2020-12-03, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jag har ställt frågan till åtskilliga men alla blir mig svaret skyldig. Stoppades rösträkningen mitt i natten och därefter fick Biden ett jätteskutt med röster förbi Trump i alla andra stater eller var det främst i swing states?

Finns det sådana spikar i alla stater och stängde alla stater ner rösträknandet ett par timmar för att äta och softa så är det kanske inte så mycket att diskutera, men som jag förstått det var det främst eller enbart i swing states och då är det plötsligt väldigt misstänkt för att inte säga a smoking gun.

Enligt det hearing som var i Arizona finns enbart sådana spikar i Michigan. Wisconsin, Georgia, Arizona, och Pennsylvania. Här är siffrorna för Michigan, Wisconsin, och Georgia:

Källa: https://event201.com/anomalies-in-vote-counts-and-their-effects-on-election-2020/

Det är fyra data-dumpar i dessa tre delstater som är de mest extrema. Alla grafer man ser på diskontonuiteter på nätet skall vara från dessa.
2020-12-03, 15:06
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBerntsson
Enligt det hearing som var i Arizona finns enbart sådana spikar i Michigan. Wisconsin, Georgia, Arizona, och Pennsylvania. Här är siffrorna för Michigan, Wisconsin, och Georgia:

Källa: https://event201.com/anomalies-in-vote-counts-and-their-effects-on-election-2020/

Det är fyra data-dumpar i dessa tre delstater som är de mest extrema. Alla grafer man ser på diskontonuiteter på nätet skall vara från dessa.

Här är dom:

1. Michigan 141,258 röster
An update in Michigan listed as of 6:31AM Eastern Time on November 4th, 2020, which shows 141,258 votes for Joe Biden and 5,968 votes for Donald Trump

2. Wisconsin 143,379 röster
An update in Wisconsin listed as 3:42AM Central Time on November 4th, 2020, which shows 143,379 votes for Joe Biden and 25,163 votes for Donald Trump

3. Georgia 136,115 röster
A vote update in Georgia listed at 1:34AM Eastern Time on November 4th, 2020, which shows 136,155 votes for Joe Biden and 29,115 votes for Donald Trump

4. Michigan 54,497 röster
An update in Michigan listed as of 3:50AM Eastern Time on November 4th, 2020, which shows 54,497 votes for Joe Biden and 4,718 votes for Donald Trump
2020-12-03, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Dessa s k vittnen är inte insvurna under ed och därmed kan de glatt ljuga ihop vilka skrönor de vill. Rättegång, my ass!
Om du såg hearingen så såg du även Rudy vifta med en TJOCK pärm fylld med edsvurna vittnesmål.
2020-12-03, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Om du såg hearingen så såg du även Rudy vifta med en TJOCK pärm fylld med edsvurna vittnesmål.
Affidavits är inte alls lika med några edsvurna vittnesmål, och de godtas t ex inte som bevismaterial eller liknande i domstolen.
2020-12-03, 15:14
Bannlyst
Bevisbördan? Vem skall egentligen bevisa saker i USA's presidentval, såg att Trumpen var inne på detta, och vid närmare eftertanke har han faktiskt rätt enligt min mening. Varför skall han bevisa att han inte förlorade? Den som hävdar något här, och vill rubba status quo, är ju Biden, som hävdar att han är president elect. Men se så, bevisa att det är så då! De bevis som presenterats av Biden är som en schweizerost, vilket inte med så lite tyngd påvisats.

Hur ser ni på saken, till höger och vänster?
https://twitter.com/ChrisMullin42/status/1334496351028207618
2020-12-03, 15:16
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Tolkar jag dig rätt?
Du vill att man skall sätta in militären och säkra makten åt Trump oavsett om det finns bevis (som håller i domstol) för valfusk eller ej?
Du tolkar mig fel, men det gjorde å andra sidan HepCat-X också. Det är snarare så att jag som någorlunda intresserad av historia är beredd på det mesta. Det här valet kan bli historiskt i flera avseenden. Det kan bli en parentes. Vi får se.

Om det går att undvika en öppen konflikt är det föredömligt på alla sätt. Då är grundliga utredningar i GA, PA, WI och MI ett första steg.
2020-12-03, 15:17
Medlem
I Arizona har GOP inkommit med en stämning för att kontrollräkna rösterna, och denna har nu blivit beviljad! Man kommer nu att ta stickprov på 100 slumpmässigt utvalda röster och kontrollera att det inte är något fuffens med dessa. Ser man något där kan det indikera ett mer omfattande valfusk i delstaten:

https://twitter.com/AZGOP/status/1334165432161374209

https://www.thegatewaypundit.com/2020/12/investigation-100-ballot-sample-arizona-finds-3-ballots-deemed-fraudulent-favor-joe-biden-larger-aud it-granted

Definitivt ett tecken på skumraskens! Företag som sammankopplas med Joe Biden tvättar nu bort allt som har koppling till Kina på deras hemsidor!

https://www.thegatewaypundit.com/2020/12/firm-linked-joe-biden-scrubs-website-china-related-business
Medlem
zergrushs avatar
Vi har till slut bevis för valfusk!!!!!

