2020-11-29, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Arkhamist är skojig när han skriver om svenskarnas korvrullningsmaskin och Frändebög-Hannas pissoar. Man får vara elak om man samtidigt är rolig, som jag en gång hörde den ganska sköna snubben Marcus Berggren säga. Dock finns det ju ingen vettighet i det där som han skriver. Det fria Sverige är nuförtiden en helt underbar förening. Det är alldeles för mycket töntigheter i Nordiska motståndsrörelsen för att jag ska orka med dem, så det är DFS som jag tycker är bäst. Fy fan för Pär Öbergs Dumrid-dyrkan och det äckliga fredagsmyset som ska sändas ut varenda vecka. Min pappa ska bjuda mig på lunch i morgon. Gårdagens direksända firande var något i hästväg. Ardennerhingst med en jättestor snopp! Dan Eriksson och Magnus Söderman är hjältar från orten i Stockholm! Det här är sista dagen i mitt liv som jag dricker alkohol, och det är faktiskt sant det. Dan och Magnus är friska i huvudet igen. Jag är så otroligt lycklig för det. Hell seger!

Ja DfS verkar passa dig .

En fråga: vem är "Dumrid"?
Citera
2020-11-29, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vimanas-in-the-sky
Ja DfS verkar passa dig .

En fråga: vem är "Dumrid"?
Ingrid Sioni... hrmm... Carlqvist.
Citera
2020-11-29, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Ingrid Sioni... hrmm... Carlqvist.

Tack. Ok, jag kanske inte hänger med i exakt alla svängar med allt och alla i rörelsen, men påstår Offervilja, att Pär Öberg hyllat henne?

Fattar inte?
Citera
2020-11-30, 00:52
Medlem
LarsPeterForsmans avatar
Citat:
Svenskarnas Korvrullningsmaskin dyker upp 2:47:38 in i deras Youtubesändning.

Hannas pissoar inne på damtoan dyker upp vid 2:48:47.

Världens första nationalistiska trans-toalett?

Riktigt så illa som det här inlägget förutspådde blev det inte i alla fall:
Citat:
Ursprungligen postat av ArthurMorgan
Juli 2019, en mulen lördag förmiddag. Doft av brända bildäck och smörsyra efter AFAs och kaosblattars besök i slutet på Juni, och en lätt sommarbris av rök från grannfabriken. Magnus, blekfet efter för många öl och schnitzel, puttrar efter uträttat arbete med klottersanering ned längs Västra Långgatan sittandes med bar överkropp på föreningens nyinköpta men begagnade åkgräsklippare som gått sönder av all småsten och glassplitter som hällts över gräsmattan, visandes sin gigantiska hakkorstatuering. Dags att köpa lite fikabröd och möjligen en dosa snus om handlaren släpper in honom i butiken, det ryktas om att "nassarna är portade". Han morsar glatt på pensionärsparet som påtar i trädgården, de svarar med en stirrande blick och skakande på huvudet, Magnus får ett långfinger och ett "skit på dig nassedjävel!" tillbaka när han möter en cyklist. Plötsligt hörs en tuta bakom Magnus, det är polisen från Askersund som fått i uppdrag att regelbundet punktmarkera DFS-medlemmar, Magnus får en saftig böteslapp för att ha framfört åkgräsklippare på allmän väg, poliserna använder lagen fullt ut och kroppsvisiterar Magnus, fotograferar honom, tar DNA och urin- och utandningsprov och skriver orosanmälan till soc beträffande vårdnad om barn som de alltid gör mot DFS-medlemmar i området. Magnus börjar gå till fots tillbaka till DFS-huset när lokala moppegänget, bestående av halvthaiungar och andra bastarder, susar förbi och kastar ägg på honom under tillrop som "gubbfan!", poliserna ignorerar händelsen och åker åt motsatt håll. Hemskt. Och kanske inte värt 100 kr i månaden.
Inlägget ovan skrevs när DFS offentliggjorde köpet av lokalen i Älgarås. Faktiskt har det gått mycket bättre för föreningen än så. Vänsterattentat och polismarkering har uteblivit och lokalbefolkningen är försiktigt positiva.
Citera
2020-11-30, 02:02
Medlem
piceas avatar
Citat:
Svenskarnas Korvrullningsmaskin dyker upp 2:47:38 in i deras Youtubesändning.

