2020-11-28, 11:51
Medlem
Hon är ju snygg och allt, men jag har lite svårt att förstå behovet att visa sig naken. Hon är redan känd och rik, hon behöver ju inte visa sig naken.
Citera
2020-11-28, 11:56
Medlem
Unisertits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Hon är ju snygg och allt, men jag har lite svårt att förstå behovet att visa sig naken. Hon är redan känd och rik, hon behöver ju inte visa sig naken.
Mer pengar, fler möjligheter. Sex säljer.
Citera
2020-11-28, 12:10
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Onaturligt snygg? Det är väl inne att vara onaturlig i dessa dagar, som en minoritet. Sedan är fotot säkert retuscherat.

Klart det är ordentligt ljussatt och retuscherat. Det är ju ett omslag. Som sagts ovan så visar kvinnor upp sig mest för att markera mot andra kvinnor. Att män bryr sig är sekundärt.

Det här i-landsproblemet ska naturligtvis sorteras under "kvinnor drabbas värst". Kvinnor drabbas värst när Jennifer Lopez ger ut ny musik (det stämmer visserligen inte för jag drabbas värst när hennes skitmusik ges ut men jag räknas inte).
Citera
2020-11-28, 12:13
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina

Är låtarna av samma typ som hon alltid haft så måste hon ju få till lite uppmärksamhet. Det bästa är ju att få någon avdankad kändis-kärring som inte längre är snygg att spela ut kränkthetskortet. De som är snygga kan gnälla över bitterfittorna, de som är tröga kan försöka lägga en systerskaps-vinkel på det hela. Det finns något för alla att yla över.

Vad tror ni om Carcass kommande album? Jag tro det kommer bli bra.
Citera
2020-11-28, 12:13
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-P
Hennes kropp ser bra ut för hennes ålder.
Typiskt feminister att gnälla på andra kvinnors kroppar när dom ser bra ut.
Säger man åt ett fetto att banta blir det ett jävla liv.

Vilket är en bekräftelse på att det är kvinnor, speciellt vänsterinriktade sådana, som trycker ner och begränsar kvinnors frihet. Inte männen.
Citera
2020-11-28, 12:15
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logan5
Om du måste visa sexpacket har du förmodligen inte ett ansikte som lyser med varm intelligens. I was never impressed by this woman.

Eller så bryr du dig om dig själv och inte vad andra gör?

Är rätt säker att inte många är "impressed by you either"
Citera
2020-11-28, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radjaidjah
Detta har hänt:

Jennifer Lopez, 51, har släppt en ny singel. På omslaget kastar hon kläderna.

https://thefappeningblog.com/wp-cont...-1024x1024.jpg

Detta uppskattas inte av alla:

"I en krönika i tidningen The Sun går Ulrika Jonsson, 53, till attack mot bilderna. Jonsson menar att bilderna är skadliga och ger en felaktig bild av kvinnokroppen."

”Hon har ett onaturligt snyggt utseende för den åldern”, skriver Ulrika Jonsson i sin krönika.

”Att skapa orealistiska förväntningar gör så mycket skada och den här perfektionens slaveri som skapas måste få ett slut”."

"Ulrika Jonsson kritiserar även Jennifer Aniston, 51, som lagt upp bilder när hon gör yoga utan några tecken på ålderskrämpor. Det här menar hon skapar ett självhat hos många kvinnor."

Vad tycker ni? Har Ulrika rätt i sin kritik?
Är Jennifer Lopez onaturligt snygg?
Borde Jennifer skämmas? Ta bort bilden?
Skapar såna här bilder självhat?
Leder det till orealistiska förväntningar?
Måste perfektionens slaveri få ett slut?

