2020-11-29, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Delvis korrekt.

De som har klent utrustade vet ju det själva och de försöker kompensera det på annat vis, oftast med plånboken.

Och storleken har betydelse om man i storlek tänker på hur grov den är.

Grövre är alltid bättre än längre.

Så kort och grov är att föredra än lång och smal.

Saknar man tillräcklig utrustning så behöver man inte vara orolig. De allra flesta damer tycker en fet plånbok är kompensation nog.

Sant eftersom plånboken kan köpa en vibrator som alltid kommer överträffa vad en man kan ge.
Citera
2020-11-29, 16:16
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kandalaki
Jo en kille med stor kuk har definitivt bättre självförtroende. Kvinnor kan se att en man har stor kuk bara på hur han för sig i samhället, på hur han beter sig osv och de vill därför ha honom. Det ger mannen självförtroende. Dessutom VET mannen som har stor kuk att han ALLTID kommer att tillfredsställa en kvinna i sängen, det ger honom såklart också självförtroende. Han behöver aldrig gå runt och tänka på om kvinnan är nöjd med ligget, det är hon garanterat.

Tycker synd om alla som har en liten kuk. Det skulle definitivt vara ett helvete att vara född med en liten. Då får man skaffa kvinnor på annat sätt, tex genom att ha mycket pengar och köpa flashiga saker som drar till sig tjejer.

Ett resonemang baserat på fantasi snarare än realitet.
Citera
2020-11-29, 16:18
Medlem
Medlemloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Delvis korrekt.

De som har klent utrustade vet ju det själva och de försöker kompensera det på annat vis, oftast med plånboken.

Och storleken har betydelse om man i storlek tänker på hur grov den är.

Grövre är alltid bättre än längre.

Så kort och grov är att föredra än lång och smal.

Saknar man tillräcklig utrustning så behöver man inte vara orolig. De allra flesta damer tycker en fet plånbok är kompensation nog.

Du får inte glömma - en fet plånbok och status förlänger och förtjockar alltid kuken.

En stor kuk är alltid en bonus för kvinnan men aldrig det primära målet. Där har jag sett andra storkukare göra bort sig, de tror enbart för den har en stor kuk så kommer kvinnan bli nöjd och livet ligger framför dem som på ett silverfat - där blir det fel. Det är lite likt hockeygrabbarna(eller de coola) när man var tonåring och deras tillvaro flöt på riktigt bra, det var fester och alltid attraktiva kvinnor som väntade, sedan kom verkligheten och man blev vuxen och när man ser dem igen 10 år efter studenten så jobbar de sorgligt nog "på botten" av samhället, de hade fått allt serverat och sakta men säkert tynade deras coolhetsfaktor bort, magrutorna bytts ut mot ölmagar och det blev medelmåttiga betyg på gymnasiet så ingen karriär heller. Men men - åter till det som dinglar mellan benen.

Kvinnan är programmerad för att leta trygghet och bästa generna till avkomman, man får tänka på att våra aphjärnor fortfarande triggas av simpla ting som när vi levde på savannen. En man med status och en trygg framtid med stabil inkomst är alltid det viktigaste för kvinnan och barnet. Det finns inget som får det att kittlas så mycket där nere hos kvinna som när man säger att man har ett boende på en statusfylld plats eller att man arbetar som det här. Har ni alla märkt också att kvinnan ofta nöjer sig även fast hon inte får en orgasm? Det ligger inte i kvinnans natur att få orgasm utan det är bara en bonus - det viktigaste är att mannen har det skönt och man maximerar möjligheten att få just DEN perfekta genen i sig. Därför blir kuken och själva sexet sekundärt så länge hon är nöjd med prestationen.
Den stora kuken har en viss status i sig men hamnar tyvärr långt på efterkälken, så länge man tillhör normalvariationen när det så väl gäller kuk som med andra utseendeattributer (Ingen brud med rimligt självförtroende hade valt en micropenis, missbildad och sådant) så kan man alltid prestera ytterligare med plånboken. Kolla bara på diverse "kändisar", enbart epitetet kändis räcker, sen behöver man knappt ha mycket pengar på banken eller särskilt bra boende.
Senast redigerad av Medlemlos 2020-11-29 kl. 16:22.
Citera
2020-11-29, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medlemlos
Du får inte glömma - en fet plånbok och status förlänger och förtjockar alltid kuken.