Hannas pissoar inne på damtoan dyker upp vid 2:48:47.

Vem är Hanna?
Citera
2020-11-30, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TillTalandeTalmud
Korvrullningsmaskinen är väl om det är för dåligt väder för grillning, o man ändå vill bjuda på (f'låt, sälja) korv, så finns Svenskarnas korvrullningsmaskin!

Pissoaren på damtoaletten är så klart till för transpersoner, så som Frändelövs kompisar...

Vad dum jag är: när jag tänker efter så är det ju uppenbart att sådana idiotier som att ha en pissoar på damtoan (OCH DESSUTOM ATT VISA UPP ÖHT EN TOA PÅ VIDEO, SAMT RIKTA KAMERAN MOT PISSOAREN), ligger ju i linje med mitt påstående/teori, om att Eriksson och Söderman är betalda av SÄPO/MUST för att driva DfS som ett sätt smeta bajs på oppositionen (dvs få nationella att se ut som pantande whitetrash-jon som ingen normal och vettig svensk vill associera sig med).
Citera
2020-11-30, 09:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av picea
Vem är Hanna?
Okej, lite snabbt och osorterat; Hanna är en individ som figurerade runt en libertariansk podcast som hette Frihetsfaxen. Den här podcasten hade även ett sidoprojekt som handlade om TV-spel och i den podden poddade bland annat Daniel Frändelöv och Hanna.

Hanna är en transvestit i 35-årsåldern som är ganska frispråkig online via sitt nickname Gothbarbie. Hanna är gift med en annan kvinna och har gjort sig känd i våra sammanhang för att spela in porrfilmer. I någon porrfilm trycker Hanna på sin fru i missionären, vilket då indikerar att Hanna inte ens är kvinna nog att operera bort sin egen penis. I en annan porrfilm blir Hanna påsatt av och kissad på av en annan karl och vid minst ett tillfälle i en porrfilm hanterar Hanna avföring, alltså smörjer in sig med skiten och stoppar korven i munnen.

Detta exploderade i ansiktet på Daniel Frändelöv som vid tillfället drev podcasten Ingrid och Conrad ihop med Ingrid Carlqvist, samt Kristian som drev den libertarianska podden Frihetsfaxen som jag nämnde inledningsvis. Porrfilmerna hittades, alltihop rullades upp på nätet och det slutade med att Kristian la ner både sin libertarianpodd och sin TV-spelspodd som han drev med Daniel och Hanna. Kristian gick sedan under jorden och försvann, samtidigt som Daniel och Ingrid la ner sin egen faktiskt väldigt populära podd för att gå in i Svegot-projektet.

Daniel har fått kritik, främst från Offervilja, för att han inte hade ett cleant break med bajsätartransan där och då. Istället åkte han på fest med Hanna några dagar efter att allt avslöjats. Mig veterligen var den här festen sista gången de hade kontakt och min generösa tolkning är att Daniel ville prata med transan mellan fyra ögon istället för att lyssna på skvaller, så där resonerar jag och Offervilja olika. Slut på poddandet blev det hursomhelst, både med Kristian och Hanna och Ingrid. Daniel sögs allt närmare Svegotsekten i den här vevan eftersom han samtidigt skilde sig från sin fru och deras barnlösa äktenskap i Göteborg och istället flyttade till Älgarås och startade om hela sitt liv. Hanna är mig veterligen fortfarande aktiv på bland annat Twitter med sina underliga åsikter, som om bajsätarfilmerna inte alls existerar.

Den som till äventyrs vill se filmklippen jag pratar om ovan får googla själv. Dom finns säkert länkade i den här tråden också. Jag har nämligen ingen lust att googla runt bland en massa bögporr för att källhänvisa i en Flashbacktråd.
Citera
2020-11-30, 11:51
Medlem
piceas avatar
Citat:
Okej, lite snabbt och osorterat; Hanna är en individ som figurerade runt en libertariansk podcast som hette Frihetsfaxen. Den här podcasten hade även ett sidoprojekt som handlade om TV-spel och i den podden poddade bland annat Daniel Frändelöv och Hanna.

