2020-11-30, 21:13
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinnyakompis
Min teori är att killar med stor kuk har en bättre grundläggande självkänsla och inte lika stort hävdelsebehov som killar med liten kuk. Jag har inga bevis för det här men tänker att det grundar sig i att de vinner kukmätartävlingarna i skolan och därmed får en massa respekt från övriga killar plus att när tjejerna får veta att nån har stor kuk vill de instinktivt ha honom, tror han. Det skulle i sånna fall handla om killar med så kallad köttkuk, där kuken är stor i slakt tillstånd, eftersom kukmätartävlingar handlar om slakt mått.

Uttrycket ”penisförlängare” för när män skaffar dyra, lyxiga prylar är ju också i linje med detta. Att en man som skaffar flashig bil för att hävda sig gör så för att kompensera för en liten kuk.

Vad tror ni, kan det stämma? Ge gärna konkreta exempel.
Klart att en rejäl fb-dase skänker ett visst mått av självkänsla och det var nice att sopa rent på kukmätartävlingarna. Tyvärr blev det inte speciellt många när ryktet föregick en.
Citera
2020-11-30, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
När kvinnan blivit ännu mer vuxen och skiter i att vara pk fungerar det som så att nio av tio "älskar känslan av att bli helt uppfylld" och tycker det är en helt annan sak att bli knullad av en kille med en riktigt grov och skön balle än någon med 6cm "penis".

Jag tror att jag föredrar en medel framför en på 6 cm, men förutom det, så vill jag ha sex med en man som kan tillfredsställa mig med annat än bara sitt könsorgan. Och då faller en del vad gäller storleken bort, om än det inte är helt irrelevant.

Vad som är skönt rent faktiskt för en kvinna, varierar ju från en kvinna till en annan, men många män tror nog att en stor kuk är det allra bästa, men alla kvinnor håller inte med om det. Det kan bli för mycket av det goda om man inte är kompatibla storleksmässigt.
Och jag hoppas att självkänslan inte sitter i kuken, för tänk om man drabbas av något problem så att den inte går att använda, har man absolut noll självkänsla då?

Bättre med en genuint uppbyggd självkänsla, och är man nöjd över sitt könsorgan kan man för all del ha lite bättre självförtroende, om man vet hur man ska använda den och resten av sin kropp för att göra en kvinna nöjd.
Och jag är tillräckligt gammal för att inte behöva vara politiskt korrekt, så jag säger precis vad jag tycker är bäst.
Citera
2020-11-30, 21:31
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Glömde bort att berätta för er med liten kuk att tjejer njuter oerhört av en stor grov kuk som gör ont. Förstår att detta ter sig konstigt för er som aldrig upplevt fenomenet.

Jag är tjej själv och nej man njuter inte av att det gör ont. Stor kuk är bra, absolut, men inte så att det gör ont som sagt.
Vad fan tror du egentligen?
Citera
2020-11-30, 21:59
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag tror att jag föredrar en medel framför en på 6 cm, men förutom det, så vill jag ha sex med en man som kan tillfredsställa mig med annat än bara sitt könsorgan. Och då faller en del vad gäller storleken bort, om än det inte är helt irrelevant.

Vad som är skönt rent faktiskt för en kvinna, varierar ju från en kvinna till en annan, men många män tror nog att en stor kuk är det allra bästa, men alla kvinnor håller inte med om det. Det kan bli för mycket av det goda om man inte är kompatibla storleksmässigt.
Och jag hoppas att självkänslan inte sitter i kuken, för tänk om man drabbas av något problem så att den inte går att använda, har man absolut noll självkänsla då?

Bättre med en genuint uppbyggd självkänsla, och är man nöjd över sitt könsorgan kan man för all del ha lite bättre självförtroende, om man vet hur man ska använda den och resten av sin kropp för att göra en kvinna nöjd.
Och jag är tillräckligt gammal för att inte behöva vara politiskt korrekt, så jag säger precis vad jag tycker är bäst.

Alltså 6 cm hade ju varit mycket svårt att leva med permanent. Det är givetvis så att en man är mer än sin stake, men att ge sig in i en lång relation, samboskap/äktenskap med en 6cm:are hade varit att ge upp mycket alltså.
Dock är medel helt OK och precis som en del skriver här så är det omkrets som är mest avgörande, inte längden.
Citera
2020-11-30, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag är tjej själv och nej man njuter inte av att det gör ont. Stor kuk är bra, absolut, men inte så att det gör ont som sagt.
Instämmer helt.
Stor kuk kan även bidra till alldeles för stor lättja och tro på sig själv. Inbilskhet ang kuken är stor....
Allt sitter mellan öronen egentligen!
och kom ihåg = ju större, ju mer blodtillförsel måste du ha!
Så du måste skippa tobak och alkohol om du vill prestera även efter 25 års ålder!

Det är oerhört jävla vanligt att den förtjänar namnet Halvdan😎!
Till sina mediokra konkurrenters glädje!
Senast redigerad av rantaplan 2020-11-30 kl. 22:07.
Citera
2020-11-30, 22:03
Medlem
Citat:
Alltså 6 cm hade ju varit mycket svårt att leva med permanent. Det är givetvis så att en man är mer än sin stake, men att ge sig in i en lång relation, samboskap/äktenskap med en 6cm:are hade varit att ge upp mycket alltså.
Dock är medel helt OK och precis som en del skriver här så är det omkrets som är mest avgörande, inte längden.

Kanske inte var så tydlig som jag önskade, menade att 6 cm är för mig sannolikt är lite väl kort. Men att en medel är fullt tillräckligt, beroende på grovlek som du säger.
Citera
2020-11-30, 22:07
Avslutad
Citat:

Jag vet att tjejer gillar när dom knullas så ordentligt att dom knappt kan gå.

Jag tror att du inte vet vad du talar om.
Citera
2020-11-30, 22:10
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Kanske inte var så tydlig som jag önskade, menade att 6 cm är för mig sannolikt är lite väl kort. Men att en medel är fullt tillräckligt, beroende på grovlek som du säger.

Jag skulle nog säga att den ultimata kuken är ca 15 cm lång och ca 12-13 cm omkrets. Sen har vi lite andra parametrar gällande utseende också, men nu diskuteras ju storleken.
Citera
2020-11-30, 22:11
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Du har inte förstått skillnaden mellan att knulla ordentligt och att orsaka någon smärta.
Den enda som inte vet vad den talar om här är du, lille spoling. Du behöver skaffa lite erfarenhet, sen kan vi diskutera vidare
Citera
2020-11-30, 22:14
Avslutad
Citat:
Du har inte förstått skillnaden mellan att knulla ordentligt och att orsaka någon smärta.
Den enda som inte vet vad den talar om här är du, lille spoling. Du behöver skaffa lite erfarenhet, sen kan vi diskutera vidare

Tror nog det är du som behöver skaffa erfarenhet med tjejer lilla gubben.

Varenda tjej jag knullat har älskat att domineras av en stor kuk och att den var så står att det gjort ont.
Senast redigerad av priz 2020-11-30 kl. 22:39.
Citera
2020-11-30, 22:14
Medlem
Citat:

Ja, det är fullt förståeligt. Ungefär som att vara tillsammans med en kvinna med små bröst. Rena mardrömmen.

Perversa kvinnor behöver stor kuk.
Citera
2020-11-30, 22:15
Bannlyst
Citat:

En man som talar om för en kvinna att kvinnor inte vet vad de talar om. Ämnet är vad kvinnor gillar.

Var finns min facepalm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in