2020-12-02, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StavjaBrott
Sök på Hitta graven eller liknande.

Hittar inte morfadern på Hitta graven. Hittar inte mormodern, som dog 2005, där heller. Eller den äldsta brodern, som dog som liten.

När jag googlar "Sven Gustav Adolf Karlsson" får jag upp resultatet "Sven Gustav Adolf Karlsson flyttade in på Vallagränd 47 den 4 juli 2016.". Vallagränd 47 är ett äldreboende, Hanvedens vård- och omsorgsboende. Förmodar att morfadern var bosatt där fram till sin död.
Citera
2020-12-02, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Varför litar du mer på systern?

Ja inte fan är systern på sannolika skäl misstänkt för olaga frihetsberövande och vållande till kroppsskada och sjukdom i alla fall. Systern är högst trovärdig enligt min uppfattning. Även mannen har hörts och styrker det systern säger.

Citat:
Ursprungligen postat av Downieandreas
https://imgur.com/gallery/3bEECIN

Jösses!
Citera
2020-12-02, 01:09
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Har mamman utnyttjat sonen sexuellt? Har inte läst hela tråden.
Ingen sådan uppgift har jag sett och har nog läst det mesta i tråden sedan starten. Däremot har frågan ställts några gånger och det är ju ännu mer tragiskt för samtliga inblandade att det spekuleras om det om det inte finns någon substans i frågan. Sonen har nog lidigt tillräckligt utan att ha råkat ut för detta också. En fråga blir snart en spekulation blir snart en halvsanning blir snart en sanning....
Citera
2020-12-02, 01:10
Medlem
Citat:
Men sluta nu... så vem som helst som inte är hans mamma skulle kunna säga vad som helst till dig och är därmed trovärdig?
Är systern verkligen "vem som helst"?
Citera
Medlem
Citat:
Hon sade ju även att han fått panik och börjat gråta när han var tvungen att åka ambulans själv (pga Corona).

Då kan man väl för fan åka efter och se till att finnas där! Skit i att snacka med media! När din lillebror gråter, var där för honom istället för att säga till svt att det är ostädat liksom. Du sitter där. Tills allt är bra.
Men det känns ju ändå märkligt, om mannen är i sådant fysiskt och psykiskt illa tillstånd - kanske på ett barns nivå - borde en anhörig få åka med ambulansen som stöd. Detsamma på sjukhuset. Enbart träffat sin mammaunder 30 års tid och sedan lämnas ensam med främmande människor i en bil. Det måste ju få göras undantag även vid corona. Det verkar illa skött.
Citera
Medlem
Citat:
Varför är du så arg? Man får självklart sitta i fiken runtomkring, som jag skrev.

Eller menar du att man bara ska skita i honom nu är han är på sjukhus?

Fiken runtomkring????? Du verkar ha noll lokalkännedom!
Citera
2020-12-02, 01:12
Medlem
mothafokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Downieandreas
https://imgur.com/gallery/3bEECIN
Spretigt hår... ja det stämmer ju
Dålig bild dock
Citera
2020-12-02, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dothedew
Är systern verkligen "vem som helst"?

Hon har inte träffat sin bror på 20 år, vad vet jag.
Citera
2020-12-02, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Ett mycket klokt inlägg. Denna syster blev mannens räddning. Utan sin syster hade mannen kanske inte levt mycket länge till.

Tack, ja jag tror verkligen det också.
Citera
2020-12-02, 01:14
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Att kalla mig för korkad var väl onödigt?

Jag försöker föra en nyanserad diskussion, du skulle säkert kunna tillföra mycket om du bara tänkte själv istället för att halvcitera Aftonbladet.

Du är ju korkad!
Hoppas verkligen du inte tar hand om dina ev. barn på detta sätt?
Tar de ur skolan, hjärntvättar och isolerar dem och ger dem undermålig mat, besöker varken tandvård, vård eller annat som föräldrar har ett ansvar att göra, samt skyldigheter att göra sina barn sociala så de kan klara sig själva som vuxna m.m. Dessutom har vi skolplikt i Sverige!

Sen har jag inte läst aftonbladet, däremot expressen och andra medier.
Senast redigerad av rubin22 2020-12-02 kl. 01:20.
Citera
2020-12-02, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mothafoka
Spretigt hår... ja det stämmer ju
Dålig bild dock
Känner du igen henne?
Citera
2020-12-02, 01:15
Medlem
Citat:
Hon har inte träffat sin bror på 20 år, vad vet jag.
Precis, vad vet du.

För övrigt,. menar du att systern ska sitta och stirra i ett sjukhuscafe när hon ändå inte har möjlighet att få besöka honom? Exakt vilken nytta skulle det göra nu?

Du hackar så mycket på systern att man nästan tror det är modern själv som skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in