2020-11-30, 18:57
Medlem
Man har klagat en del över billiga mål osv som vi släppt in men som det är nu så har faktiskt 9 klubbar släppt in mer mål än oss, what the fuck.

BK Röv outstanding som vanligt när det gäller att släppa in få mål tillsammans med Gnaget och MFF.
Citera
2020-11-30, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Får rysningar när jag läser sådana kommentarer. Får så mycket MP-vibbar av Poya att jag nästan knockas. En snackegubbe.

MPs typ enda lyckade klubb var just Sirius!

Vem vi än tar kommer det vara någon som står för en fotboll längs backen och gillar att utveckla spelare.
Citera
2020-11-30, 19:57
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Nu handlar det om poäng 2019 kontra 2020 och då är ovan facit. Kalla det Stockholmsperspektiv du men så är det.
En poäng mer än 2019 är bara statistiskt brus. En fruktansvärt dålig "analys" således.
Citera
2020-11-30, 20:39
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
MPs typ enda lyckade klubb var just Sirius!

Vem vi än tar kommer det vara någon som står för en fotboll längs backen och gillar att utveckla spelare.
Lantz blir ju ledig, gjorde succé med Mjällby.
Citera
2020-11-30, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Lantz blir ju ledig, gjorde succé med Mjällby.

Nästan identiskt dilemma med Rydström om pendlandet va?

Lantz verkar skön, men är nog inte vad man söker.
Citera
2020-11-30, 20:45
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Nästan identiskt dilemma med Rydström om pendlandet va?

Lantz verkar skön, men är nog inte vad man söker.
Han pendlade också ja. Men det var mer det där med spel på backen jag tänkte på. Sån bussparkering och långa bollar som Lantz har stått för har vi inte sett sen Pelle Olsson och Gefle.
Citera
2020-11-30, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Han pendlade också ja. Men det var mer det där med spel på backen jag tänkte på. Sån bussparkering och långa bollar som Lantz har stått för har vi inte sett sen Pelle Olsson och Gefle.

Fast visst hade han en lite annan ambitionsnivå på försäsongen och tidigt på säsongen?

Oavsett våran motsats helt klart.
Citera
2020-11-30, 20:52
Medlem
FNLSs avatar
Kalmar har orimligt många segrar borta mot AIK de senaste åren
Citera
2020-11-30, 20:56
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Man har klagat en del över billiga mål osv som vi släppt in men som det är nu så har faktiskt 9 klubbar släppt in mer mål än oss, what the fuck.

BK Röv outstanding som vanligt när det gäller att släppa in få mål tillsammans med Gnaget och MFF.

Fast det är rätt nytt för oss, det började när vi övergick till avdankade AIK-tränare. Under Gerhardsson-eran var vi ett jävla såll bakåt, men friska framåt!
Citera
2020-11-30, 20:56
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Fast visst hade han en lite annan ambitionsnivå på försäsongen och tidigt på säsongen?

Oavsett våran motsats helt klart.
Vet inte riktigt hur mycket man kan säga att Lantz hade med det att göra. Förra året så var det ett helt annat spel med väldigt mycket offensivlusta över hela planen och det kändes som att den satt i rätt mycket under Svenska cupen. Sen för varje match som Lantz hade chefskapet så blev det bara mer och mer defensivt.
Citera
2020-11-30, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jobola
Ja du kanske har rätt. Det är kanske bara jag som vägrar sluta hoppas

Ajajaj. Jag hade räknat med poängtapp för er idag. Dessutom gick Kalmar och vann så att HIF redan
är relegerade när ni möts. Ni lär hamna på 49 poäng så vi måste slå Kalmar i sista omgången för att ta europaplats. Samtidigt räcker det nu med oavgjort för Kalmar så dom kommer nog inte tokanfalla.
Citera
2020-11-30, 21:00
Medlem
Kalmar har knappt sett intresserade ut sedan 2016. Nästan som att de är nöjda med att vara ett bonkagäng nu som mest hoppas på medstuds. Den svaga insatsen förra säsongen borde renderat i nedflyttning, och på något vänster lyckas man även i år kravla sig upp på en kvalplats. Frågan är om deras filosofi håller i längden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in