2020-11-29, 13:52
  #5029
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimanas-in-the-sky
Svammel....


Absolut, du och Ulf Kristersson kan stå och kalla er oppositionella, blir säkert jättebra hörrö.

Ett band med namnet Überfolk skrämmer ju inte alls bort människor? De flesta tänker nog direkt på folkmord bara de hör namnet. Att Burdi dessutom är någon form av modern patriotisk hippie är väl knappast heller något som övertygar.

Kul att du tar upp Therion också. En platta med namnet Gothic Kabbalah är precis vad vi behöver för att bli rasmedvetna.

Den förste att bli steriliserad och deporterad till en obehaglig plats hade nog varit du. Du yrar runt med en homosexuell besatthet i Palaestra Media-tråden och ägnar hela din vakna tid åt att försöka karaktärsmörda Jonas Nilsson. Att du ens har tid att sitta och posta massa svammel om SÄPO-agenter hit och dit, dag ut och dag in, tyder på att du förmodligen fullständigt saknar ett socialt sammanhang. Förmodligen är du jävligt ful och överviktig därtill. Sök vård för fan.
Citera
2020-11-29, 14:00
  #5030
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Jag lyssnar på det mesta från klassiskt till folkmusik till 60-talsrock. Däremot inte modern rock, house, rap och all annan skit som görs. Nu förväntar jag mig inte att DfS skulle skrapa ihop en stråkkvartett, men Barney drar tillbaka klockan till 90-talets totala pissmusik. Har AIK-trubaduren gått vidare, han också? Även om en del musik är lite halvkass, så kan han faktiskt sjunga. Samma sak med Viktor Sjölund. Halva Sveriges befolkning sjunger i kör och det enda de kan uppbåda är Dans gamla Östtyske skinnskallepolare...


Citat:
"Har AIK-trubaduren gått vidare, han också?"

Jag förstod inte riktigt det där? Kan du omformulera dig, eller förklara mera ingående vad du syftade på? Mvh

Det är faktiskt en sak jag aldrig har fattat med Sjölund: varför fortsatte han inte att göra protestmusik (vilket bra ord ) för?

Han hade ju verkligen en musikalisk talang och kunde sjunga.
Citera
2020-11-29, 14:02
  #5031
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Abendland
Fast med Frändebögen som lägstanivån så... men att Frodi sällar sig till DfS gänget säger ju en hel del om hans karaktär. Visst Scanza forum gjorde han bra och så var det någon debatt mellan E Michael Jones och Jared Taylor han skulle arrangera och vara moderator i som inte blev av pga Corona-chan



Finns några JDG facebook inlägg oxå men det var väll just i MnF som Dfs avhandlades i ett kanske 20 min klipp (som sagt har funnit på jewtube tidigare men verkar omöjligt att hitta nu). Jo Frodi tog ingen ställning som jag minns det, han var naturligtvis inte dummare än att inte på förhand bränna ev. broar för framtida samarbeten efter de Geer. I ärlighetens namn tror jag att han bara använde mnf som ett sätt att lansera sig själv i samband med JDGs brytning med humle och dumle.

Var väll samma sak med Ludvig Dehlin oxå som hade poden Svarta segel. Ett avsnitt diskuterades fascism med JDG som gäst men efter att Dehlin gick med i DfS gänget så *poff* gick det pod projektet upp i rök. Dehlin var ju tom gäst i ett avsnitt av radio nordfront. Gissar på att sametjockisen inte gillar att undersåtarna bedriver sidoprojekt.
Japp, du har rätt. Det ser ut som att avsnitt 1-27 har minneshålats. Nu är ju den typen av poddar färskvara, så det är inget jag skulle gå tillbaka och lyssna på, men det är ändå intressant att se historia raderas. Dan står för kulorna och då får man ta sked i vacker tass.
Citera
2020-11-29, 14:05
  #5032
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abendland
Fast med Frändebögen som lägstanivån så... men att Frodi sällar sig till DfS gänget säger ju en hel del om hans karaktär. Visst Scanza forum gjorde han bra och så var det någon debatt mellan E Michael Jones och Jared Taylor han skulle arrangera och vara moderator i som inte blev av pga Corona-chan



Finns några JDG facebook inlägg oxå men det var väll just i MnF som Dfs avhandlades i ett kanske 20 min klipp (som sagt har funnit på jewtube tidigare men verkar omöjligt att hitta nu). Jo Frodi tog ingen ställning som jag minns det, han var naturligtvis inte dummare än att inte på förhand bränna ev. broar för framtida samarbeten efter de Geer. I ärlighetens namn tror jag att han bara använde mnf som ett sätt att lansera sig själv i samband med JDGs brytning med humle och dumle.

