Citat:
Ursprungligen postat av
User30
Vad är det jag inte vet? Att matchen aldrig hade tillåtits att gå av stapeln?
Det är stora västerländska män utan kampsportbakgrund som knockar professionala Thaifightare som är hälften så stora. De betalar för att få gå in i träningsringen. Det finns på Youtube.
Jag är inte en otränad västerlänning och jag ligger inte sömnlös över att slåss mot en sparris som inte kan boxas.
Du är motsvarigheten till Bruce Lee-fans bara det att Muay Thai är sporten som gäller här.
Vänta nu.... tror du att "matcherna" som turister går i Thailand är mot proffs? Och du tror inte att thailändarna som ställer upp får betalt för att förlora?
Tror du på jultomten med?
Jag tränar inte thaiboxning längre. Det du inte vet är hur det känns att bli träffad med full kraft under en match (eller med full kraft överhuvudtaget) utan skydd, hur det påverkar dig med publik, hur flåset påverkas av nervositet och hur enkla tekniker är som bortblåsta ur huvudet för att adrenalinpåslaget är högt.
Förstår du inte hur pinsam du är? Att med noll matcherfarenhet med en aspies envishet tro att man krossar SM eliten i thaiboxning bara för att man är större är efterblivet.