Om man snackar om utseendehets gällande barn, tonåringar och möjligen unga vuxna också så är jag helt med på banan, men att skamma en 50-plussare som tränar är ju bara patetiskt. Det är väl jättebra om Jennifer Lopez kan inspirera samålders att börja träna. Herregud. Detsamma gäller botox, skönthetsoperationer och rubbet. Jag säger inget om att folk som faktiskt har rynkor vill ta bort dem eller att människor som har hängande hakor etc vill göra något åt det. Det sorgliga är ju att extremt unga vill skönhetsoperera sig och har idoler som uppmuntrar detta. Folk som är kanske 5-6 år år äldre än dem själva och fixade så pass att de ser ut som Hollywoodstjärnor i pensionsåldern. Det är sjukt och bör stävjas, men om man som kvinna har fyllt 50 och vill fixa nåt irruterande ålderstecken: Go for it. Vem fan ska komma och gnälla över vad vuxna kvinnor gör med sin tid och sin pengar? För att inte nämna sin kropp.
Citera
2020-11-28, 12:20
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kandalaki
Tror att det handlar om avundsjuka i första hand även om hon försöker dölja det genom att tala om feminism och hur det skadar unga kvinnor.

Om ni inte håller med mig sviker ni systerskapet och är intellektuellt underlägsna och osolidariska. Obey my ego!
Citera
2020-11-28, 12:21
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Om man snackar om utseendehets gällande barn, tonåringar och möjligen unga vuxna också så är jag helt med på banan, men att skamma en 50-plussare som tränar är ju bara patetiskt. Det är väl jättebra om Jennifer Lopez kan inspirera samålders att börja träna. Herregud. Detsamma gäller botox, skönthetsoperationer och rubbet. Jag säger inget om att folk som faktiskt har rynkor vill ta bort dem eller att människor som har hängande hakor etc vill göra något åt det. Det sorgliga är ju att extremt unga vill skönhetsoperera sig och har idoler som uppmuntrar detta. Folk som är kanske 5-6 år år äldre än dem själva och fixade så pass att de ser ut som Hollywoodstjärnor i pensionsåldern. Det är sjukt och bör stävjas, men om man som kvinna har fyllt 50 och vill fixa nåt irruterande ålderstecken: Go for it. Vem fan ska komma och gnälla över vad vuxna kvinnor gör med sin tid och sin pengar? För att inte nämna sin kropp.

För i det här landet får man inte sticka ut på något sätt eftersom det får de svagare att känna sig värdelösa och istället för att de ska göra något åt saken, en bättre version av sig själva, så är det lättare att skuldbelägga den som lyckas med något.

På så sätt kan man fortsätta sitt misserabla liv, inte behöva ta ansvar eller ta tag i saker och ting. Därför är jantelagen fortfarande utbrett i Sverige, man bestraffar de som är kompetenta och gör det lilla extra eftersom det till slut belyser ens egna misslyckanden. Det får ju den personens världsbild att kollapsa.

Nu har man tagit sig friheten att inte bara inom Sveriges gränser sprida den här skadliga kulturen, utan man försöker dessutom smitta världen med sina värdelösa och ignoranta värderingar.

Pinsamt
Citera
2020-11-28, 12:26
Bannlyst
När jag ser bilden så tycker jag onaturligt är rätt ord, det är en jättekonstig pose och det där ansiktsuttrycket samtidigt. Detta är ju ändå en modell-bild som de lagt tid och arbete på att ta och resultatet är skitdåligt.
Har ingenting med hennes kropp att göra egentligen, men hur de lagt på skuggor och den där posen som ser ut som hon gör allt i världen för att dra in magen och ett ansiktsuttryck som ett fyllo som tänker efter.
Citera
2020-11-28, 12:29
Bannlyst
Ja fy i helvete vilken patetisk kärring. Men jobbar man för "the Sun" är det självfallet att man är. Alla journalister på "the Sun" är patetiska. Det är en patetisk tidskrift
Citera
2020-11-28, 13:54
Medlem
dengamleDs avatar
Avundsjuka kärringjävel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in