Var väll samma sak med Ludvig Dehlin oxå som hade poden Svarta segel. Ett avsnitt diskuterades fascism med JDG som gäst men efter att Dehlin gick med i DfS gänget så *poff* gick det pod projektet upp i rök. Dehlin var ju tom gäst i ett avsnitt av radio nordfront. Gissar på att sametjockisen inte gillar att undersåtarna bedriver sidoprojekt.


Citat:
Gissar på att sametjockisen inte gillar att undersåtarna bedriver sidoprojekt

Exakt. Det är ju en sekt (i ordets negativa bemärkelse)

För övrigt passar Dehlin bra i DfS. Det är väl den idioten som försökte lansera subkulturen "Blackbloc" dvs att nationalister skulle klä sig, maskera sig, och agera som AFA? Det såg ju jättebra och seriöst ut i svenssons ögon?

Dessutom var det något mer idiotiskt han gjorde? Jag minns inte exakt nu, men det var något med att han och andra SvPare hade typ stenar i en bil, åkte bredvid någon röding- eller antirasism-gdemonstration, och blev tagna för det av polisen? Jag minns inte alla detaljer och kontexten, men jag minns att det var något idiotiskt, som inte såg bra utåt sett. Han var väl en offentlig SvP-are också skall tilläggas ( = såg inte bra ut).

Han verkar vara smått infantil, är mitt intryck. Däremot, till hans försvar ska sägas, att jag har för mig att han i a f inte är otrevlig eller att han har en otrevlig attityd. Han brukar vara social och en glad/trevlig typ, om jag inte minns fel?

Dessutom ska han ha credd för att han myntade begreppet "babbelur" (sammanslagning av ordet filur och babbe), som ett alternativ för ordet "blatte"
__________________
Senast redigerad av Vimanas-in-the-sky 2020-11-29 kl. 14:16.
Citera
2020-11-29, 14:05
  #5033
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Ingen kan förneka att det kom mycket skitmusik under skinnskallevågen på 90-talet, men det kom också en hel del guldkorn. De flesta låtar Barney sjöng häromkvällen är klassiker som man inte behöver skämmas för.

Sjölund är väl inte längre aktiv, annars hade han naturligtvis varit det givna valet. Därutöver finns det inte så många att välja på i Sverige. Barney förstår svenska hyfsat och snackar även engelska, vilket är mer än man kan säga om de flesta andra nationella tyska trubadurer.
Sant, sant. Tyskar generellt brukar inte tala mer än tyska, tyvärr. Beträffande Sjölund, så är jag inte säker, men det var ett tag sen han sågs till sist. DfS fick ju förtur i lanseringen av några låtar från AIK-trubaduren, så det borde ju inte vara helt omöjligt att tjata in honom. Nu är han kanske inte lika beroende av Dans silverpenningar, så det blir kanske svårare att motivera honom.
Citera
2020-11-29, 14:07
  #5034
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vimanas-in-the-sky
Jag förstod inte riktigt det där? Kan du omformulera dig, eller förklara mera ingående vad du syftade på? Mvh

Det är faktiskt en sak jag aldrig har fattat med Sjölund: varför fortsatte han inte att göra protestmusik (vilket bra ord ) för?

Han hade ju verkligen en musikalisk talang och kunde sjunga.
Som jag förstod det, så var Jalle Horn bekant med AIK-trubaduren och Svegot var först med att spela några av hans låtar innan de släpptes för något år sen. Så han borde ha varit på god fot med DfS tidigare i alla fall.
Citera
2020-11-29, 15:50
  #5035
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Ja, apropå det... Jag såg bara kanske tio minuter av gårdagens sändning men jag noterade att jag inte såg Frändelöv. Var han inte med på treårsfesten, eller missade jag honom bara i villervallan när Magnus visade pissoaren och Svenskarnas Korvrullningsmaskin?

