2020-11-29, 03:43
Medlem
GoldFinger100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Så en tysk soldat ska ha dödats av vem när servrarna beslagtogs?

Nej, de har slagit till mot ett CIA tillhåll i Frankfurt tydligen, det är CIA som har suttit med SCYTL servrarna om jag förstod dom rätt.
2020-11-29, 03:48
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Nej, de har slagit till mot ett CIA tillhåll i Frankfurt tydligen, det är CIA som har suttit med SCYTL servrarna om jag förstod dom rätt.

Vilka är "de"? Sköt CIA mot amerikansk militär på tysk mark och en dog?
Låter rimligt. Låter ju som något tüsken skulle hålla tyst om. Jajemänsan.
2020-11-29, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 167-steg-kvar
Sannolikt denna intervju:

Precis lyssnat färdigt på hela intervjun inklusive den direkt på efterföljande med Lt. General McInerney och Mary Fanning. Detta är sprängstoff i kvadrat. Lyssna på hela, mer episkt än så här blir det inte.

Att USA nu står på randen till ett kommande inbördeskrig är inte längre någon avlägsen möjlighet. Allt hänger nu på Trumps vs Bidens nästa steg. En snabb exit här vore att Biden nu medger Trumps jordskredsseger, det är det ena. Det andra är att det inte längre talas så mycket om valfusk, detta är högförräderi på absolut högsta, utan några som helst möjlighet till historiska jämförelser.
Enligt generalerna här, som i övrigt var ganska fåordiga på just denna detaljen, är Kraken en militär bataljon. Enligt ännu obekräftade uppgifter dödades en soldat vid tillslaget mot servrarna i Tyskland.

Med vad som hittills kommit fram distanserar sig nu Biden med blixtens hastighet, allt längre ifrån att bli USA:s nästa president. Fortsättning lär följa.

Stalltips: Lyssna på HELA denna högintressanta intervju. Mer sprängfyllt än så här blir det inte.
WVW-TV Exclusive: Lt. General Michael Flynn's First Interview Since President Trump's Pardon Includes His Talking About the Ongoing Coup w/ Guest Lt. General McInerney and Mary Fanning.

https://www.worldviewweekend.com/tv/video/wvw-tv-exclusive-lt-general-michael-flynns-first-interview-president-trumps-pardon
Så eran teori nu är att "nej, kraken, eh, det där skräpet som skickades in bland domstolarna - det var en SKENMANÖVER! egentligen ska Trump gå via den nyss fängslade generalen och ? "

Trump säger själv att han ogillas av Pentagons ledning. Även folk han själv tagit in på försvarsroller har ju hjälpt honom SÅDÄR: hans säkerhetsrådgivare - Bolton - har totalt massakerat Trump i "The Room Where It Happens", Mattis, som är tio gånger mer respekterad än Flynn, gick ifrån en rejäl Trumpsupporter till att som nu heja på avvecklignen av allt Trump stått för och gjort. McMaster, som tog över efter Flynn, har gått ut och sagt att Trump måste förkalra för folket att valsystemet är säkert. O'Brien var en av de första att börja samarbeta med Biden kring transistionen. Mark Esper gick rakt av emot Trumps plan att sätta in militär i somras och fick kicken för det (nu). C Miller har inte varit aktiv inom militären på sex år och ramlar nu in som försvarsminister i en månad innan eran statskupp ska dras igång. Tror ni han hinner omvända många av de som nedåt i leden påverkats av alla de som suttit på postionen och positionerna runt honom innan? Även nedåt i leden vet vi att fler soldater röstade Biden än Trump - och över hälften ogillar Trumps presidentskap. Ni har slut på tid, inget stöd i hiearkierna och domstolarna kommer inte vara på er sida - så var ska den här insatsen av militär göras och av vilka menar ni?