Hanna är en transvestit i 35-årsåldern som är ganska frispråkig online via sitt nickname Gothbarbie. Hanna är gift med en annan kvinna och har gjort sig känd i våra sammanhang för att spela in porrfilmer. I någon porrfilm trycker Hanna på sin fru i missionären, vilket då indikerar att Hanna inte ens är kvinna nog att operera bort sin egen penis. I en annan porrfilm blir Hanna påsatt av och kissad på av en annan karl och vid minst ett tillfälle i en porrfilm hanterar Hanna avföring, alltså smörjer in sig med skiten och stoppar korven i munnen.

Detta exploderade i ansiktet på Daniel Frändelöv som vid tillfället drev podcasten Ingrid och Conrad ihop med Ingrid Carlqvist, samt Kristian som drev den libertarianska podden Frihetsfaxen som jag nämnde inledningsvis. Porrfilmerna hittades, alltihop rullades upp på nätet och det slutade med att Kristian la ner både sin libertarianpodd och sin TV-spelspodd som han drev med Daniel och Hanna. Kristian gick sedan under jorden och försvann, samtidigt som Daniel och Ingrid la ner sin egen faktiskt väldigt populära podd för att gå in i Svegot-projektet.

Daniel har fått kritik, främst från Offervilja, för att han inte hade ett cleant break med bajsätartransan där och då. Istället åkte han på fest med Hanna några dagar efter att allt avslöjats. Mig veterligen var den här festen sista gången de hade kontakt och min generösa tolkning är att Daniel ville prata med transan mellan fyra ögon istället för att lyssna på skvaller, så där resonerar jag och Offervilja olika. Slut på poddandet blev det hursomhelst, både med Kristian och Hanna och Ingrid. Daniel sögs allt närmare Svegotsekten i den här vevan eftersom han samtidigt skilde sig från sin fru och deras barnlösa äktenskap i Göteborg och istället flyttade till Älgarås och startade om hela sitt liv. Hanna är mig veterligen fortfarande aktiv på bland annat Twitter med sina underliga åsikter, som om bajsätarfilmerna inte alls existerar.

Den som till äventyrs vill se filmklippen jag pratar om ovan får googla själv. Dom finns säkert länkade i den här tråden också. Jag har nämligen ingen lust att googla runt bland en massa bögporr för att källhänvisa i en Flashbacktråd.

Stort tack för den sammanfattningen. En företrädare för en nationalistisk organisation som påstår sig stå för traditionella värderingar har alltså haft en podcast tillsammans med en transa som gjort bajsporr. Man önskar att man hade blivit förvånad.

Gjorde lite mer efterforskningar här i tråden och kan konstatera följande:

1. Hanna har tidigare varit krönikör på det som då hette Politiskt inkorrekt. Något som fick Magnus att i Radio Framåt (eller Motgift) uttrycka något i stil med att alla som har samröre med Hanna kan dra åt helvete, eftersom Hanna är trans. Så av någon anledning har Magnus valt att inte informera Conrad (trots Magnus tidigare starka åsikter i frågan), om vi nu är så vänliga mot Conrad att vi köper att han inte visste något förrän det hela avslöjades på Flashback.

2. Hanna själv har tydligen postat ett inlägg på Flashback där han/hon/hen uttrycker sig såhär:

"Han behöver självklart och absolut inte försvara mina preferenser eller mina val (än mindre val jag gjort för 9 år sen, i det ena fallet) och det har jag aldrig förväntat mig heller. Men jag hade förväntat mig mer stöd av honom som kallar sig Anarkokapitalist än av Conrad som är Nationalist. Med facit i hand upplever jag att det blev precis tvärtom."

Istället för Conrad var det alltså en person som heter Kristian som drog i bromsen vilket ledde till att poddprojektet fick läggas ned.

(FB) Frihetsfaxen
Citera
2020-11-30, 17:17
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Det var väl bästa sammanfattningen så här långt.

Rätt intressant hur dom tänkt finansiera alla dessa löner och ersättningar för nytt folk, Ludvig Delin, Björn Björkqvist och Frodi Midfjord. Snart har DFS fler tjocka gubbar som ska "leva på kampen" än medlemmar. Kanske Frändelöv är på väg ut? Fortsättning följer....

