Citat:
Ursprungligen postat av
vf
Vi kan inte stänga av någon, vi kan radera inlägg och ta till omröstning om 2.01 om man har ett flertal varningar under en viss tidsrymd.
Fråga: ska det enligt dig vara förbjudet att upprepa en fråga om bevis för valfusk? Får man bara ställa den en gång?

Det är inte roligt att ta kritik för någon och ibland är det inte lätt att formulera den heller.
När jag var ny på forumet rådde en slags kamratuppfostran. Dumskallar blev tillsagda och tog rättning.
Forumet förändras med nytt klientel och egentligen handlar väl kritiken om behovet att kanske se över systemet utiftån nya förutsättningar.
Jag tror ingen egentligen tror eller anser att problemet sitter i er mods i allmänhet. Folk uttrycker sin frustration över att forumet inte fungerar som vi tror? att det är/var tänkt.
OP
Citat:
Det här är egentligen ingen kritik för den här tråden förstår jag är sjukt svår att moderera. Jag tror jag är långt ifrån ensam att uppleva att det förekommer en hel del minst sagt udda individer i tråden vars syfte verkar vara att skapa en massa sidodiskussionstoner som gör tråden oläsligt ibland.
Problemen här är väl något för chiefen att fundet över. Hans forum, hans val.
Vi uppmärksammar problemet och föreslår lösningar dvs översyn av regler praxis.
Hur chiefen löser problemen beror ju såklart på vad han vill med forumet.