Jag måste se det här med egna ögon. Kan du länka? Och vid ungefär vilken tidpunkt ser man detta (pissoaren)?


Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Absolut, du och Ulf Kristersson kan stå och kalla er oppositionella, blir säkert jättebra hörrö.

Ett band med namnet Überfolk skrämmer ju inte alls bort människor? De flesta tänker nog direkt på folkmord bara de hör namnet. Att Burdi dessutom är någon form av modern patriotisk hippie är väl knappast heller något som övertygar.

Kul att du tar upp Therion också. En platta med namnet Gothic Kabbalah är precis vad vi behöver för att bli rasmedvetna.

Den förste att bli steriliserad och deporterad till en obehaglig plats hade nog varit du. Du yrar runt med en homosexuell besatthet i Palaestra Media-tråden och ägnar hela din vakna tid åt att försöka karaktärsmörda Jonas Nilsson. Att du ens har tid att sitta och posta massa svammel om SÄPO-agenter hit och dit, dag ut och dag in, tyder på att du förmodligen fullständigt saknar ett socialt sammanhang. Förmodligen är du jävligt ful och överviktig därtill. Sök vård för fan.

Så med ditt argument, så kan man inte som oppositionell heller ha svenska flaggan, eftersom t o m Löfven numera har svenska flaggan som pin på sitt kavajslag, samt har svenskar flaggor i bakgrunden i tv när han läser tal? Eller som när Ebba Thor Busch har svenskar flaggor, osv?

Ang namnvalet Überfolk: mjovisst, det ger jag dig (men å andra sidan så måste vi ta bort beröringsskräcken bland svenssson, ang att vi ska sträva efter övermänniskoidealet). Men hans musik jämfört med Barny och subkulturell RAC osv, är ju fortfarande som att jämföra guld med bajs.

"Att Burdi dessutom är någon form av modern patriotisk hippie är väl knappast heller något som övertygar."

Vad är ditt argument? Om han nu vore en hippie, vad menar du skrämmer bort med det? Svenssons gillar ju kärleksfyllda människor. Varför tror du att Roger Pontare och Thomas di Leva är så populära för bland svenskar?

Hade rörelsen/oppositionen från början antagit ett kärleksbudskap och varit lite hippie, så hade vi nått 100 gg längre än vad vi gjort hittills. Tänk dig vilka martyrer i svenssons ögon vi hade blivit (och vilken sympati och sympatiröster vi hade fått), varje gång vi hade blivit attackerade av rödingar, eller polisen osv, samtidigt som vi stod med plakat som förkunnade kärlek?

På vilket sätt menar du att han är hippie? Jag säger inte nödvändigtvis emot dig, men motivera gärna. Din pantade whitetrash-hjärna kan väl inte ens formulera något motiverande till ditt påstående?

Ang Therions skiva Gothic Kabbalah, så handlar det om att den historiske Johannes Bureus (som albumet är tillägnad) försökte lära sig om de hemligheter om vår värld och vårt universum, som judarna hade gömt undan för massorna/goyms, i sin mysticism, kabbalah. Det är precis som med frimureriet: det finns mycket viktig kunskap att lära sig från frimureriets kunskaper, MEN SOM FRIMURARNA DÖLJER OCH HÅLLER FÖR SIG SJÄLVA!

Självklart ska vi lära oss så mycket som möjligt om världen, som det går, för att därmed förstå HELHETEN, och livets och universums gåtor.

Är man i a f lite insatt, så vet man att både Johannes Bureus och medlemmarna i Therion är (var, i Bureus fall, i o m att han levde för 500 år sedan) rasmedvetna och patriotiska (någon medlem i Therion var ju med Nationaldemokraterna t ex. Ytterligare en annan medlem har väl spelat med Vit Aggression senare, om jag inte minns fel? Det står om det, här https://sv.metapedia.org/wiki/Vit_Aggression). Bureus var ju dessutom en av förgrundarna till den starkt pro-germansk-rasliga strömningen göticismen, https://sv.wikipedia.org/wiki/G%C3%B6ticism .

