Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Det är ett tjänstefel att inte ta reda på sin sambos förflutna/böjelser när man är 1) pappa 2) högt uppsatt politiker.
Så hur han än skulle vrida till det ör han en fullblodsidiot.
Kan inte säga emot det faktiskt. Han är nog en idiot..
Citat:
Ursprungligen postat av
Whistlehead
Ja du är ju här - skarp och fin.
Då ska vi se hur logik fungerar -alla som är i bekantskapkrets av en politiker kontrolleras noga - det är på det sättet vi vet att FF ljuger om sin kriminella sambo.
FF nekar till allt - vi som vet hur staten fungerar fattar
Tvekar på att det är praxis. Dessutom var ju FF politiker när han träffade GM. Hur skulle den typen av kontroll gå till? En politiker kan inte träffa någon utan denne blir kontrollerad. Nej, centerpartiet driver högst sannolikt inte någon typ av NSA-liknande verksamhet.
Det var FF's ansvar att hålla koll på vem han umgås med. Därav så börjar jag också luta åt att han är rätt dum i huvudet.
Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
Vad fasiken gör du på ett DISKUSSIONSFORUM om du inte vill diskutera och spekulera? Nej, ingen vet - därför det intressanta och lite spännande med fallet. Det spekulativa inslaget är givet - hur lång tror du tråden skulle blivit om svaret vore givet för alla, efter att ha läst första sidan? Brukar du klaga på ämnen eller är det för att du är bög själv, Centerpartist, både ock eller bara en jobbig djävel i gemen? Klart som fasiken att en del är homofober - på Flashback samlas alla typer av människor och då menar jag ALLA - varför skulle dock bögar vara fredade?
FF har uppvisat ett otroligt mått utav dåligt omdöme, oavsett om han vetat om det, eller ej! För min del är jag övertygad om att han vetat om detta - finns alltid någon som vill förstöra glädjen för andra, särskilt inom den duper-täta bögdjungeln, där alla är ögontjänande "backstabbers"., och som gärna slår en signal om partnern - tror du verkligen ingen gjort detta? Om du inte tror på detta - kan du tänka dig att SÄPO eller någon polisiär instans inom EU gjort FF medveten om vilken kuf han upplåtit både rövhål och husrum till?
Nej, du! FF har vetat precis allt, från sekund ett. Troligtvis är den perverterade äcklet även pedofil själv. Hans sexuella hemvist äger inga klara gränser och han är säkerligen även psykiskt sjuk.
Okej, men på detta "diskussionsforum" så ser jag sällan så här mycket hat och förtryck när någon SD politiker gör bort sig. Men när FF hamnar i blåsväder så håller ingen tillbaka med krutet om hans sexualitet. görs väldigt konstiga hypoteser bara pga hans sexuella läggning, därav min kommentar om homofobi.
Jag tycker nog nu att FF är lite dum i huvudet. Eller i varje fall oansvarig för att vara offentlig person. Men om det är så att han är lite dum i huvudet, så kan det ju vara så att han faktiskt var ovetande om hans partners förlutna. Jag förstår inte hur folk här kan vara så övertygade om att han har vetat om GMs brott och mörkat det. Men jag förstår spekulationerna.