2020-11-29, 21:47
Medlem
Kan du länka några avslutade auktioner på ps5r under 6k?
Citera
2020-11-29, 23:08
Medlem
Två sålda idag på tradera. 9400 resp 9600 för dom två. Har två kvar med sluttid på tisdag, blir kul och se vad dom går för
Citera
2020-11-29, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Två sålda idag på tradera. 9400 resp 9600 för dom två. Har två kvar med sluttid på tisdag, blir kul och se vad dom går för

Går ju på blocket för 11...
Citera
2020-11-30, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av since70
Går ju på blocket för 11...
Nix. Dom säljs inte.
Citera
2020-11-30, 06:39
Medlem
Fangfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-stand
Kan du länka några avslutade auktioner på ps5r under 6k?
Finns inga.
Finns heller ingen logik i att sälja tusenlappar under marknadsvärdet om syftet är att tjäna pengar.
Citera
2020-11-30, 10:47
Medlem
Sålde mitt på releasdagen för 12500kr på blocket
Citera
2020-11-30, 11:52
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nokthal
För er som idkar näthandel med privatpersoner, kolla upp hur mycket försäljaren har sålt. Sker det någon enstaka gång så är det inget att göra, men är det något omfattande så kan ni tipsa Skatteverket. Något säger mig att försäljare på Tradera inte vet om att ens försäljningar är någonting som måste redovisas i samband med deklarationen.

Sover du bättre på nätterna efter denna uppmaning?
Citera
2020-11-30, 12:31
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite

Rent ut sagt patetisk av den som skrev det.
Det har blivit ett angiverisamhälle. Speciellt när någon är avundsjuk eller bitter.
Tänker också på hon tjejen från Elgiganten som sålde en PS5, som det klagades på här inne.
Angiveri- och sladdersamhälle.

Hur som haver, får jag min PS5 från CDON idag. Digital edition. Men den skal inte vara i min ägo..
Citera
2020-11-30, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite

Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Det har blivit ett angiverisamhälle. Speciellt när någon är avundsjuk eller bitter.
Tänker också på hon tjejen från Elgiganten som sålde en PS5, som det klagades på här inne.

Hur som haver, får jag min PS5 från CDON idag. Digital edition. Men den skal inte vara i min ägo..

Det som är patetiskt är väl alla scalpers som borde hitta ett jobb istället för att försöka tjäna pengar på det här sättet. Nåja, de jag införskaffade PS5: orna av nu kommer nog vara mer försiktiga i framtiden när man erbjuder avhämtning.
Citera
2020-11-30, 12:45
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nokthal
Det som är patetiskt är väl alla scalpers som borde hitta ett jobb istället för att försöka tjäna pengar på det här sättet. Nåja, de jag införskaffade PS5: orna av nu kommer nog vara mer försiktiga i framtiden när man erbjuder avhämtning.

Jag har jobb. Men köpte ändå 5 st.
Citera
2020-11-30, 12:45
Medlem
Citat:

Du har bulkat på dig ett par stycken väl? Vad är din uppfattning kring problemet med kylning av minnen, livslängden på komponenterna blir bristande när minnet går på 90-95 celsius.

Skall du sälja alla eller?
Citera
2020-11-30, 12:46
Medlem
Citat:
Jag har jobb. Men köpte ändå 5 st.

Härligt, alla har tydligen inte det dock vilket framgår i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in