldrig att fatta