Citat:
Ursprungligen postat av
Arkhamist
Ja, apropå det... Jag såg bara kanske tio minuter av gårdagens sändning men jag noterade att jag inte såg Frändelöv. Var han inte med på treårsfesten, eller missade jag honom bara i villervallan när Magnus visade pissoaren och Svenskarnas Korvrullningsmaskin?
Jag måste se det här med egna ögon. Kan du länka? Och vid ungefär vilken tidpunkt ser man detta (pissoaren)?
Citat:
Ursprungligen postat av
Psoglav
Absolut, du och Ulf Kristersson kan stå och kalla er oppositionella, blir säkert jättebra hörrö.
Ett band med namnet Überfolk skrämmer ju inte alls bort människor? De flesta tänker nog direkt på folkmord bara de hör namnet. Att Burdi dessutom är någon form av modern patriotisk hippie är väl knappast heller något som övertygar.
Kul att du tar upp Therion också. En platta med namnet Gothic Kabbalah är precis vad vi behöver för att bli rasmedvetna.
Den förste att bli steriliserad och deporterad till en obehaglig plats hade nog varit du. Du yrar runt med en homosexuell besatthet i Palaestra Media-tråden och ägnar hela din vakna tid åt att försöka karaktärsmörda Jonas Nilsson. Att du ens har tid att sitta och posta massa svammel om SÄPO-agenter hit och dit, dag ut och dag in, tyder på att du förmodligen fullständigt saknar ett socialt sammanhang. Förmodligen är du jävligt ful och överviktig därtill. Sök vård för fan.
Så med ditt argument, så kan man inte som oppositionell heller ha svenska flaggan, eftersom t o m Löfven numera har svenska flaggan som pin på sitt kavajslag, samt har svenskar flaggor i bakgrunden i tv när han läser tal? Eller som när Ebba Thor Busch har svenskar flaggor, osv?
Ang namnvalet Überfolk: mjovisst, det ger jag dig (men å andra sidan så måste vi ta bort beröringsskräcken bland svenssson, ang att vi ska sträva efter övermänniskoidealet). Men hans musik jämfört med Barny och subkulturell RAC osv, är ju fortfarande som att jämföra guld med bajs.
"Att Burdi dessutom är någon form av modern patriotisk hippie är väl knappast heller något som övertygar."
Vad är ditt argument? Om han nu vore en hippie, vad menar du skrämmer bort med det? Svenssons gillar ju kärleksfyllda människor. Varför tror du att Roger Pontare och Thomas di Leva är så populära för bland svenskar?
Hade rörelsen/oppositionen från början antagit ett kärleksbudskap och varit lite hippie, så hade vi nått 100 gg längre än vad vi gjort hittills. Tänk dig vilka martyrer i svenssons ögon vi hade blivit (och vilken sympati och sympatiröster vi hade fått), varje gång vi hade blivit attackerade av rödingar, eller polisen osv, samtidigt som vi stod med plakat som förkunnade kärlek?
På vilket sätt menar du att han är hippie? Jag säger inte nödvändigtvis emot dig, men motivera gärna. Din pantade whitetrash-hjärna kan väl inte ens formulera något motiverande till ditt påstående?
Ang Therions skiva Gothic Kabbalah, så handlar det om att den historiske Johannes Bureus (som albumet är tillägnad) försökte lära sig om de hemligheter om vår värld och vårt universum, som judarna hade gömt undan för massorna/goyms, i sin mysticism, kabbalah. Det är precis som med frimureriet: det finns mycket viktig kunskap att lära sig från frimureriets kunskaper, MEN SOM FRIMURARNA DÖLJER OCH HÅLLER FÖR SIG SJÄLVA!
Självklart ska vi lära oss så mycket som möjligt om världen, som det går, för att därmed förstå HELHETEN, och livets och universums gåtor.
Är man i a f lite insatt, så vet man att både Johannes Bureus och medlemmarna i Therion är (var, i Bureus fall, i o m att han levde för 500 år sedan) rasmedvetna och patriotiska (någon medlem i Therion var ju med Nationaldemokraterna t ex. Ytterligare en annan medlem har väl spelat med Vit Aggression senare, om jag inte minns fel? Det står om det, här
https://sv.metapedia.org/wiki/Vit_Aggression). Bureus var ju dessutom en av förgrundarna till den starkt pro-germansk-rasliga strömningen göticismen,
https://sv.wikipedia.org/wiki/G%C3%B6ticism .
Det är alltså
inte så att Therion (eller Johannes Bureus) förespråkar judiskmakt, eller försöker bli krypto-judar, eller hyllar judar eller så, i o m albumet Gothic kabbalah. Möjligtvis i din intellektuellt nedsatta "RAC"-hjärna, som inte förstår mera av verkligheten än chips, RAC, Ultima Thule, och porr.
Citat:
"Den förste att bli steriliserad och deporterad till en obehaglig plats hade nog varit du. Du yrar runt med en homosexuell besatthet i Palaestra Media-tråden och ägnar hela din vakna tid åt att försöka karaktärsmörda Jonas Nilsson. Att du ens har tid att sitta och posta massa svammel om SÄPO-agenter hit och dit, dag ut och dag in, tyder på att du förmodligen fullständigt saknar ett socialt sammanhang. Förmodligen är du jävligt ful och överviktig därtill. Sök vård för fan."