Det är som vanligt projektion från sekten om vad de själva håller på med:
https://twitter.com/NicoleCarrWSB/status/1334254347195125761
Citat:
“If that means changing your address for the next two months,so be it.I’m doing that. I’m moving to Georgia.”
Our 6 investigation reveals deleted video-a FL attorney telling GOP members how to move to GA,vote in runoffs. It’s illegal. There’s more, & an investigation
https://www.wsbtv.com/news/politics/florida-attorney-under-investigation-registering-vote-georgia-encouraging-others-do-same/L6LTC2AHBFDMXPOTZKVMO5ESJQ/

Hur kommer det sig att dessa fascist-as i Donalds personkult överhuvudtaget inte kan acceptera sin förlust, utan dessutom olagligen försöker fuska bort den...?
https://www.nytimes.com/2020/03/11/us/cheryl-hall-voter-registration-fraud.html
Citat:
Meet the Trump Fan Accused of Registering Democrats as Republicans
A woman in Florida charged with 10 felony counts of submitting false voter registration forms had filed hundreds of forms before her arrest.
Medlem
Sockerpappans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Här är dom:

1. Michigan 141,258 röster
An update in Michigan listed as of 6:31AM Eastern Time on November 4th, 2020, which shows 141,258 votes for Joe Biden and 5,968 votes for Donald Trump

2. Wisconsin 143,379 röster
An update in Wisconsin listed as 3:42AM Central Time on November 4th, 2020, which shows 143,379 votes for Joe Biden and 25,163 votes for Donald Trump

3. Georgia 136,115 röster
A vote update in Georgia listed at 1:34AM Eastern Time on November 4th, 2020, which shows 136,155 votes for Joe Biden and 29,115 votes for Donald Trump

4. Michigan 54,497 röster
An update in Michigan listed as of 3:50AM Eastern Time on November 4th, 2020, which shows 54,497 votes for Joe Biden and 4,718 votes for Donald Trump

Tack för allt du skriver Nixter. Mycket intressant det du skriver. Typ bara du som har något riktigt att komma med.

Om valet så är det mycket som är väldigt skumt, de stora dumparna med statistiskt osannolika ratios som avgjorde valen. Och Demokraternas vägran hittills att tillåta Audits.
Ser man inte att något är skumt här så vill man inte se det.

Har man inte något att dölja så försöker man inte att dölja det heller. Så länge Audits hindras, så lutar det klart åt att valet var riggat.
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Affidavits är inte alls lika med några edsvurna vittnesmål, och de godtas t ex inte som bevismaterial eller liknande i domstolen.

Ha ha, Nä. Man tar ju sitt vittne (som signerat en affidavit) till domstolen så får de svära ed och vittna i domstolen. En affidavit görs ju innan för att visa upp att personen är villig att vittna i domstol under ed.

Ta det lugnt Hep, vi kommer inte ge oss. När rösterna kontrollerats blir det Bye-den....
Senast redigerad av Nixter 2020-12-03 kl. 15:20.
2020-12-03, 15:18
Medlem
Citat:
Flera av vittnerna i Michigan sa att deras berättelser var sanna eftersom om de ljög så skulle de kastas i fängelse pga. just dessa edsvruna vittnesmål som man avlagt. Hur förklarar du det i så fall?
2020-12-03, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Inte ens Demokraterna i USA försöker sig på din ovannämnda historie-ombeskrivning. Man stoppar istället motståndarlaget med advokater för att inte tillåtas syna de röstsedlar vi talar om.

Stämmer dit utlåtande är det ju bara att börja jämföra signaturerna. Dilemmat är att man inte vill eller tillåter detta (än) från Demokraternas sida, eller de mutade Republikaner som Kemp (GA) mfl.

Du får gärna komma med vilka vilda påståenden som helst. Kan du dessutom vara "man för din hatt" och säga, visst låt oss jämföra signaturerna (med teknik görs detta 3 val bakåt) och att det då inte finns några frågeställningar, jag då tror jag att du skulle lugna alla sidor och diskussionen skulle vara en annan. Ser vi problem där skall man givetvis gå till botten med dessa, endast äkta röster skall väl räknas, det tycker väl alla ?

Frågan kvarstår: Varför tillåts man inte kontrollera dessa påståenden med signaturerna ?
Hur långt kommer Trump behöva nyttja sina Presidentiella möjligheter för att utkräva en audit eller applicera tillräckligt tryck för att detta skall ske ?

Vadå inte ens demokraterna? Kan du förklara för mig vad i det jag skrev som var konstigt? Det är ju precis så det gått till och som är förklaringen till att dom flesta Biden-rösterna kom senare.

Jag har inga problem med att jämföra signaturer. Man kommer inte hitta något nytt där heller eftersom detta såklart redan är gjort. Hela idén om att valet är riggat är ju från Trump som han sa flera veckor innan valet att förlorar han så är det riggat. Det påståendet gör han ju såklart helt utan bevis utan bara ren narcisism och han är ju på tok för dum och egenkär för att nu kunna backa från det. När påståenden om något kommer långt innan själva händelsen så måste man ju ifrågasätta det hela och när man dessutom inte hittar några bevis så blir det ju mer uppenbart...

Man får gärna testa och undersöka hur mycket som helst (bara dom betalar för det) vilket man redan gör men jag är helt övertygad om att man kommer inte hitta något organiserat fusk.

Men man kan inte ogiltigförklara folks röster bara på misstankar som dom nu försöker göra speciellt när dessa misstankar endast kommer i form av utsagor från sektmedlemmarna...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in