Citat:
Ursprungligen postat av
Alvid
Satte fredagsmyset i halsen när jag såg Skodas reklam på tv'n. Negrer som lever svenssonliv, åker Skoda och går på hockey! Neger-propagandan fortsätter och denna fick det att vända sig i magen.
Även du alltså!
Vill företagen associera sig med afrikaner i precis allt ifrån rakblad, möbler, kläder, diskmaskiner och bilar?
Är det den målgruppen som i huvudsak köper deras produkter?
Vill jag associera mig som afrikan och göra som dem?
Det är så inihelvete mycket afrikaner i varenda reklam så man bara undrar hur djävla snett det är.
Självklart har jag det i bakhuvudet och när mitt tyska premium också börjar med afrikaner så får jag väl byta upp mig några snäpp.
Det är ännu så länge bara de som inte har afrikaner i varenda bilannons.
Det är viktigt att sälja en vision, association, samhörighet och önskan med sin reklam.
Nej, jag är inte en del av ett analfabetiskt klansamhälle och jag använder inte deras typ av produkter.
Fan vad illa jag hade mått om ”mitt” motorsågsmärke kommer ut med en afrikan i skogen med den sågen.
Det här har gått helt över styr med afrikaner i huvudsak i varenda reklam.
Hur som helst, det är djävligt skönt att se hur de skapar sina ”rågångar” och vilka produkter jag bör köpa.
Tack idiotreklambyråer för att ni gör det enkelt för mig att köpa nästa kapitalintensiva produkter.
Gilette? Nej tack!
Mercedes? Nej tack!
Bosch? Nej tack!
Osv!
Jag vill inte associeras med analfabetiska klanmedlemmen ifrån Afrika.
Så djävla enkelt är det!