2020-11-29, 13:44
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Det sk. storkukslugnet.
Citera
2020-11-29, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NysvenskenAbdullah
Ganska enkelt att ta reda på via ett stickprov. Jämför valfri afrikan, säg från centrala delarna, med valfri östasiat, säg från Japan.

Fast det måste ju fungera helt annorlunda om normen är att ha svinstor kuk alternativt liten.

Min teori utgår iaf ifrån vårt svenska samhälle där genomsnittet väl är typ 13 cm och 20+ allmänt anses mer ovanligt.
Citera
2020-11-29, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Nej det stämmer inte. Och kukmätartävlingar, existerar dom ?

Det förekom i min mellanstadieklass på 90-talet i alla fall. Men ja, jag inser att det kanske inte är norm.

Jag förstår ju också att det inte säger så mycket att som barn ha störst kuk men tänker att grunden till självkänslan ju ändå byggs där i barndomen.
Citera
2020-11-29, 13:52
Medlem
RazorKevlars avatar
Som man säger; En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem!

Själv brukar jag ta mig en thaimassage då och då, tjejerna brukar allt som oftast hålla upp sina underarmar bredvid min kuk och himla med ögonen. Jag brukar fråga ifall de vill prova att sitta ner på den; No No, is to big! Men det har också hänt att de inte har kunnat hålla sig, då tar de fram oljan och testar! När de märker att det funkar blir det rida av! Pröjsar inget extra för det!
Citera
2020-11-29, 13:53
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinnyakompis
Fast det måste ju fungera helt annorlunda om normen är att ha svinstor kuk alternativt liten.

Min teori utgår iaf ifrån vårt svenska samhälle där genomsnittet väl är typ 13 cm och 20+ allmänt anses mer ovanligt.

Jag förstår.

Som någon var inne på tidigare så finns det flera variabler att ha i åtanke här.

Ta exempelvis en ung man som är välsignad med attraktiva fysiska attribut (utöver könsorganets storlek) & således fått mycket uppmärksamhet ifrån det motsatta könet från tidig ålder. Kommer denna uppmärksamhet väga tyngre än grabbarnas hån gentemot dennes mini-kuk?
Citera
2020-11-29, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Det är korrekt. Vi besitter ett djupare lugn, förvissade om att vi aldrig behöver acceptera skit från idioter eftersom det räcker med att knäppa upp byxorna för att visa vem som är den största grisen på dynghögen.

Jag fattar ju också att man inte vinner argumentationer med att visa upp en stor kuk, menar ju mer att det skulle handla om en grundtrygghet. Att till exempel vara trygg med att inte vinna i en diskussion, att vara rakryggad och självsäker. Helt utan att tänka på sin egen kuk, det har man väl gjort klart under uppväxten. Till skillnad från småkukarna som aldrig kan släppa ångesten över att ha liten dase.
Citera
2020-11-29, 14:00
Medlem
Citat:
Min teori är att killar med stor kuk har en bättre grundläggande självkänsla och inte lika stort hävdelsebehov som killar med liten kuk. Jag har inga bevis för det här men tänker att det grundar sig i att de vinner kukmätartävlingarna i skolan och därmed får en massa respekt från övriga killar plus att när tjejerna får veta att nån har stor kuk vill de instinktivt ha honom, tror han. Det skulle i sånna fall handla om killar med så kallad köttkuk, där kuken är stor i slakt tillstånd, eftersom kukmätartävlingar handlar om slakt mått.

Uttrycket ”penisförlängare” för när män skaffar dyra, lyxiga prylar är ju också i linje med detta. Att en man som skaffar flashig bil för att hävda sig gör så för att kompensera för en liten kuk.

Vad tror ni, kan det stämma? Ge gärna konkreta exempel.
Din teori!? Du luftar en gammal erkänd fundering, det så kallade ”storkuks lugnet” har varit känt länge.
Citera
2020-11-29, 14:21
Medlem
Tribolts avatar
Det tror jag inte. Man kanske är fattig och har riktigt dåligt utseende. Då räddar ballen inte nån.
Självkänsla och självförtroende påverkas av många saker men 90% handlar om vem du är.
Citera
2020-11-29, 14:43
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Min teori är att killar med stor kuk har en bättre grundläggande självkänsla och inte lika stort hävdelsebehov som killar med liten kuk. Jag har inga bevis för det här men tänker att det grundar sig i att de vinner kukmätartävlingarna i skolan och därmed får en massa respekt från övriga killar plus att när tjejerna får veta att nån har stor kuk vill de instinktivt ha honom, tror han. Det skulle i sånna fall handla om killar med så kallad köttkuk, där kuken är stor i slakt tillstånd, eftersom kukmätartävlingar handlar om slakt mått.

Uttrycket ”penisförlängare” för när män skaffar dyra, lyxiga prylar är ju också i linje med detta. Att en man som skaffar flashig bil för att hävda sig gör så för att kompensera för en liten kuk.

Vad tror ni, kan det stämma? Ge gärna konkreta exempel.
Man påstår väl att ne..er misslyckas i skola och i arbetslivet erftersom de har dålig självkänsla och känner sig underlägsna civiliserade raser, så din teori verkar inte stämma.
Citera
2020-11-29, 15:01
Medlem
Alla minns snubben med klassens största kuk – så är det bara. Kukmätning är även ett bildligt uttryck. Om ni tänker tillbaka till 18-årsåldern så var snubbarna med mycket stora don ofta lugna till sättet.

Har själv 19 cm och det funkar finfint. Men lite hetsig är jag nog allt ... 😊
Citera
2020-11-29, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Jo det stämmer bra det där med att dom drygaste killarna har minst kuk.

Hur då dryga menar du? Är personer med dålig självkänsla drygare än andra? Själv tänker jag mer att dålig självkänsla skulle leda till att man är blyg eller osäker på andra vis. Att man signalerar otrygghet typ.
Citera
2020-11-29, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Det stämmer. Det kallas för Storkukslugn.

Det var som fan! En annan som säger samma sak senare i tråden, är det här ett bevingat begrepp menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in