Citat:
Ursprungligen postat av
Enydrion
Att han går ut med det offentligt kan ju vara lite obehagligt för barnen, så en normal förälder som har omtanke om sina barn skulle inte göra så (även om barnen inte hör av sig på farsdag)
Så indirekt så avslöjar han ju att han inte tänker ett skit på sina barn, så de gör helt rätt i att inte bry sig om det vidriga kräket....
Kollade Tildes facebook och instagram och hon hade många foton på hennes "älskade" pappa där från tiden när avslöjandet om Josefine Nilsson kom i mars 2019. Hon visade dom fotona för att visa att hon stod på hans sida mot hatet. Nu är alla dom fotona borta.
Har hon äntligen fattat hur avskydd han är?
Citat:
Ursprungligen postat av
Kämpendahl
Det kan ju vara så att han misshandlat deras mammor. Jag vet inte hur relationen till barnen är i övrigt eller om han varit en bra pappa som tagit sitt ansvar genom åren?
Det vet vi ju att han gjorde.
Enligt honom själv från en intervju 24 mars 2017 i SvD Perfekt guide.
"Idag lever Örjan Ramberg ett stilla liv på Djurgården. Efter tre offentliga relationer – han har barn med Ewa Fröling, Lena Nilsson och Lena Olin – umgås han nu allt mer med sina barn.
– Jag är en betydligt bättre pappa idag. Förr var jag en väldigt dålig pappa. Jag var inte intresserad av att vara pappa på det där viset.
Sedan var mina förhållanden sådana att det inte var lämpligt att ens komma nära. Skilsmässorna var i regel jobbiga. Det tog sina år."
https://www.svd.se/kvinnan-ar-det-basta-gud-har-skapat
Men Örjan var aldrig gift med kvinnorna och det var väl lite svårt att träffa sonen han hade med Lena Olin för hon flydde till USA för att komma bort ifrån honom.