Citat:
Ja, problemet här dock är att Jennifer Lopez verkligen inte är snygg, och har aldrig heller varit snygg (det är alltså inte bara nu när hon har börjat bli gammal som hon inte är snygg). Det är ett missförstånd från dålig smak generationen, att Jennifer Lopez skulle vara någon sexsymbol. Jennifer Lopez är totalt medioker utseendemässigt, och alla dessa mainstreamtänkare har gett J-Lo alldeles för mycket luft.
Det här tramset som J-Lo kör med nu, naken och kåt blick, handlar såklart om att hennes senaste album är skit. Visar man sig naken men täcker för tuttarna så kan det dock sälja många exemplar av ett sådant dåligt album. Jah tror det var Janet Jackson som började med den här trenden med hennes album "Janet", som någon höll hennes tuttar på albumomslaget:
http://content.time.com/time/special...107765,00.html
På senare år har Tove Lo hela tiden flashat sina fjortistuttar på hennes konserter osv. Jag måste erkänna det att Tove Lo ändå har fått till det med några bra låtar, men texten i Tove's låtar är typ helt hjärndöd och handlar om typ ingenting. Det är liksom bara en massa ord som inte betyder något. Det är ju liksom så man gör musik idag.
I alla fall, J-Lo är ett allvarligt samhällsproblem med hennes dåliga musik. Att hon nu poserar näck handlar såklart om en ålderskris och ett sätt för henne att få bekräftelse och "I still got it" fasoner och liknande kärringdilemma. Medan Jennifer Lopez är patetisk för att hon håller på så, så är Ulrika Jonsson ännu mer patetisk som blev butthurt över att Jennifer Lopez är mer attraktiv än henne. Ulrika kanske borde lägga ner anorexian om hon vill uppfattas som sexig.
Det här tramset som J-Lo kör med nu, naken och kåt blick, handlar såklart om att hennes senaste album är skit. Visar man sig naken men täcker för tuttarna så kan det dock sälja många exemplar av ett sådant dåligt album. Jah tror det var Janet Jackson som började med den här trenden med hennes album "Janet", som någon höll hennes tuttar på albumomslaget:
http://content.time.com/time/special...107765,00.html
På senare år har Tove Lo hela tiden flashat sina fjortistuttar på hennes konserter osv. Jag måste erkänna det att Tove Lo ändå har fått till det med några bra låtar, men texten i Tove's låtar är typ helt hjärndöd och handlar om typ ingenting. Det är liksom bara en massa ord som inte betyder något. Det är ju liksom så man gör musik idag.
I alla fall, J-Lo är ett allvarligt samhällsproblem med hennes dåliga musik. Att hon nu poserar näck handlar såklart om en ålderskris och ett sätt för henne att få bekräftelse och "I still got it" fasoner och liknande kärringdilemma. Medan Jennifer Lopez är patetisk för att hon håller på så, så är Ulrika Jonsson ännu mer patetisk som blev butthurt över att Jennifer Lopez är mer attraktiv än henne. Ulrika kanske borde lägga ner anorexian om hon vill uppfattas som sexig.
Det är ett åsiktsargument om vem som är snygg och hur mycket. Jag håller med dig om att J-Lo aldrig har varit mycket att bry sig om. Varken estetiskt eller framför allt musikaliskt. Vad gäller dans vet jag för lite för att ha någon speciell åsikt. Hon dansar bättre än vad jag gör. Precis som Paula Abdul så är väl J-Lo egentligen dansare och någon såg sig tvungen att mecka ihop en sångkarriär åt henne.
Om J-Lo blivit känd idag kunde hon gjort sig en karriär i "Dancing With the Stars" och någon YouTubekanal (och räcker inte det för egot får hon väl ta betalt av simps på andra sociala medier). Nu är hon tyvärr allas problem.
Ulrika är en erfaren mediahagga - hon vet hur det fungerar i branschen. Det är konstigt att hon väljer att gnälla över ett jävla skivomslag, även om det var lite privat kärringgnäll. Eller så är hon så trög att hon trodde hon var insiktsfull när hon knappade ner kommentaren.
Kul för Tove Lo att hon inte skäms för sin kropp men att höjdpunkten för fansen verkar vara att hon sjunger en halv låt topless gör inte musiken bättre. Eller så är det någon ritual hon har med "true fans" som jag inte fattar. "Det är inte en Tove Lo-spelning om hon inte visat pattarna". Jag antar att jag förväntas bli uppjagad, provocerad eller ställd av hennes flashande. Men jag vill inte.