Citat:
Ursprungligen postat av
virvelbagg
Mr Woods nu enbart tramsar du. Hur kan det vara jag som börjat yra om "Sverigebilden", Jag har ju inte ens skrivit något om Sverigebilden ej heller använt det ordet för jag svarade dig på dina anklagelser och jag har överhuvud taget inte yrat.
Försök att vara lite mer professionell!
Nej, OK. Du använde inte ordet "Sverigebilden". Det får jag be om ursäkt för att jag fick det att framstå som du gjort. Jag blandade ihop dig med en annan användare som uttryckt sig så.
Dock är andemeningen fortfarande densamma. Du och somliga andra användare verkar tro att vi raderar politiska inlägg med anledning av dess politiska innehåll, när det i själva verket handlar om att inläggen för politiska resonemang över huvud taget.
Det jag syftade på var bland annat detta du skrivit:
Citat:
Ni sitter och live raderar inlägg med länkar som som det är tveksamt om man kan kalla politiska, men som är otvivelaktigt sätter Sveriges strategi i dålig dager. Men låter trams inlägg vara kvar.
Det tolkar jag som en anklagelse om att vi väljer att radera inlägg som ställer "Sveriges strategi i dålig dager" med anledning av att de just ställer Sveriges strategi i dålig dager, vilket är en helt och hållet ogrundad konspirationsteori.
Vi har också, gång på gång, meddelat att det går alldeles utmärkt att kritisera eller hylla politik och myndighetshantering i delforumet Coronapandemin, men det vill du av olika anledningar inte finna dig i.
Istället envisas du med att vi bör ta hänsyn till somliga användares dagliga rutiner, att det är jobbigare att följa två trådar istället för en, att vissa skrivit i x antal månader i en viss tråd osv..
Börjar det inte bli tröttsamt att framföra samma mer eller mindre omformulerade synpunkter om och om igen, och få likaledes omformulerade svar på dessa?