2020-11-28, 19:31
Medlem
Julskinkatos avatar
För att återgå till FF och inte allmän diskussion om parafilier och sexuella övergrepp.

Tror att det är symptomatiskt för "Stureplans"centern, det är bara ett stort PRkalas med smuts bakom.
Inte så att lööv är pedofil själv,...?
Men hon är en naiv idiot som gärna säljer ut vårt mångtusenåriga land till islam och soros för lite karriär.

Som fnaskfredrik, han säljer ut sitt eget barn för lite k*k i r*ven.
Citera
2020-11-28, 19:42
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Fascinerande. Jag har aldrig träffat någon som sagt att han vill bli knarkare...
Du menar alltså på fullt allvar att folk väljer ett liv i rännstenen, framför att ha hus, familj, jobb och att vara respekterade samhällsmedborgare. Du är så långt till höger man kan komma på skalan, du anser säkert att man väljer om man vill vara fattig eller rik också. De som är fattiga och sjuka har valt det själva, eller hur?

Har jobbat tidigare i min karriär med missbrukare av alla dess slag och både unga och gamla rävar. Jo, de väljer själva att börja knarka, men inte med intentionen att bli en hemlös stackare. Man tror ofta man är osårbar i ung ålder, men när du sedan knarkat i xx antal år så ser du oftast ingen väg ur det hela och det "enklaste" är att fortsätta sitt degenererande värv, det svåraste är att bryta mönstret med droger, varje dag. Det kvittar vad de har, eller inte har, det är viljan att droga ned sig, eller inte som är den springande punkten. Alla missbrukare har dagar av klarsynthet där de vet att de inte kan fortsätta med sitt destruktiva liv och det är då en förändring kan ske - du kan aldrig "tjata" eller övertyga en missbrukare om vad som är rätt eller fel för denne, det måste komma inifrån...

En missbrukare kan vara rik eller fattig, detta finns i alla socialgrupper och alla åldrar. Den yngste jag träffade i mitt dåvarande jobb var en 11-åring som hållit på i tre år och en 95-åring som supit och knarkat ända sedan han var 15 år. Den enda skillnaden är ofta att de med en del pengar bakom sig har större chans att leva länge då de ofta slipper de värsta vedermödor som de som inget har får uppleva, dvs. ligga ute om vintern och inget ställe att sköta sin hygien ordentligt på. Nedsmittade sprutor och dålig kosthållning är bland de största skillnader mellan de som har och inte har tillgångar de kan leva på. En del hade till och med jobb som de skötte med den äran tills den sagen det ofta brakade samman.

Kan skriva hur mycket som helst om hur fel du har, men det är enskilda och personliga val dessa missbrukare gör som är vad som får dem in i miljön och det som får dem att stanna där... Klart som korvspad att suget är enormt, men det fråntar inte faktum att du ändå väljer själv, att sätta skottet, eller inte. Off-topic, sorry!

En pedofil är det samma sak för - FFs pojkvän och FF själv (om han nu har pedofila drag) väljer själva om de skall begå övergrepp, eller inte. Det beror på hur svag eller stark i sinnet denne är - det kan låta kallt, men så är det bara. Samma med FFs andra persona, Ursula - hon kommer inte fram ur tomma intet, nej det är självklart FF som tar på sig denna roll, helt frivilligt. Vilka drivkrafter "hon" är sprungen ur, vill jag helst inte ens tänka på!

Finns inte en chans att FF inte vetat om detta - antingen genom att Jonas själv berättat, eller någon utomstående, polisiär organisation, inom landet eller utsända genom EU, eller att FF själv sökt på Jonas brottsliga karriär på nätet. Därmed är FF skyldig till mycket, vad vet jag inte riktigt, men dåligt omdöme och att ha försatt sitt barn för risker är i alla fall något han är ytterst skyldig till. Troligtvis är han skyldig till mycket perversa ting som jag hoppas kommer i ljuset, särskilt för hans dotters skull så att hon kan omplaceras och för Sveriges skull - vi behöver inte fjollor som representerar oss utomlands, eller i Riksdagen...
Citera
2020-11-28, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
FF kommer inom en snar framtid sitta i Malous soffa och gråta ut, berätta hur jobbigt detta varit, hur dumma folk varit mot honom.
Han är ju bara ett offer av näthat, kanske Robert Aschberg kan bistå Malou och stötta FF i dennes svåra stund.
100% ATT de kan bli så. Han kommer få gråta ut, partistyrelsen förlåter honom och han får jobba vidare med sitt jobb
Citera
2020-11-28, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rapier
/.../

