2020-11-28, 00:37
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whistlehead
Haha den förklaringen vill man ju se - skall han måla med ny färg från det hörnet han är i?

SCHACK-MATT motherfucker...
Vi får väl vänta och se, vänta på Fredriks förklaring. Själv tror jag knappast han kände till detta. Vilken idiot gör det, tror du han blev lurad?
Citera
2020-11-28, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Det räknas inte som ett förvärvsarbete att vara politiker, han är inte anställd. Han behöver inte
någon försäkringskassa. Han kan bara säga att han är sjuk och endå inkassera 92 k i månaden.
Tack för info. Det var alltså ännu dåraktigare.
Citat:
Ja C är väldigt höger i sin syn på sjuka, arbetslösa, riktiga översittare
Översittare som sett till att det inte behöver beröra dem.
Citera
2020-11-28, 00:42
Medlem
Sedlighetspoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Otroligt märkligt att ta namnet Jonas Love Almq*ist om man vill ligga lågt. Någon litteraturnörd?
Lågstadielärare kanske?
Citera
2020-11-28, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Det är väl omöjligt att han inte vetat iom att han ville visa domen för grannarna i byn? Eller har jag missförstått nåt här?
Begriper inte varför han ville visa domen för grannarna, låter som hämtat ur någon Lars Noren
drama, titta min sambo är peddo, av grövsta sort, jajjemän serru
Senast redigerad av mangne 2020-11-28 kl. 00:56.
Citera
2020-11-28, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Vi får väl vänta och se, vänta på Fredriks förklaring. Själv tror jag knappast han kände till detta. Vilken idiot gör det, tror du han blev lurad?
Jasså du han se det - sitter du och trycer på F5?

Jag ville ju inte framstå som präktig - så jag tog bort motherfucker
Citera
2020-11-28, 00:54
Medlem
Sedlighetspoliss avatar
Man kan ju börja undra vad Fredrik omger sig med för några vänner?
Lika barn leka bäst, eller vad det nu hette.
https://www.expressen.se/gt/fredrick-federley-sag-inga-konstiga-tecken/
Citera
2020-11-28, 00:56
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av docudocu
Att läsa den här tråden var ju intressant. Sveriges allra finaste och skarpaste personligheter verkar ha samlats här och för att dela sin expertis om FF. Luktar väldigt mycket homofobi här.

Undrar vad det finns för faktiska bevis att FF har varit medveten om GMs handlingar? Det är inte en helt ovanlig företeelse att folk har ett dolt, och mörkt, förflutet.

Jag säger inte att FF är oskyldig, men säger inte att han är skyldig heller. Jag har ingen aning. Och det har inte du heller.

Vad fasiken gör du på ett DISKUSSIONSFORUM om du inte vill diskutera och spekulera? Nej, ingen vet - därför det intressanta och lite spännande med fallet. Det spekulativa inslaget är givet - hur lång tror du tråden skulle blivit om svaret vore givet för alla, efter att ha läst första sidan? Brukar du klaga på ämnen eller är det för att du är bög själv, Centerpartist, både ock eller bara en jobbig djävel i gemen? Klart som fasiken att en del är homofober - på Flashback samlas alla typer av människor och då menar jag ALLA - varför skulle dock bögar vara fredade?

FF har uppvisat ett otroligt mått utav dåligt omdöme, oavsett om han vetat om det, eller ej! För min del är jag övertygad om att han vetat om detta - finns alltid någon som vill förstöra glädjen för andra, särskilt inom den duper-täta bögdjungeln, där alla är ögontjänande "backstabbers"., och som gärna slår en signal om partnern - tror du verkligen ingen gjort detta? Om du inte tror på detta - kan du tänka dig att SÄPO eller någon polisiär instans inom EU gjort FF medveten om vilken kuf han upplåtit både rövhål och husrum till?

Nej, du! FF har vetat precis allt, från sekund ett. Troligtvis är den perverterade äcklet även pedofil själv. Hans sexuella hemvist äger inga klara gränser och han är säkerligen även psykiskt sjuk.
Citera
2020-11-28, 00:56
Medlem
George Wittigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3m.22
Tack för info. Det var alltså ännu dåraktigare.

Japp, det är ett "arvoderat förtroendeuppdrag" vilket är något annat än en fast anställning.
Citera
2020-11-28, 01:00
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan

Så du tror FF frivilligt kommer erkänna sin skuld om han nu är skyldig och därmed ge upp en relativt nystartad, politisk karriär som redan etablerat sig i högsätet, i Bryssel? Vilken idiot tror du inte skulle kämpa in i kaklet, i FFs situation, med att hävda sin oskuld (pun intended), oavsett om denne är skyldig, eller ej?
Citera
2020-11-28, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
I övrigt är dom vänster och vill ha hit all världens ekonomiska lycksökare. Det är ett parti som ingen stolt svensk skattebetalare skulle ens överväga att rösta på.
Ja det är en röra av höger och vänster som inte går ihop och bara skapar problem.

Jag tror att vänsterpartister mer vill ha invandring för att de bryr sig om invandrare, medan centern mer tänker på dem som billig arbetskraft finansierad av skattebetalare bland annat. Alltså egentligen höger. En förklädd omtanke.
Citera
2020-11-28, 01:08
Medlem
Oj , ff är rökt. Hur tror hans väg är något annat än ner? Jösses.. Jultid nu..haha. tomten kommer inte till din bögkompis i år.
Visste inte? Oj vad man inom C krävde saker av SD ....2017? Rökt Ff och Annie rödluva hoppas jag.
Citera
2020-11-28, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3m.22
Ja det är en röra av höger och vänster som inte går ihop och bara skapar problem.

Jag tror att vänsterpartister mer vill ha invandring för att de bryr sig om invandrare, medan centern mer tänker på dem som billig arbetskraft finansierad av skattebetalare bland annat. Alltså egentligen höger. En förklädd omtanke.

Invandrare utan språk, bostad, värderingar.
Vad är det? Vänsters röstboskap!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in