En stor kuk är alltid en bonus för kvinnan men aldrig det primära målet. Där har jag sett andra storkukare göra bort sig, de tror enbart för den har en stor kuk så kommer kvinnan bli nöjd och livet ligger framför dem som på ett silverfat - där blir det fel. Det är lite likt hockeygrabbarna(eller de coola) när man var tonåring och deras tillvaro flöt på riktigt bra, det var fester och alltid attraktiva kvinnor som väntade, sedan kom verkligheten och man blev vuxen och när man ser dem igen 10 år efter studenten så jobbar de sorgligt nog "på botten" av samhället, de hade fått allt serverat och sakta men säkert tynade deras coolhetsfaktor bort, magrutorna bytts ut mot ölmagar och det blev medelmåttiga betyg på gymnasiet så ingen karriär heller. Men men - åter till det som dinglar mellan benen.

Kvinnan är programmerad för att leta trygghet och bästa generna till avkomman, man får tänka på att våra aphjärnor fortfarande triggas av simpla ting som när vi levde på savannen. En man med status och en trygg framtid med stabil inkomst är alltid det viktigaste för kvinnan och barnet. Det finns inget som får det att kittlas så mycket där nere hos kvinna som när man säger att man har ett boende på en statusfylld plats eller att man arbetar som det här. Har ni alla märkt också att kvinnan ofta nöjer sig även fast hon inte får en orgasm? Det ligger inte i kvinnans natur att få orgasm utan det är bara en bonus - det viktigaste är att mannen har det skönt och man maximerar möjligheten att få just DEN perfekta genen i sig. Därför blir kuken och själva sexet sekundärt så länge hon är nöjd med prestationen.
Den stora kuken har en viss status i sig men hamnar tyvärr långt på efterkälken, så länge man tillhör normalvariationen när det så väl gäller kuk som med andra utseendeattributer (Ingen brud med rimligt självförtroende hade valt en micropenis, missbildad och sådant) så kan man alltid prestera ytterligare med plånboken. Kolla bara på diverse "kändisar", enbart epitetet kändis räcker, sen behöver man knappt ha mycket pengar på banken eller särskilt bra boende.

Att kvinnor ”nöjer sig” utan orgasm handlar nog mer om att de isf måste skola upp partnern vilket ofta innebär ett jävla jobb så inte värt det när satisfyern väntar hemma.
Citera
2020-11-29, 16:29
Medlem
Köttkuk skall ej förväxlas med teleskopskuk och den mer sällsynta blodtung kuk som är under en paus i ett samlag.
Citera
2020-11-29, 16:31
Medlem
Medlemloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinnyakompis
Att kvinnor ”nöjer sig” utan orgasm handlar nog mer om att de isf måste skola upp partnern vilket ofta innebär ett jävla jobb så inte värt det när satisfyern väntar hemma.
Helt rätt analyserat!
Citera
2020-11-29, 17:01
Medlem
Var oroad över min kuk är jag var typ 13.
Nu är det mer dumma kvinnor som älskar stora könsorgan. Så det är ju upp till dom. Inte mig.
Bryr mig inte nämnvärt i vardagen.
Citera
2020-11-29, 17:28
Medlem
goofers avatar
Citat:

Slutsatsen är ju att så länge avkomman är ekonomiskt tryggad då spelar storleken inte så stor roll.

Problemet är värst för de med liten kuk och ingen plånbok.. Dem är det synd om.
Citera
2020-11-29, 17:30
Medlem
Citat:

En del kan nog tillskrivas inbillningsfenomenet. De har inte så stor kuk som de tror.
Citera
2020-11-29, 17:33
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinnyakompis
Nja, jag är tveksam till det här. De flesta storkukade jag känner till är rättså korta. Kanske max 175. Inte alla av dem har köttkuk dock. Och inte alla är självsäkra så egentligen talar min egen erfarenhet emot min teori.

Det du säger kanske alltså stämmer inser jag. Korta killar med stor kul har ändå dålig självkänsla...
Kortväxthet är ju en negativ faktor hos män för självkänsla och stor kuk en positiv. Jag är dock rätt säker på att kortväxthet är en mer betydelsefull faktor för självkänslan så länge kuken är inom hyfsat normala mått. Det jag menar är alltså att jag tror att en man som är 1.90 cm lång och har 15 cm kuk i allmänhet har bättre självkänsla än någon som är 1.65 cm lång och har 25 cm kuk. Har däremot den långe 10 cm kuk så nej, då är det absolut inte längre sant.

Själv är jag över två meter. För min längd har jag inte så lång kanske ("bara" 22cm) men har en grovlek som inte är att leka med. Alla mått slak.
Citera
2020-11-29, 17:46
Medlem
En stor kuk kommer du inte långt med om du är ful som fan. Inte så att man kan ha sin kuk som profilbild på tinder
Citera
2020-11-29, 18:03
Medlem
Min kuk är 24cm. Aldrig någon som klagat antar att jag fått bra gener.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in