För övrigt är det ju imponerande hur Trump lycaks bli avskydd av personer han själv anställer. Antingen anställer han vad ni tror är värdelösa människor på löpande band, eller så har kompetenta människor som jobbar nära Trump en tendens att börja ogilla honom.
2020-11-29, 03:52
Medlem
GoldFinger100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vilka är "de"? Sköt CIA mot amerikansk militär på tysk mark och en dog?
Låter rimligt. Låter ju som något tüsken skulle hålla tyst om. Jajemänsan.

Jag förmedlar bara vad jag har läst, när jag googlar så får ja upp direkt vad wikileaks hävdar; att Frankfurt är en regional CIA hub för intelligence. Sen om något av allt de här stämmer kommer vi förmodligen alldrig veta.

https://www.rferl.org/a/us-wikileaks-cia-leak-frankfurt-hub-cyberespionage/28357299.html
Senast redigerad av GoldFinger100 2020-11-29 kl. 03:55.
2020-11-29, 03:53
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
GA UPDATE: Lawsuit filed by Sidney Powell asks the U.S. District Court for the Northern District of Georgia for an “emergency declaratory judgment that voting machines be seized and impounded immediately for a forensic audit.”

https://twitter.com/jennybethm/status/1332839678639267841?s=20

Vart är FBI som borde ha gjort detta så fort en misstanke om valfusk fanns, well Bill Barr vet nog svaret på den frågan.

Jag kan väl säga att om man impoundar en röstmaskin idag så finns det inga skumma glicks i dess maskinkod längre, så här fungerar det. Jag kan skicka en "uppdatering" till någon och efter den är klar så har min sk. uppdatering gått in och gjort i princip vad den vill och sedan städat bort sig själv innan den lämnar datorn utan några spår om jag är duktig. Men den fina i det hela är att deras räknemaskiner är inte kopplade på internet eller ska inte vara så och finns det någon skum kod därinne så kan man se detta om Dominion visar källkoden.
2020-11-29, 03:54
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Sannolikt denna intervju:

Precis lyssnat färdigt på hela intervjun inklusive den direkt på efterföljande med Lt. General McInerney och Mary Fanning. Detta är sprängstoff i kvadrat. Lyssna på hela, mer episkt än så här blir det inte.

Att USA nu står på randen till ett kommande inbördeskrig är inte längre någon avlägsen möjlighet. Allt hänger nu på Trumps vs Bidens nästa steg. En snabb exit här vore att Biden nu medger Trumps jordskredsseger, det är det ena. Det andra är att det inte längre talas så mycket om valfusk, detta är högförräderi på absolut högsta, utan några som helst möjlighet till historiska jämförelser.
Enligt generalerna här, som i övrigt var ganska fåordiga på just denna detaljen, är Kraken en militär bataljon. Enligt ännu obekräftade uppgifter dödades en soldat vid tillslaget mot servrarna i Tyskland.

Med vad som hittills kommit fram distanserar sig nu Biden med blixtens hastighet, allt längre ifrån att bli USA:s nästa president. Fortsättning lär följa.

Stalltips: Lyssna på HELA denna högintressanta intervju. Mer sprängfyllt än så här blir det inte.
WVW-TV Exclusive: Lt. General Michael Flynn's First Interview Since President Trump's Pardon Includes His Talking About the Ongoing Coup w/ Guest Lt. General McInerney and Mary Fanning.

https://www.worldviewweekend.com/tv/video/wvw-tv-exclusive-lt-general-michael-flynns-first-interview-president-trumps-pardon

En militär bataljon?

Vad i helsike har du smakat på?

Kraken har hela tiden handlat om försök att lägga fram en typ av Wunderwaffe-bevis.

Efter debaklet i förra veckan twittrade Ennis om att the Kraken hade släppts lös, och Powell menar detsamma. Det sorglustiga spektakel vi fick se var specialvapnet.

Att uppgifter om döda i Tyskland är obekräftade är inget som förvånar. Så lär det fortsätta.
2020-11-29, 04:02
Medlem
167-steg-kvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Du
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
... och du kommer framöver ignoreras som kalla döda fiskar.