Det är alltså inte så att Therion (eller Johannes Bureus) förespråkar judiskmakt, eller försöker bli krypto-judar, eller hyllar judar eller så, i o m albumet Gothic kabbalah. Möjligtvis i din intellektuellt nedsatta "RAC"-hjärna, som inte förstår mera av verkligheten än chips, RAC, Ultima Thule, och porr.

Citat:
"Den förste att bli steriliserad och deporterad till en obehaglig plats hade nog varit du. Du yrar runt med en homosexuell besatthet i Palaestra Media-tråden och ägnar hela din vakna tid åt att försöka karaktärsmörda Jonas Nilsson. Att du ens har tid att sitta och posta massa svammel om SÄPO-agenter hit och dit, dag ut och dag in, tyder på att du förmodligen fullständigt saknar ett socialt sammanhang. Förmodligen är du jävligt ful och överviktig därtill. Sök vård för fan."

Du, personer som du som gillar RAC/oi/skin, ska nog inte anklaga andra för att vara homosexuella. Stompande bulor, med bar överkropp, svettiga, som står och i princip idkar bögsex i moshpits osv och gnider sig mot varandra, (följande folkhav ser ju ut som något taget ur pride. Typ ett hav av läderbögar med bar överkropp, https://www.youtube.com/watch?v=Rl83saRbxvM ) och kramar om varandra osv. Ja, alla förstår nog min poäng. Er fascination för bögknackande visar också att det finns en högre andel bögar hos er. Detta är bevisat inom forskningen inom psykologi. Det finns ett klassiskt experiment, där män har fått svara på enkäter om hur de ser på oprovocerat våld mot homosexuella. Sedan har man visat dom bilder på nakna män i korta ögonblick, samtidigt som man mätt deras grad av sexuell upphetsning (genom hjärnscanner, blodtryck, andning, puls, samt blodhalten i penis). Gissa bland vilken grupp flest män upplevde sexuell upphetsning i? Många bulor är latenta homofiler, men dom vägrar erkänna det. Jag har själv sett exempel på detta genom åren i rörelsen. Bland de personer som det genom åren kommit fram att dom är homofiler, så har nästan alla varit riktiga sådana där hatiska "döda-alla-bögar"-personlighetstyper (och gravt subkulturella inom RAC/oi/skin-kulturen).

Om jag försöker karaktärmörda Jonas Nilsson? Jag berättar bara sanningen (som är viktig att folk känner till) och vad jag ser. Om verkligheten karaktärsmördar honom (rättare sagt, om Nilsson karaktärsmördar sig själv), kan ju inte jag hjälpa?

Citat:
"Att du ens har tid att sitta och posta massa svammel om SÄPO-agenter hit och dit, dag ut och dag in, tyder på att du förmodligen fullständigt saknar ett socialt sammanhang. Förmodligen är du jävligt ful och överviktig därtill. Sök vård för fan"

Så ditt "argument" är att jag har lagt en del tid på att skriva i Palaestra media-tråden om Jonas Nilsson, och där ha avslöjat hans mytomanier och SÄPO-kopplingar? Vad är argumentet (i förhållande till vad vi nu diskuterar)? Jag fattar inte?

Och även om jag skulle vara en autistisk nörd, som inte har något socialt liv, eller skulle vara ful och överviktig: jaha? Vad skulle det förändra angående det vi talar om?

(Dessutom fattar du inte inte ens vad jag menar med "asocial", dvs att din subkultur är asocial. Du tror att jag menar definitionen som i O-social. Men jag menar givetvis A-social som i "hostile to others". Men det kan du kanske inte hjälpa att du inte förstod, i o m att du är en obildad och illitterat whitetrash-grottmänniska).

Höj kvalitén lite nu på argumenten.