Webbtidningen Stoppa Pressarna har en uppföljande artikel idag om Federley.

https://stoppapressarna.se/svenskt/har-poserar-pedofilen-i-fredrick-federleys-kok

Skulle varit kul med opixlade bilder på pedofilen. Någon?
Citera
2020-11-28, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Läste idag att Fredrik Federley lever med en 42-åring som har blivit dömd för 22 våldtäkter av barn.

Vem är idioten som han bor med och hur tänker stollen till Centerparist när han låter personen bo hos sig?

Citat:
"Centertoppen bor med en dömd pedofil som nyligen släpptes från fängelset.
Stoppa Pressarna kan avslöja att EU-parlamentarikern Fredrik Federley lever med en 42-årig man som dömdes till nio års fängelse.
Mannen har bland annat gjort sig skyldig till 22 fall av grov våldtäkt mot barn."

Länk:
https://stoppapressarna.se/svenskt/centertoppen-lever-med-domd-pedofil

Tagga av. Annie Marie Therése Lööf, ogift Johansson, har gett sitt approbation till Freddes förhållande i förväg. Fredde skulle aldrig göra något som partiet skulle ta skada av.
Citera
2020-11-28, 20:04
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rapier
Politik är en förtroendebransch och förtroendet för Federley är efter denna historia lägre än en sjunken båt. Han har säkert kvar stöd från sina starkaste supporters bland nyliberala värdegrundsfantatiker, storstads hbtq-folk och faghags men partiet och väljarkåren består av fler peroner än dessa kategorier.

De lokala Centerpartisterna av äldre garde i trakten är inte roade av alter-egot transkvinnan Ursula, den antifackliga salladsbarshistorien, Pride-utstyrlsar och definitvt inte av pedofila sambos. Finns det något vett och moral kvar i Centerpartiet sparkar de ut honom eller låter honom försvinna i det tysta från sina poster som Eu-parlamentariker och andre vice partiledare.

Webbtidningen Stoppa Pressarna har en uppföljande artikel idag om Federley.

https://stoppapressarna.se/svenskt/har-poserar-pedofilen-i-fredrick-federleys-kok
Helvete vad han tar i

Måste vara hat och/eller att han vet att det finns massvis på FF...
Citera
2020-11-28, 20:18
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Har jobbat tidigare i min karriär med missbrukare av alla dess slag och både unga och gamla rävar. Jo, de väljer själva att börja knarka, men inte med intentionen att bli en hemlös stackare. Man tror ofta man är osårbar i ung ålder, men när du sedan knarkat i xx antal år så ser du oftast ingen väg ur det hela och det "enklaste" är att fortsätta sitt degenererande värv, det svåraste är att bryta mönstret med droger, varje dag. Det kvittar vad de har, eller inte har, det är viljan att droga ned sig, eller inte som är den springande punkten. Alla missbrukare har dagar av klarsynthet där de vet att de inte kan fortsätta med sitt destruktiva liv och det är då en förändring kan ske - du kan aldrig "tjata" eller övertyga en missbrukare om vad som är rätt eller fel för denne, det måste komma inifrån...

