Citat:
Ursprungligen postat av
Ratad
Det kan vara vilket som. Kontroll har inte något med att göra om någon spelar "kvinnan" i förhållandet. Socialt styr kvinnor det mesta i heterosexuella förhållanden.
Så länge Ursula och Jonas har känt att de fått vad de velat ha och känt att just de har kontrollen i förhållandet så har de gillat läget. En betydande del i pedofilers sexualitet verkar vara just att barn alltid är i ett mognadsmässigt underläge mot dem (även om de alltid skyller på att just de barn de knullar har "varit mogna för sin ålder" när de väl åkt fast).
Ja, kvinnor styr ungefär lika mycket i samhället som de styr en familj. En man har bara behov av att finnas i närheten. Han har ingen egen särskild vilja.
Den där Ursula verkar ha en hel del i bagaget. Men transvestiter är mig veterligen inte pedofiler. De brukar vilja ha en kraftfull man. Nej jag tror inte alls att pedofilers sexualitet är styrt av något begär av mognadsmässigt underläge. Det där är en myt.
Utifrån andra jag träffat så skulle dessa barn troligtvis lika bra kunnat ha varit vuxna kvinnor. Och det är troligen också det som fick FF till att inte reagera, och att tycka saken var oviktig i sammanhanget.