Dessutom, återigen, är det lite komiskt när personer som lyssnar på RAC/oi/skin osv ( = med stor säkerhet är du tjock och ful, wt-trash), anklagar andra för att vara fula/feta

Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Sant, sant. Tyskar generellt brukar inte tala mer än tyska, tyvärr. Beträffande Sjölund, så är jag inte säker, men det var ett tag sen han sågs till sist. DfS fick ju förtur i lanseringen av några låtar från AIK-trubaduren, så det borde ju inte vara helt omöjligt att tjata in honom. Nu är han kanske inte lika beroende av Dans silverpenningar, så det blir kanske svårare att motivera honom.

Nu blir jag riktigt nyfiken. Vad menar du med att DfS fick förtur att lansera låtar från AIK-trubaduren (jag antar att du syftar på några nya låtar han gjort, under sitt namn Mats Hellberg. Sverige-vänliga låtar?)? Kan du förklara närmare? Ifall Hellberg associerar sig med DfS är det ju allvarligt. Han borde vara tillräckligt smart för att inte beröra bajs som DfS? Jag har öht svårt att tro att han skulle ha något med nationella rörelsen att göra?

Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Som jag förstod det, så var Jalle Horn bekant med AIK-trubaduren och Svegot var först med att spela några av hans låtar innan de släpptes för något år sen. Så han borde ha varit på god fot med DfS tidigare i alla fall.

Aha, nu förstår jag. Jag trodde först att Hellberg hade med DfS att göra. Så, någon som känner Hellberg, har alltså spelat upp nya (ännu ej utgivna) låtar, i Svenskarnas hus?

Vad är det för nya (Sverige-vänliga / systemkritiska, får man anta?) låtar förresten? Kan någon länka? Även om dom inte finns att lyssna på nätet, så kanske någon låtlista finns, så att man i a f kan se låtnamnen? Hellberg har ju för 20 år sedan gjort en Sverige-vänlig låt (Stolt att jag är svensk, https://www.youtube.com/watch?v=SB0Y9x-tlak), och en systemkritisk (mot höga skatter, eftersom han är libertarian) låt (Sverige och jag, https://www.youtube.com/watch?v=l40EKFSPJqw), och en 7-klövern-kritisk låt (Partivisan, https://www.youtube.com/watch?v=XSezdlnlp7A )
__________________
Senast redigerad av Vimanas-in-the-sky 2020-11-29 kl. 16:01.
Citera
2020-11-29, 16:08
  #5036
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vimanas-in-the-sky
Jag måste se det här med egna ögon. Kan du länka? Och vid ungefär vilken tidpunkt ser man detta (pissoaren)?




Så med ditt argument, så kan man inte som oppositionell heller ha svenska flaggan, eftersom t o m Löfven numera har svenska flaggan som pin på sitt kavajslag, samt har svenskar flaggor i bakgrunden i tv när han läser tal? Eller som när Ebba Thor Busch har svenskar flaggor, osv?

Ang namnvalet Überfolk: mjovisst, det ger jag dig (men å andra sidan så måste vi ta bort beröringsskräcken bland svenssson, ang att vi ska sträva efter övermänniskoidealet). Men hans musik jämfört med Barny och subkulturell RAC osv, är ju fortfarande som att jämföra guld med bajs.

"Att Burdi dessutom är någon form av modern patriotisk hippie är väl knappast heller något som övertygar."

Vad är ditt argument? Om han nu vore en hippie, vad menar du skrämmer bort med det? Svenssons gillar ju kärleksfyllda människor. Varför tror du att Roger Pontare och Thomas di Leva är så populära för bland svenskar?

Hade rörelsen/oppositionen från början antagit ett kärleksbudskap och varit lite hippie, så hade vi nått 100 gg längre än vad vi gjort hittills. Tänk dig vilka martyrer i svenssons ögon vi hade blivit (och vilken sympati och sympatiröster vi hade fått), varje gång vi hade blivit attackerade av rödingar, eller polisen osv, samtidigt som vi stod med plakat som förkunnade kärlek?

På vilket sätt menar du att han är hippie? Jag säger inte nödvändigtvis emot dig, men motivera gärna. Din pantade whitetrash-hjärna kan väl inte ens formulera något motiverande till ditt påstående?

