2019-08-04, 13:49
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranbogmordare
Det är inte samma sak, jag har aldrig varit med om en vagina som är för slapp men jag har läst om det mycket här på flashback.

Pojk-oskulder som tjatar om att tjejer blir slappa för att dom knullat mycket osv

Bara för att du nöjer dig med vilken fitta som helst, och tycker kvinnans hål är perfekt även om t.ex. en hand och arm enkelt slinker in utan motstånd, så betyder det inte att det inte finns olika storlekar på fittor, samt att de största fittorna behöver störst kukar för att känna sig utfyllda.
Citera
2019-08-04, 13:53
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantan
Nu är vi några tjejer som svarat men det verkar ingen bry sig om. Kukar är kanske mest en killgrej skojigt nog =)

Jodå,era svar Läses.

Det kan vara så att man inte alltid får sanningarna till 100% rakt i fejset, och då får man ju gå på det man kan, dvs, reaktioner, hur villig hon är, osv.

Jag ligger väl va 15-16 cm, är 169cm.
Jag har inte haft klagomål, men blivit jämförd.
Det är som sagts mer än könsorganet som skall stämma.

Hade velat ha en något större om jag fått välja.
Men det verkar funka bra som det är så sett.
Citera
2019-08-04, 13:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nihiliserad
Bara för att du nöjer dig med vilken fitta som helst, och tycker kvinnans hål är perfekt även om t.ex. en hand och arm enkelt slinker in utan motstånd, så betyder det inte att det inte finns olika storlekar på fittor, samt att de största fittorna behöver störst kukar för att känna sig utfyllda.

Nu fabulerar du fritt, vart har jag skrivit det du påstår?
Citera
2019-08-04, 13:57
Bannlyst
Citat:
Nu är vi några tjejer som svarat men det verkar ingen bry sig om. Kukar är kanske mest en killgrej skojigt nog =)

Om inte annat så är kukfrågan väldigt känslig bland vissa killar det märker du va?
Samma visa varje gång och lika roligt varje gång.
Citera
2019-08-04, 13:59
Medlem
Citat:
Tyckte mest det var lite märkligt att män svarar på vad kvinnor tycker och tänker.
Visst kan man av erfarenhet till viss del lära sig vad kvinnor verkar tycka om ens egen utrustning.
Men det blir ju knappast nån empirisk undersökning eftersom de flesta män bara har en uppsättning.
Att gå på vad kvinnor säger till och om en känns inte heller 100%.

Det blir lite som om en tjej med silikonbröst ska berätta vilken typ av bröst killar gillar.
Citera
2019-08-04, 14:01
Medlem
Min erfarenhet är att one night stand, så vill dom ha så stor som möjligt, speciellt när dom är fulla,

I förhållanden så ska den vara medelstor / normal,

När dom är trötta på en kille så spelar det ingen roll hur stor den är,
Citera
2019-08-04, 14:03
Medlem
Det viktiga för mig är att killen har längre än typ 13 cm och kortare än 20. Vill att det ska kännas att jag har nånting i mig men det ska inte kännas för mycket. För mycket känns det om killen är 19-20cm eller över. Då gör det ont så det vill jag inte ha. Kuken får heller inte vara för tjock. Då gör det också ont.
Citera
2019-08-04, 14:09
Medlem
ClickBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av treplustreblirsex
Det viktiga för mig är att killen har längre än typ 13 cm och kortare än 20. Vill att det ska kännas att jag har nånting i mig men det ska inte kännas för mycket. För mycket känns det om killen är 19-20cm eller över. Då gör det ont så det vill jag inte ha. Kuken får heller inte vara för tjock. Då gör det också ont.

Fy fan vilken jävla torris du låter som!

Du är med största sannolikhet en sån där tjej som aldrig sugit en kuk eller fått sperma i ansiktet. Att du skulle ta en kuk analt finns nog inte på världskartan.
Citera
2019-08-04, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ranbogmordare
Det tar lång tid att hugga ner ett träd men en pennkniv där är det bättre att ha en yxa, klart som fan storleken spelar roll, det blir svårt att spela tennis med en pingisboll osv.

HAHA BULLSHIT!

Det handlar om teknik och energi när det gäller sex vad fan!
Är du född igår eller?

Förmodligen är de flesta det för det handlar om så mycket mer!

Jag har haft jävligt mycket sex och jag har en lagom stor, perfekt för mig!
Ingen har sagt ett skit, jag har fått alla att komma om och om igen!

Lägg ner ett jävla trams om stor vs liten! VEM FAN BRYR SIG LISKOM!
Väx upp och inse att alla är annorlunda, vissa passar med varandra och andra inte.
Citera
2019-08-04, 14:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av I-am-a-junkie
HAHA BULLSHIT!

Det handlar om teknik och energi när det gäller sex vad fan!
Är du född igår eller?

Förmodligen är de flesta det för det handlar om så mycket mer!

Jag har haft jävligt mycket sex och jag har en lagom stor, perfekt för mig!
Ingen har sagt ett skit, jag har fått alla att komma om och om igen!

Lägg ner ett jävla trams om stor vs liten! VEM FAN BRYR SIG LISKOM!
Väx upp och inse att alla är annorlunda, vissa passar med varandra och andra inte.

Sådär talar en riktig minipick.
Citera
2019-08-04, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndyMcCoy
Tyckte mest det var lite märkligt att män svarar på vad kvinnor tycker och tänker.
Visst kan man av erfarenhet till viss del lära sig vad kvinnor verkar tycka om ens egen utrustning.
Men det blir ju knappast nån empirisk undersökning eftersom de flesta män bara har en uppsättning.
Att gå på vad kvinnor säger till och om en känns inte heller 100%.

Det blir lite som om en tjej med silikonbröst ska berätta vilken typ av bröst killar gillar.

Jo det är verkligen märkligt! Men också jätteroligt, det här är en väldigt gullig tråd på alla sätt och vis =)
Senast redigerad av Fjantan 2019-08-04 kl. 14:32.
Citera
2019-08-04, 14:31
Medlem
Citat:
Jo det är verkligen märkligt! Men också jätteroligt, det här är en skojig tråd på alla sätt och vis =)
Ja det är lite underhållande att läsa alla expertkommentarer.
Mycket därför man fortsätter läsa.
Men det är egentligen mer intressant att höra svar direkt från källorna.
Senast redigerad av AndyMcCoy 2019-08-04 kl. 14:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in