Enda spännande med sändningen var för övrigt den där bokbindningsmaskinen dom köpt in. Ja, nu blir det många fler böcker av Magnus i framtiden. Det ser vi fram emot. Eller hur?

Jag trodde deras huvudmål var att köpa tillbaka Sverige?
Citera
2020-11-30, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picea
Vem är Hanna?
Kan tilläggas att ”Hanna” drev sidan pedofil.se och öppet propagerade för legalisering av barnporr.
Han/hon/den jobbade även för RFSL och drev youtubekanal där han uppmanade ungdomar till könsbyte.

Sålde bajsporrdvds. Hanna klädde ut sig som liten småtjej med NAPP i munnen och ”slut” skrivet på bröstet med en dildo i röven.
Det mest degenererade, perverterade avskrapet på planeten.

Detta visste Conrad med åkte och hängde på freedomfest ändå.
Inte bara det, han aktivt försvarade pervot och tog ställning för denne mot sina egna lyssnare.

Han sa att vi som kritiserade Hanna skulle lämna HENNE i fred och att vi var perversa själva.

Hannagate avhandlades genom att han efter ett avsnitt av Ingrid och Conrad spelade in ett extrainslag. Där försvarades Hanna med näbbar och klor. Vi som hade problem med deras umgänge ombads sluta lyssna.
Han angrep specifika Flashbackanvändare och menade på att de själva måste gilla bajsporr själva (då de exponerat Hanna).

Vi talar om en person som aktivt jobbar för legalisering av barnporr helt öppet.

Samma vecka hade Frändelöv suttit med Folin och talat om hur viktigt det är med ett sunt leverne.
Hur skadligt porr är etc. Frändelövs hycklande har aldrig varit mer tydligt.

Conrad kom aldrig tillbaks till Flashback efter detta.
Det blev tydligen bara et tillhåll för idioter och troll som han sa haha efter att ha varit aktiv själv under flera år.

En feg jävla ynkrygg är vad han är som vänder kappan dagligen.
Citera
2020-11-30, 17:46
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landos
Kan tilläggas att ”Hanna” drev sidan pedofil.se och öppet propagerade för legalisering av barnporr.
Han/hon/den jobbade även för RFSL och drev youtubekanal där han uppmanade ungdomar till könsbyte.

Sålde bajsporrdvds. Hanna klädde ut sig som liten småtjej med NAPP i munnen och ”slut” skrivet på bröstet med en dildo i röven.

Inte bara det, han aktivt försvarade pervot och tog ställning för denne mot sina egna lyssnare.

Han sa att vi som kritiserade Hanna skulle lämna HENNE i fred och att vi var perversa själva.

Hannagate avhandlades genom att han efter ett avsnitt av Ingrid och Conrad spelade in ett extrainslag. Där försvarades Hanna med näbbar och klor. Vi som hade problem med deras umgänge ombads sluta lyssna.
Han angrep specifika Flashbackanvändare och menade på att de själva måste gilla bajsporr själva (då de exponerat Hanna).

Vi talar om en person som aktivt jobbar för legalisering av barnporr helt öppet.

Samma vecka hade Frändelöv suttit med Folin och talat om hur viktigt det är med ett sunt leverne.

Det blev tydligen bara et tillhåll för idioter och troll som han sa haha efter att ha varit aktiv själv under flera år.

Vart har du källa på det?
Citera
2020-11-30, 18:13
Medlem
piceas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landos

Tack för detta inlägg. Men skulle som okok1 nämner vara intressant om det gick att verifiera uppgiften om att hon skulle ha propagerat för legalisering av barnporr.

Vet du förresten om Magnus någonsin uttalade sig om denna fadäs? Givet vilket högt tonläge han tidigare hade haft när Politiskt inkorrekt hade samröre med Hanna. Eller blir det helt plötsligt okej att samarbeta med Hanna om det är en en i Svegot-gänget som gör det? Magnus satt ju uppenbarligen på kunskap om vad för typ denna Hanna var, så verkar märkligt att Conrad ej skulle veta något. Pratar de ej med varandra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in