Ang Therions skiva Gothic Kabbalah, så handlar det om att den historiske Johannes Bureus (som albumet är tillägnad) försökte lära sig om de hemligheter om vår värld och vårt universum, som judarna hade gömt undan för massorna/goyms, i sin mysticism, kabbalah. Det är precis som med frimureriet: det finns mycket viktig kunskap att lära sig från frimureriets kunskaper, MEN SOM FRIMURARNA DÖLJER OCH HÅLLER FÖR SIG SJÄLVA!

Självklart ska vi lära oss så mycket som möjligt om världen, som det går, för att därmed förstå HELHETEN, och livets och universums gåtor.

Är man i a f lite insatt, så vet man att både Johannes Bureus och medlemmarna i Therion är (var, i Bureus fall, i o m att han levde för 500 år sedan) rasmedvetna och patriotiska (någon medlem i Therion var ju med Nationaldemokraterna t ex. Ytterligare en annan medlem har väl spelat med Vit Aggression senare, om jag inte minns fel? Det står om det, här https://sv.metapedia.org/wiki/Vit_Aggression). Bureus var ju dessutom en av förgrundarna till den starkt pro-germansk-rasliga strömningen göticismen, https://sv.wikipedia.org/wiki/G%C3%B6ticism .

Det är alltså inte så att Therion (eller Johannes Bureus) förespråkar judiskmakt, eller försöker bli krypto-judar, eller hyllar judar eller så, i o m albumet Gothic kabbalah. Möjligtvis i din intellektuellt nedsatta "RAC"-hjärna, som inte förstår mera av verkligheten än chips, RAC, Ultima Thule, och porr.



Du, personer som du som gillar RAC/oi/skin, ska nog inte anklaga andra för att vara homosexuella. Stompande bulor, med bar överkropp, svettiga, som står och i princip idkar bögsex i moshpits osv och gnider sig mot varandra, (följande folkhav ser ju ut som något taget ur pride. Typ ett hav av läderbögar med bar överkropp, https://www.youtube.com/watch?v=Rl83saRbxvM ) och kramar om varandra osv. Ja, alla förstår nog min poäng. Er fascination för bögknackande visar också att det finns en högre andel bögar hos er. Detta är bevisat inom forskningen inom psykologi. Det finns ett klassiskt experiment, där män har fått svara på enkäter om hur de ser på oprovocerat våld mot homosexuella. Sedan har man visat dom bilder på nakna män i korta ögonblick, samtidigt som man mätt deras grad av sexuell upphetsning (genom hjärnscanner, blodtryck, andning, puls, samt blodhalten i penis). Gissa bland vilken grupp flest män upplevde sexuell upphetsning i? Många bulor är latenta homofiler, men dom vägrar erkänna det. Jag har själv sett exempel på detta genom åren i rörelsen. Bland de personer som det genom åren kommit fram att dom är homofiler, så har nästan alla varit riktiga sådana där hatiska "döda-alla-bögar"-personlighetstyper (och gravt subkulturella inom RAC/oi/skin-kulturen).

Om jag försöker karaktärmörda Jonas Nilsson? Jag berättar bara sanningen (som är viktig att folk känner till) och vad jag ser. Om verkligheten karaktärsmördar honom (rättare sagt, om Nilsson karaktärsmördar sig själv), kan ju inte jag hjälpa?



Så ditt "argument" är att jag har lagt en del tid på att skriva i Palaestra media-tråden om Jonas Nilsson, och där ha avslöjat hans mytomanier och SÄPO-kopplingar? Vad är argumentet (i förhållande till vad vi nu diskuterar)? Jag fattar inte?

Och även om jag skulle vara en autistisk nörd, som inte har något socialt liv, eller skulle vara ful och överviktig: jaha? Vad skulle det förändra angående det vi talar om?

(Dessutom fattar du inte inte ens vad jag menar med "asocial", dvs att din subkultur är asocial. Du tror att jag menar definitionen som i O-social. Men jag menar givetvis A-social som i "hostile to others". Men det kan du kanske inte hjälpa att du inte förstod, i o m att du är en obildad och illitterat whitetrash-grottmänniska).

Höj kvalitén lite nu på argumenten.

