2020-12-03, 19:34
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Sidney Powell säger sig ha bevis för att algoritmen som ändrade röster till Bidens fördel var installerade i alla röstningsmaskiner i USA oavsett vilken maskin det är.
Hon säger också att hon har bevis för att flygplanslaster med röstsedlar flögs in, men specificerade inte varifrån samt att massor med röstsedlar kom från Mexiko.
Hon säger ha bevis för att röster köptes och betalades med checkar utställda i Washington DC.

Hur mycket äv det är sant?
2020-12-03, 19:34
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av droopey
Vi diskuterar att jag inte tror det spelar någon roll hur välgenomförda dessa utredningar är så kommer det i dom fall dom visar att Bidens vinst är legitim aldrig att accepteras som en legitim utredning av Trumpisterna här i tråden, eller i USA heller för den delen.
USA är just nu extremt delat. Varför vill man då inte försöka ena folket genom att tillåta en utredning av valet? Hade varit hur enkelt som helst för Biden och Demokraterna att gå ut och säga att vi är övertygade om att valet fungerade på ett bra sätt utan fusk, men då det är så många som är oroliga för valfusk så vill vi att det ska utredas ordentligt.
2020-12-03, 19:35
Medlem
Sculleys avatar
Who are the groups at the center of the Georgia election investigation?
What we know about 4 progressive groups accused of seeking fraudulent registrations
https://www.foxnews.com/politics/georgia-election-investigation-groups-what-we-know
2020-12-03, 19:36
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Hoppas du har rätt men jag tvivlar.
Möjligen om Trump då (om utredningen visar att inget avgörande fusk fanns) gick ut och sa att nu är han övertygad om att Biden vann utan fusk. Då kanske det skulle lugna sig.
Kan du se det hända?

Absolut. Med äkta audits som båda parter får närvara i med signaturkontroller. Visar det sig där att 100.000 tals röster i rad för Biden stämmer (per stat) och att de som röstat är verkliga personer, som skickat in sina röster innan de fått röstkort en, så visst.

Vi vet alla att detta inte stämmer och att när en audit hörs kommer dessa lögner fram.

#countonlylegalvotes
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bostonrose
Om inte det här är bevis så vet jag inte... 4 pers räknar röster obevakat mitt i natten, från lådor som separerats från dom andra.. PÅ FILM.
Problemet är att man i det här fallet bara får information från en sida. Troligtvis finns det en fullt normal förklaring på det man ser på filmen, men då bara en sida har bjudits in så får man aldrig höra den.

Varför är inte dessa 4 personer med och vittnar om vad de gjorde? Varför är republikanerna rädda att höra vad de har att säga?
Avstängd
Smaka-migs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
LIVE: Trump Legal Team Presents Case to Georgia Senate Committee 12/3/20

https://www.youtube.com/watch?v=e35f4pUIYOg

Här går dom igenom övervakningsfilmer som säger att personal räknade röster "unsupervised" under natten när alla andra blev beordrade att gå hem.

Detta är jävligt intressant det dom går igenom nu :O!!

Citat:
Ursprungligen postat av JewBiden
Biden ska ha arresterats och försetts med fotboja innan han släpptes pga fusket enligt vanligtvis pålitliga källor

Det går fort nu
Detta är trams..
2020-12-03, 19:37
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Butters. Du vet att det inte stämmer. Det är inga miljoner röster som krävs för swingstates.

Trump själv hävdade i går att det handlar om miljontals illegala röster i swingstaterna. Samt, han har många gånger hävdat att det är omöjligt att Biden fått så pass många röster som han faktiskt fick
2020-12-03, 19:38
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAARP
Trump har haft 4år på sig att fixa det .Varför har inget hänt om han redan i förväg påstår sig vetat om att det skulle fuskas?
Som jag fattar det har det varit känt i årtionden att det fuskas i vissa storstäder runt om i USA. Mestadels i demokratiska fästen, om inte i princip bara. Vad ska man göra åt det? Finns det något man kan göra? Någon gång får det väl ändå lov att vara slut på det. Varför inte efter detta val, nu när Trump lyft frågan med valsäkerheten?

Sedan har Trump som sagt varit lite hit or miss de första fyra åren. En skakig inledning för att därefter ständigt bli bättre. Trump klagade på valfusk även efter förra valet, men Russia-hoax kom att överskugga Trumps invändningar. Det är dessutom mer motiverat att ta itu med saken när det heter att man inte vunnit — jag vet att det ses som genomskinligt att "skylla på valfusk när man förlorat", men jag kan tänka mig att upplevelserna från förra valet dröjer sig kvar. Trump vann ingen övertygande jätteseger 2016 fast elektorssystemet räddade honom. Och nu aktualiseras det hela. Dags att göra det där som vi vill att Trump ska bli ihågkommen för.
2020-12-03, 19:39
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Hoppas du har rätt men jag tvivlar.
Möjligen om Trump då (om utredningen visar att inget avgörande fusk fanns) gick ut och sa att nu är han övertygad om att Biden vann utan fusk. Då kanske det skulle lugna sig.
Kan du se det hända?

Vet inte. Jag har ordagrant levt under en sten de senaste 5 åren. Jag har i princip inte brytt mig alls om Trump. Jag blev rätt chockad över vilket hat som finns mot han. Hur de flesta medier alltid söker att skjuta ned honom. Kollat på lite tal och skit av honom. Måste säga att han är fantastisk rolig i och med att han totalt skiter i dålig stämning. Jag gillar cringe humor och det Trump gjorde mot Hillary under den där frukosten fick mig nästan att svettas. Karln är helt klart ett geni på den punkten. Han verkar ha gjort en hel del bra saker för USA. Sen verkar han vara en vuxen bebis i andra sammanhang som ger mig dåliga vibbar. Ingen aning om han släpper det. Hoppas det om det nu inte visar sig vara valfusk.
2020-12-03, 19:40
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Problemet är att man i det här fallet bara får information från en sida. Troligtvis finns det en fullt normal förklaring på det man ser på filmen, men då bara en sida har bjudits in så får man aldrig höra den.

Så du menar att övervakningskameror från en annan vinkel skulle visa något annat? Tramsmaja.
2020-12-03, 19:40
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr
Sidney Powell säger sig ha bevis för att algoritmen som ändrade röster till Bidens fördel var installerade i alla röstningsmaskiner i USA oavsett vilken maskin det är.
Hon säger också att hon har bevis för att flygplanslaster med röstsedlar flögs in, men specificerade inte varifrån samt att massor med röstsedlar kom från Mexiko.
Hon säger ha bevis för att röster köptes och betalades med checkar utställda i Washington DC.

Hur mycket äv det är sant?

Vill man spekulera så är det troligen kinesiska röstsedlar, det har florerat otalet filmer där kinesiska tryckare visar upp röstsedlar av god eller medioker kvalitet. Bara söka så hittar du filmerna, 100.000tals röstsedlar med visst papper, dessa små prickar osv. Dom är duktiga men ej perfekta, flesta av dem kan givetvis hittas vid en audit.

Dessa leveranser har garanterat gått från Kina till Mexico för att därefter köras in i USA.

Det finns bla en uppmärksammad stängning av ett Kinesiskt konsulat i Texas, där man bränner diskuterat en mängd papper som brändes på gården efter att man stängt ned detta. Googlade så hittar du.
2020-12-03, 19:41
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Så du menar att övervakningskameror från en annan vinkel skulle visa något annat? Tramsmaja.
Med "sida" så menar jag inte från andra hållet rent fysiskt, utan från motparten i konflikten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in