En missbrukare kan vara rik eller fattig, detta finns i alla socialgrupper och alla åldrar. Den yngste jag träffade i mitt dåvarande jobb var en 11-åring som hållit på i tre år och en 95-åring som supit och knarkat ända sedan han var 15 år. Den enda skillnaden är ofta att de med en del pengar bakom sig har större chans att leva länge då de ofta slipper de värsta vedermödor som de som inget har får uppleva, dvs. ligga ute om vintern och inget ställe att sköta sin hygien ordentligt på. Nedsmittade sprutor och dålig kosthållning är bland de största skillnader mellan de som har och inte har tillgångar de kan leva på. En del hade till och med jobb som de skötte med den äran tills den sagen det ofta brakade samman.

Kan skriva hur mycket som helst om hur fel du har, men det är enskilda och personliga val dessa missbrukare gör som är vad som får dem in i miljön och det som får dem att stanna där... Klart som korvspad att suget är enormt, men det fråntar inte faktum att du ändå väljer själv, att sätta skottet, eller inte. Off-topic, sorry!

En pedofil är det samma sak för - FFs pojkvän och FF själv (om han nu har pedofila drag) väljer själva om de skall begå övergrepp, eller inte. Det beror på hur svag eller stark i sinnet denne är - det kan låta kallt, men så är det bara. Samma med FFs andra persona, Ursula - hon kommer inte fram ur tomma intet, nej det är självklart FF som tar på sig denna roll, helt frivilligt. Vilka drivkrafter "hon" är sprungen ur, vill jag helst inte ens tänka på!

Finns inte en chans att FF inte vetat om detta - antingen genom att Jonas själv berättat, eller någon utomstående, polisiär organisation, inom landet eller utsända genom EU, eller att FF själv sökt på Jonas brottsliga karriär på nätet. Därmed är FF skyldig till mycket, vad vet jag inte riktigt, men dåligt omdöme och att ha försatt sitt barn för risker är i alla fall något han är ytterst skyldig till. Troligtvis är han skyldig till mycket perversa ting som jag hoppas kommer i ljuset, särskilt för hans dotters skull så att hon kan omplaceras och för Sveriges skull - vi behöver inte fjollor som representerar oss utomlands, eller i Riksdagen...
Så himla sant skrivet! Om FF fortfarande förnekar att han inte visste vad sambon är dömd för (jag skäms över att han fortfarande förnekar det &#128534 så ska han väl inte sitta i regeringen och fatta beslut åt svenska medborgare. Har han verkligen noll koll på vem han bor och är tillsammans med? Kan han inte ens sköta sitt privatliv så förstår jag inte hur han klarar av sitt jobb? Men någon skrev att han bara behöver jobba 2 dagar i veckan...🙄
Citera
2020-11-28, 20:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av XaoqcH
Det där är inte pedofilen på bild.

My bad. Ser det nu. En herre vid namn J.A?
Citera
2020-11-28, 20:30
Medlem
XaoqcHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
My bad. Ser det nu. En herre vid namn J.A?

Jonas Love Emanuel Almqvist, tidigare Jonas Erik Emmanuel Lind.
Citera
2020-11-28, 20:31
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
I SVT programmet om de som jobbar i EU parlamentet så är Federlay en som är med, i slutet av det programmet ringer Fedeley till dottern och hon är då hemma med 'pappa'. Gissningsvis är det hans ex...

Ja, precis.

Det är ju inget konstigt att hon bor mesta tiden hos FF:s exman, dvs hennes andra pappa. Hon kan ju inte bo varannan vecka i ett annat land. Enklast är att hon går i samman skola året om. Och deltar i fritidsaktiviteter på samma ort hela året om. Att hon får träffa FF när han är i Sverige och har tid. Det torde ju vara så de levt före skilsmässan. Att exmannen varit den föräldern fixat maten, som nattat mest och följt till förskola/skola. Helt enkelt varit den mest närvarande föräldern.
Citera
2020-11-28, 20:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Var hittar man denna tråd om UD-profilen??
(FB) Vem är bögen på UD som vill vara pedofil?
Citera
2020-11-28, 20:35
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede

Dottern behöver inte omplaceras. Hon bor mesta tiden hos sin andra pappa som bor i Sverige. Det är exmannen som drar det tyngre lasset. Det säger sig självt. Hon träffar förmodligen FF när han är i Sverige och har tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in