Dessutom, återigen, är det lite komiskt när personer som lyssnar på RAC/oi/skin osv ( = med stor säkerhet är du tjock och ful, wt-trash), anklagar andra för att vara fula/feta



Nu blir jag riktigt nyfiken. Vad menar du med att DfS fick förtur att lansera låtar från AIK-trubaduren (jag antar att du syftar på några nya låtar han gjort, under sitt namn Mats Hellberg. Sverige-vänliga låtar?)? Kan du förklara närmare? Ifall Hellberg associerar sig med DfS är det ju allvarligt. Han borde vara tillräckligt smart för att inte beröra bajs som DfS? Jag har öht svårt att tro att han skulle ha något med nationella rörelsen att göra?



Aha, nu förstår jag. Jag trodde först att Hellberg hade med DfS att göra. Så, någon som känner Hellberg, har alltså spelat upp nya (ännu ej utgivna) låtar, i Svenskarnas hus?

Vad är det för nya (Sverige-vänliga / systemkritiska, får man anta?) låtar förresten? Kan någon länka? Även om dom inte finns att lyssna på nätet, så kanske någon låtlista finns, så att man i a f kan se låtnamnen? Hellberg har ju för 20 år sedan gjort en Sverige-vänlig låt (Stolt att jag är svensk, https://www.youtube.com/watch?v=SB0Y9x-tlak), och en systemkritisk (mot höga skatter, eftersom han är libertarian) låt (Sverige och jag, https://www.youtube.com/watch?v=l40EKFSPJqw), och en 7-klövern-kritisk låt (Partivisan, https://www.youtube.com/watch?v=XSezdlnlp7A )
Nej, Jalle Horn är bekant med trubaduren (om det är Hellberg han heter) som skickade några låtar från hans ännu ej släppta skiva som de fick lov att spela upp i sändning först av alla.
Citera
2020-11-29, 17:06
  #5037
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vimanas-in-the-sky
Jag måste se det här med egna ögon. Kan du länka? Och vid ungefär vilken tidpunkt ser man detta (pissoaren)?
Svenskarnas Korvrullningsmaskin dyker upp 2:47:38 in i deras Youtubesändning.

Hannas pissoar inne på damtoan dyker upp vid 2:48:47.

Citera
2020-11-29, 18:35
  #5038
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vimanas-in-the-sky
Fast jag klär ju mig som en pimp ju

Vad är analogin gällande maniskt psykfall = avsaknad av identitet? Vad hävdar du att det finns för samband mellan maniska psykfall, och avsaknad av identitet? Utveckla gärna

Maniska psykfall brukar ju nämligen ha ganska starkt rotade och unika identiteter och kraftiga/bestämda åsikter (sådant känner ju inte ett obildat RAC-lyssnande kretin som du till givetvis, men nu upplyser jag dig om vad psykologin har visat gällande det), så, som sagt, du får gärna utveckla ditt resonemang och påstående ?

För en subkulturell RAC-lyssnande white trash-undermänniska som dig, så framstår jag säkert som ett psykfall (speciellt när jag talar om komplexa saker som din ärtstorlekshjärna förstår lika bra som en blåneger i Afrikas djungel skulle förstå vad jag talar om). Du vet att jag jobbar som rekryterare/säljare va`? Om jag framstod som ett psykfall så skulle jag ju dock inte ha kunnat dra in oanade mängder pengar, genom åren, till det vi sysslar med. Att jag däremot ändå skulle kunna vara ett psykfall, skulle ju dock rent teoretiskt kunna stämma ?

Om du träffar på mig någon gång, så tycker jag att du verkligen ska grundligt undersöka och verifiera huruvida jag är ett psykfall, genom att t ex säga det till mig, bara så att inga tveksamheter råder .


----------------------------------------------------

Ang korvrullningsmaskinen och pissoaren på damtoa:

Okej, jag blev lite besviken nu. Jag trodde jag skulle få se en gigantisk grej av något slag (gällande korvrullningsmaskinen)

Men varför i hela fridens namn har man en pissoar på toan för?

