Nästan identiskt dilemma med Rydström om pendlandet va?
Lantz verkar skön, men är nog inte vad man söker.
Han pendlade också ja. Men det var mer det där med spel på backen jag tänkte på. Sån bussparkering och långa bollar som Lantz har stått för har vi inte sett sen Pelle Olsson och Gefle.
Han pendlade också ja. Men det var mer det där med spel på backen jag tänkte på. Sån bussparkering och långa bollar som Lantz har stått för har vi inte sett sen Pelle Olsson och Gefle.
Fast visst hade han en lite annan ambitionsnivå på försäsongen och tidigt på säsongen?
Man har klagat en del över billiga mål osv som vi släppt in men som det är nu så har faktiskt 9 klubbar släppt in mer mål än oss, what the fuck.
BK Röv outstanding som vanligt när det gäller att släppa in få mål tillsammans med Gnaget och MFF.
Fast det är rätt nytt för oss, det började när vi övergick till avdankade AIK-tränare. Under Gerhardsson-eran var vi ett jävla såll bakåt, men friska framåt!
Fast visst hade han en lite annan ambitionsnivå på försäsongen och tidigt på säsongen?
Oavsett våran motsats helt klart.
Vet inte riktigt hur mycket man kan säga att Lantz hade med det att göra. Förra året så var det ett helt annat spel med väldigt mycket offensivlusta över hela planen och det kändes som att den satt i rätt mycket under Svenska cupen. Sen för varje match som Lantz hade chefskapet så blev det bara mer och mer defensivt.
Ja du kanske har rätt. Det är kanske bara jag som vägrar sluta hoppas
Ajajaj. Jag hade räknat med poängtapp för er idag. Dessutom gick Kalmar och vann så att HIF redan
är relegerade när ni möts. Ni lär hamna på 49 poäng så vi måste slå Kalmar i sista omgången för att ta europaplats. Samtidigt räcker det nu med oavgjort för Kalmar så dom kommer nog inte tokanfalla.
Kalmar har knappt sett intresserade ut sedan 2016. Nästan som att de är nöjda med att vara ett bonkagäng nu som mest hoppas på medstuds. Den svaga insatsen förra säsongen borde renderat i nedflyttning, och på något vänster lyckas man även i år kravla sig upp på en kvalplats. Frågan är om deras filosofi håller i längden.