Vad jag däremot skriver och som här medvetet missuppfattas är endast kortare referat från nämnda intervju:
" Enligt generalerna här, som i övrigt var ganska fåordiga på just denna detaljen, är Kraken en militär bataljon. Enligt ännu obekräftade uppgifter dödades en soldat vid tillslaget mot servrarna i Tyskland."

Detta är enkla sakfrågor för mig, ingenting annat. Att ni sedan använder Flashback som projektionsyta för ert egna självhat och dåliga mående är en annan sak.
2020-11-29, 04:08
Medlem
goseigens avatar
Citat:
[/spoiler]
Du
[/spoiler]

Vad jag däremot skriver och som här medvetet missuppfattas är endast kortare referat från nämnda intervju:
" Enligt generalerna här, som i övrigt var ganska fåordiga på just denna detaljen, är Kraken en militär bataljon. Enligt ännu obekräftade uppgifter dödades en soldat vid tillslaget mot servrarna i Tyskland."

Detta är enkla sakfrågor för mig, ingenting annat. Att ni sedan använder Flashback som projektionsyta för ert egna självhat och dåliga mående är en annan sak.

Du, det var bara en fråga om din idé om att Kraken nu är en militär enhet.

Du tycker det verkar ok, och blir ledsen när man frågar, vilket är helt ok.

Vi får dock förmoda att din förmåga som psykolog ligger på samma nivå.

Känns det inte litegrann som att det blev 168 steg kvar nu för dig?

Istället för att ödsla kraft på att försöka analysera oss kanske du kan tala om för oss om vad du tror om den information du har grävt fram, för på ytan är det något skapat av vettvillingar.
2020-11-29, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Och när Biden höll sitt thanksgiving-tal så hade han ca 1000 online...

Och så var det under hela hans "kampanj". Inget engagemang.

Men han får 15 miljoner fler röster än vad Obama och Clinton fick 2012 respektive 2016. Naturligtvis helt osannolikt.

Otroligt dålig analys. All jag känner som är politiskt intresserade följer Trump på Twitter, nästan ingen följer Biden.
Ändå är det inte en enda en av dessa som ens skulle kunna tänka sig att stötta Trump.

Orsaken är simpel, Trump är underhållande. Det är lite som att sakta in för att kolla in en bilolycka. Få gillar att folk skadas men ändå så är folk jäkligt benägna att titta på olyckor.
Samma fenomen är det med Trump, han är som en stor tågkrasch, det är hemskt egentligen men ändå kan man inte avstå från att kolla.
2020-11-29, 04:12
Medlem
Citat:
[/spoiler]
Du
[/spoiler]

Tycker det är gulligt att ni godkänner "obekräftade uppgifter" som motargument till ren fakta - att Trump bränt sitt förtroende hos majoriteten av de han själv tillsatt som försvarsministrar.

Absolut, vi kan vänta och se. Men då vet vi att du inte ens försöker argumentera för din sak här utan lägger dig bakom ett citat du hittat "jaha, det här stod någonstans, jag tycker eller tror inte på det utan jag ville bara säga det"
2020-11-29, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kentaa57
WOW. Det där var inga dåliga fantasier.
Vilken del där är fantasi? Alla de nämnda är tillsatta av Trump och har väldigt publikt gjort de uttalanden jag hänvisar till.
2020-11-29, 04:13
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Otroligt dålig analys. All jag känner som är politiskt intresserade följer Trump på Twitter, nästan ingen följer Biden.
Ändå är det inte en enda en av dessa som ens skulle kunna tänka sig att stötta Trump.

Orsaken är simpel, Trump är underhållande. Det är lite som att sakta in för att kolla in en bilolycka. Få gillar att folk skadas men ändå så är folk jäkligt benägna att titta på olyckor.
Samma fenomen är det med Trump, han är som en stor tågkrasch, det är hemskt egentligen men ändå kan man inte avstå från att kolla.

Vilket fruktansvärt felaktigt uttalande, lärde du dig detta på kommunist-skolan eller hittade du på det själv?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in