När man hör Söderman gå runt och larvar sig som ett barn, när han går runt med kameran, så förstärks misstankarna om SÄPO ännu mera ("ja Magnus, vi vill att du går runt och är barnslig, så att du smetar in extra bajs på allt som har med Sverige-vänlighet att göra, och får allting att verka extra O-seriöst".
Jag har säkert sagt det tidigare, men jag tror verkligen inte att DfS-gänget har med SÄPO, eller snuten att göra och jag tror inte heller att de drar till sig den typen av människor heller som polisen är intresserad av. NMR är en helt annan femma. De drar till sig labila människor som vill ha våld, medan DfS drar till sig medelsvenssons som bara vill träffa andra medelsvenssons för att dricka öl och diskutera hur lite de gillar blattar.

Projektet med Svenskarnas hus är en blandning av man cave och Dans möjlighet till försörjning åt sig själv och åt sina två vänner Björn och Magnus. Björn drar till sig lite intellektuella människor som gillar böcker och Magnus drar till sig människor som vill höra en vuxen man bete sig som en 17-åring och "vågar säga vad han tycker".

Daniel kom med från början för att dra publik från Ingrid & Conrad till Svegot och när det var avklarat, så blev Daniel bara en påläggskalv som får gå runt och fylla på ved och kaffe medan de andra "jobbar", i utbyte mot mat och husrum.

Skulle DfS mot förmodan bli ett problem för staten, så tar det tre minuter för Älgarås lokala Kling och Klang att stänga ner stället, men som det ser ut nu, så är de bara en extra ventil för att få arga svenskar att arga av sig, så att de kan åka hem och springa i ekorrhjulet i ett år till.
Citera
2020-11-29, 19:18
  #5039
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Jag har säkert sagt det tidigare, men jag tror verkligen inte att DfS-gänget har med SÄPO, eller snuten att göra och jag tror inte heller att de drar till sig den typen av människor heller som polisen är intresserad av. NMR är en helt annan femma. De drar till sig labila människor som vill ha våld, medan DfS drar till sig medelsvenssons som bara vill träffa andra medelsvenssons för att dricka öl och diskutera hur lite de gillar blattar.

Projektet med Svenskarnas hus är en blandning av man cave och Dans möjlighet till försörjning åt sig själv och åt sina två vänner Björn och Magnus. Björn drar till sig lite intellektuella människor som gillar böcker och Magnus drar till sig människor som vill höra en vuxen man bete sig som en 17-åring och
"vågar säga vad han tycker".

Daniel kom med från början för att dra publik från Ingrid & Conrad till Svegot och när det var avklarat, så blev Daniel bara en påläggskalv som får gå runt och fylla på ved och kaffe medan de andra "jobbar", i utbyte mot mat och husrum.

Skulle DfS mot förmodan bli ett problem för staten, så tar det tre minuter för Älgarås lokala Kling och Klang att stänga ner stället, men som det ser ut nu, så är de bara en extra ventil för att få arga svenskar att arga av sig, så att de kan åka hem och springa i ekorrhjulet i ett år till.

Jag väntar (seriöst) på att Dan och Magnus ska komma med förslag om att få medlemmar till att spela in porr (även bögporr) i Svenskarnas Hus, för att få in mer pengar till "kampen" hahahahaaa
Citera
2020-11-29, 21:48
  #5040
Medlem
Offerviljas avatar
Arkhamist är skojig när han skriver om svenskarnas korvrullningsmaskin och Frändebög-Hannas pissoar. Man får vara elak om man samtidigt är rolig, som jag en gång hörde den ganska sköna snubben Marcus Berggren säga. Dock finns det ju ingen vettighet i det där som han skriver. Det fria Sverige är nuförtiden en helt underbar förening. Det är alldeles för mycket töntigheter i Nordiska motståndsrörelsen för att jag ska orka med dem, så det är DFS som jag tycker är bäst. Fy fan för Pär Öbergs Dumrid-dyrkan och det äckliga fredagsmyset som ska sändas ut varenda vecka. Min pappa ska bjuda mig på lunch i morgon. Gårdagens direksända firande var något i hästväg. Ardennerhingst med en jättestor snopp! Dan Eriksson och Magnus Söderman är hjältar från orten i Stockholm! Det här är sista dagen i mitt liv som jag dricker alkohol, och det är faktiskt sant det. Dan och Magnus är friska i huvudet igen. Jag är så otroligt lycklig för det. Hell seger!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in