2020-11-25, 20:31
Avstängd
MrSwedeGliderRunts avatar
Normalisering av kvinnors hjärnor, svart man bra .

Demoralisering av vita män, vit man tönt. Ge upp.

Simple, cultural marxist agenda.
Citera
2020-11-25, 20:33
Medlem
Jag har fört statistik 3/10 är svarta i generell reklam. Tittar man på svensk reklam som Ikea hm Lindex är det 5/10!!! 50 jävla procent!!!

Tittar man på inspelade från ffa Tyskland som Kinder, padigree är det färre än 1/10.

I Sverige bor max 10% svarta. Håller med ts det är en pervers överrepresentation av svarta!!!

Tar man alla östasiater (inkl Indien Pakistan Bangladesh) så är denna grupp större än svarta i Sverige men de syns max 1/20 i reklamen. Sjukt är ordet!
Citera
2020-11-25, 20:38
Medlem
Strunt i det. Det är ju bara reklam.
Citera
2020-11-25, 20:50
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Normalisering av kvinnors hjärnor, svart man bra .

Demoralisering av vita män, vit man tönt. Ge upp.

Simple, cultural marxist agenda.

Men även om det är så, hur är det möjligt att en så fånig verklighetsfrånvänd agenda kan fungera och styra? Det är ju trots allt vuxna människor som styr och bestämmer i samhället. Inte ens dagisbarn skulle komma upp med något så dumt och enfaldigt.

Och varför går så många på det? Det är ju som en psykologisk skräckfilm att betrakta människor nuförtiden. Borde inte alla bara skratta åt Kulturmarxism?

Jag begriper liksom inte(trots att jag begriper). Det är för dumt på något sätt.
Citera
2020-11-25, 21:08
Avstängd
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Men även om det är så, hur är det möjligt att en så fånig verklighetsfrånvänd agenda kan fungera och styra? Det är ju trots allt vuxna människor som styr och bestämmer i samhället. Inte ens dagisbarn skulle komma upp med något så dumt och enfaldigt.

Och varför går så många på det? Det är ju som en psykologisk skräckfilm att betrakta människor nuförtiden. Borde inte alla bara skratta åt Kulturmarxism?

Jag begriper liksom inte(trots att jag begriper). Det är för dumt på något sätt.

Det är väl en stor del vänsteraktivister, kvinnor som numera efter sina värdelösa utbildningar i hets och gnäll mot vita män och feminazi ideer, hamnat som rekryterare, human relations, på pr avdelningar etc och har börjat med woke kulturen inifrån företagen, någon efterfrågan från kunderna har nog aldrig funnits, tänk gilette.. .

Förut hade de kanske haft en helt onödig spalt i någon tidning, där de kunde skriva av sig hur de knullar om helgerna bla bla och att män är dumma, när spalterna blev fulla och tidningarna stramar åt, hamnar de på andra platser och förstör.

Det är samma trams som överallt i samhället numera, exvis HM VDn kvinnan som officiellt stödjer BLM och svenska kvinnliga fotbollsdamerna, de sprider sin aktivism överallt.

I musikvärlden hypas totalt värdelösa kriminellt avskum, ortenrapp, osv.

Allt sammantaget programmeras unga kvinnor att detta är det normala, det efterfrågade. Och kvinnor är "popular vote" kollektivister, så i deras värld är detta det nya coola, rätta, manliga osv. Hjärntvätt rätt igenom.

Den största fienden i denna ideologi är just den vita mannen, roten till all ondska. Och den stackars negern är det synd om även om han våldtagen någon av dem, de gråter om han ska utvisas.

Enligt kalergiplanen, ska ju vita blandas ut, och detta tycks väl vara det som nu händer i stor skala. Alla ska bli rotlösa världsmedborgare som big corp eliten enkelt kan styra och dominera. Nationerna ska förstöras. Demokratin ska var lite på låtsas, medans allt bestämms av en elit någon annanstans, som anser sig veta bäst, typå Greta och hennes kompisar

WEF - The great Reset, enjoy your new masters.
Senast redigerad av MrSwedeGliderRunt 2020-11-25 kl. 21:15.
Citera
2020-11-25, 21:59
Medlem
Lasermopsens avatar
"Black Week" (syns inte på den cachade versionen p.g.a. cookie-varningen) hos Telia, vad menar dom med det?

https://www.telia.se/privat
https://archive.is/ZrxqP

ALLA annonsbilder innehåller endast negrer...
Citera
2020-11-25, 22:49
Medlem
Logan5s avatar
Företaget som säljer släktforskning och visar en flinande afrikan är bara för mycket.

Syftet är ju hjärntvätt av yngre vita. Vi äldre köper inte den antivita rasistskiten eftersom vi minns en annan verklighet.
Citera
2020-11-25, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Strunt i det. Det är ju bara reklam.

Lite väl naivt?

Reklam är ju budskap.

Budskapet är alltså att Sverige ska tas över av afrikaner? Eller vad är budskapet?

Eller är dessa reklam ett sätt att nedvärdera den vita mannen? Den vita mannens manlighet, eller vad? Vad pågår med alla dessa afrikaner i så mångs olika reklam...från barn till vuxna afrikaner och mulatter.....de syns överallt och ofta?

Bor jag i Syd-Afrika, kanske?
Senast redigerad av FakYuToo 2020-11-25 kl. 23:13.
Citera
2020-11-25, 23:30
Medlem
yz44s avatar
Ett sätt att försöka påtvinga folk en världsbild som inte existerar.
Citera
2020-11-25, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Lite väl naivt?

Reklam är ju budskap.

Budskapet är alltså att Sverige ska tas över av afrikaner? Eller vad är budskapet?

Eller är dessa reklam ett sätt att nedvärdera den vita mannen? Den vita mannens manlighet, eller vad? Vad pågår med alla dessa afrikaner i så mångs olika reklam...från barn till vuxna afrikaner och mulatter.....de syns överallt och ofta?

Bor jag i Syd-Afrika, kanske?
De vill sälja och tjäna pengar. Det är allt. Utöver det ingenting.
Citera
2020-11-25, 23:38
Medlem
Onanikrems avatar
Brukar bojkotta företag som kör med 50% negrer i reklamen typ IKEA! Tänker bara på Ikea mördaren när jag ser sån reklam och då vänder det sig i magen.

Rätta mig om jag har fel, men visst var det efter Ikeamorden som de började att alltid ha en neger och en vit tjej i den svenska reklamen?
I vilket fall som helst så är det osmakligt.
Citera
2020-11-26, 00:46
Medlem
psykosnyckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo

Man blir konfunderad över budskapet. Är andra utlänningar än afrikaner icke önskvärda i integrationen? Vill man ex. att afrikanska män ska befrukta så många vita kvinnor de kan pga att mulattbarn är gulliga?
Ja så är det nog... om man är 3 & ett halvt mognadsmässigt. anmält för trams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in