Citat:
Det brukar sammanfalla ganska bra, om vi talar om riktiga utbildningar och inte genustrams och sådant. Åtminstone senast en psykolog mätte min IQ räckte den för att gå med i MENSA.
Citat:
Dunning-Kruger gör naturligtvis att dumma människor inte skäms för att vara dumma. De inser inte ens hur pinsamma de är.
Citat:
Många av oss kan gå runt i samhället och klara det mesta utan att vare sig behöva vara smarta eller ens bli påminda om att vi inte är det utan att påverkas nämnvärt. Men har man micropenis gör sig tillkortakommandet förmodligen påmint varje gång man ska ha sex.
.
.
Samhället bygger på att de flesta är dumma. Hur skulle en stat ens kunna existera om de flesta vore människor som tänkte själva? Ingen som låter sig luras av politikernas fadda och uppenbara lögner - inga skattebetalare, ingen kanonmat till krigen, ingen som lyder lagar mot offerlösa brott.
Jag har inte micropenis. Å andra sidan har jag inte sett ett enda bildbevis, som jag bad om för mer än 26 timmar sedan på vad så många här i tråden påstår. Det är så genomskinligt så det är inte sant. T.o.m. i de få fall där ni inte ljuger är det för övrigt patetiskt att definiera sitt värde (främst) genom sin kuk.