Du, personer som du som gillar RAC/oi/skin, ska nog
inte anklaga andra för att vara homosexuella. Stompande bulor, med bar överkropp, svettiga, som står och i princip idkar bögsex i moshpits osv och gnider sig mot varandra, (följande folkhav ser ju ut som något taget ur pride. Typ ett hav av läderbögar med bar överkropp,
https://www.youtube.com/watch?v=Rl83saRbxvM ) och kramar om varandra osv. Ja, alla förstår nog min poäng. Er fascination för bögknackande visar också att det finns en högre andel bögar hos er. Detta är bevisat inom forskningen inom psykologi. Det finns ett klassiskt experiment, där män har fått svara på enkäter om hur de ser på oprovocerat våld mot homosexuella. Sedan har man visat dom bilder på nakna män i korta ögonblick, samtidigt som man mätt deras grad av sexuell upphetsning (genom hjärnscanner, blodtryck, andning, puls, samt blodhalten i penis). Gissa bland vilken grupp flest män upplevde sexuell upphetsning i? Många bulor är latenta homofiler, men dom vägrar erkänna det. Jag har själv sett exempel på detta genom åren i rörelsen. Bland de personer som det genom åren kommit fram att dom är homofiler, så har nästan alla varit riktiga sådana där hatiska "döda-alla-bögar"-personlighetstyper (och gravt subkulturella inom RAC/oi/skin-kulturen).
Om jag försöker karaktärmörda Jonas Nilsson? Jag berättar bara sanningen (som är viktig att folk känner till) och vad jag ser. Om verkligheten karaktärsmördar honom (rättare sagt, om Nilsson karaktärsmördar sig själv), kan ju inte jag hjälpa?
Citat:
"Att du ens har tid att sitta och posta massa svammel om SÄPO-agenter hit och dit, dag ut och dag in, tyder på att du förmodligen fullständigt saknar ett socialt sammanhang. Förmodligen är du jävligt ful och överviktig därtill. Sök vård för fan"
Så ditt "argument" är att jag har lagt en del tid på att skriva i Palaestra media-tråden om Jonas Nilsson, och där ha avslöjat hans mytomanier och SÄPO-kopplingar? Vad är argumentet (i förhållande till vad vi nu diskuterar)? Jag fattar inte?
Och även om jag skulle vara en autistisk nörd, som inte har något socialt liv, eller skulle vara ful och överviktig: jaha? Vad skulle det förändra angående det vi talar om?
(Dessutom fattar du inte inte ens vad jag menar med "asocial", dvs att din subkultur är asocial. Du tror att jag menar definitionen som i O-social. Men jag menar givetvis A-social som i "hostile to others". Men det kan du kanske inte hjälpa att du inte förstod, i o m att du är en obildad och illitterat whitetrash-grottmänniska).
Höj kvalitén lite nu på argumenten.
Dessutom, återigen, är det lite komiskt när personer som lyssnar på RAC/oi/skin osv ( = med stor säkerhet är du tjock och ful, wt-trash), anklagar andra för att vara fula/feta
Citat:
Ursprungligen postat av
brunoDjungel
Sant, sant. Tyskar generellt brukar inte tala mer än tyska, tyvärr. Beträffande Sjölund, så är jag inte säker, men det var ett tag sen han sågs till sist. DfS fick ju förtur i lanseringen av några låtar från AIK-trubaduren, så det borde ju inte vara helt omöjligt att tjata in honom. Nu är han kanske inte lika beroende av Dans silverpenningar, så det blir kanske svårare att motivera honom.
Nu blir jag riktigt nyfiken. Vad menar du med att DfS fick förtur att lansera låtar från AIK-trubaduren (jag antar att du syftar på några nya låtar han gjort, under sitt namn Mats Hellberg. Sverige-vänliga låtar?)? Kan du förklara närmare? Ifall Hellberg associerar sig med DfS är det ju allvarligt. Han borde vara tillräckligt smart för att inte beröra bajs som DfS? Jag har öht svårt att tro att han skulle ha något med nationella rörelsen att göra?
Citat:
Ursprungligen postat av
brunoDjungel
Som jag förstod det, så var Jalle Horn bekant med AIK-trubaduren och Svegot var först med att spela några av hans låtar innan de släpptes för något år sen. Så han borde ha varit på god fot med DfS tidigare i alla fall.
Aha, nu förstår jag. Jag trodde först att Hellberg hade med DfS att göra. Så, någon som känner Hellberg, har alltså spelat upp nya (ännu ej utgivna) låtar, i Svenskarnas hus?
Vad är det för nya (Sverige-vänliga / systemkritiska, får man anta?) låtar förresten? Kan någon länka? Även om dom inte finns att lyssna på nätet, så kanske någon låtlista finns, så att man i a f kan se låtnamnen? Hellberg har ju för 20 år sedan gjort en Sverige-vänlig låt (Stolt att jag är svensk,
https://www.youtube.com/watch?v=SB0Y9x-tlak), och en systemkritisk (mot höga skatter, eftersom han är libertarian) låt (Sverige och jag,
https://www.youtube.com/watch?v=l40EKFSPJqw), och en 7-klövern-kritisk låt (Partivisan,
https://www.youtube.com/watch?v=XSezdlnlp7A )