2020-11-27, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Men lyssna nu, politiker blir granskade in på kalsongerna av Säpo och andra myndigheter. Detta innefattar alltså, sambos, syskon och andra närstående. Finns alltså inte en minsta chans att Federley INTE kan ha känt till sin pojkväns bakgrund. Ponera att han inte blivit informerad om pojkvännens bakgrund, vilket förefaller orimligt, så hade han själv fått el tagit kännedom om det. Går liksom inte dölja 6 år av sin bakgrund och till slut hade Federley själv börjat forska så klart. Ligger liksom i människans natur. Sen har pojkvännen folk omkring sig, som jag förutsätter Federley träffat, som vet om allt.

Kan garantera att Federley, precis som hans chefer, känt till sin sambopojkväns bakgrund. Det hoppas jag alla förstår.

Jag vet detta är sant - ty jag blev själv kollad i huvud och röv av myndigheterna - de fick tom reda på att jag hade olaga vapeninnehav - 1984.(det var en MP-40, Schmeisser)

Allt detta gjordes för att min polare hade en flickvän som skulle bli riksdagsledamot.
Senast redigerad av Whistlehead 2020-11-27 kl. 19:11.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
En del folk klarar bevisligen av att hålla två tankar i huvudet samtidigt.
Det kallas på psykologspråk för kognitiv dissonans tror jag. Tanken är väl att attityder och beteende ska hänga samman för att ens självkänsla inte ska försämras. Men, är det så att den handling eller attityd man har är dålig så måste person rationalisera detta på något för att inte uppleva en minskad självkänsla som t.ex. idka samröre med en person som har ett sjukligt sexuellt beteende. Således intalar denne sig själv och andra att det är naturligt eller försöker relativisera tillståndet eller förneka det negativa inträffade.
Citera
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Hur fan kan ha flera tusentals krya på dig på fb?

Är hela jävla Sverige paralyserad???

Han levde med en pedofil som han visste var pedofil och hela Sverige tkr synd om han.fy fan vad äckligt.

Det är nog Sveriges dekadenta C-partister som i samlad kraft försöker backa upp Ursula nu när hans sjuka vidrigheter kommit fram i ljuset.

Råder dig att kolla på Lamottes FB-inlägg om ämnet, nästan 9.000 reaktioner på endast 4 timmar, där är tonen annorlunda. Att jämföra med Federley Aka Ursulas 4.000 reaktioner på över ett dygn. Skönt att se att nationella krafter står upp mot pedofili och visar att det inte är okej och inte hör hemma här. Medan dekadensen hos vänsterliberalerna är enorm och visar sig återigen.

Vi kan väl passa på att påpeka hur jävla odugliga svenska journalister är samt hur irrelevanta svenska mediebolag blivit. Att skriva om diverse kändisars nya bröstimplantat har blivit norm och den grävande journalistiken lyser som vanligt med sin frånvaro. Skulle fan skämmas ögonen ur mig om jag arbetade för Aftonbladet, SVT och/eller Expressen och liknande skittidningar. Slicka elitens rumpor och förtrycka sanningen är det enda man duger till, ryggradslösa ynkryggar. Tur att det finns några få journalister med stake kvar, typ Lamotte och han som upptäckte hållet i Estonias skrov, gemensamt för dessa är att de inte är kopplade till något statligt islamistälskande mediehus. Sättet man låter detta dö ut av sig själv på är fanimej stötande. Om det uppdagats att typ Mattias Karlsson skakat hand med en rumptafsare skulle hela partiet ifrågasatts i veckor framåt, man hade babblat om värdegrunden och hur det är ett parti som som inte är som andra och det där gamla uttorkade tjatet. Malou Von Sivers skulle bjudit in olika godhetsknarkare och värdegrundsexperter för att påpeka hur jävla fel värdegrund Mattias har. Men nu är det inte så.

Istället har alltså en C-politiker med toppjobb och dessutom tidigare ordförande för ungdomsförbundet ertappats med att vara sambo med en dömd multiförbrytare, en pedofil dessutom. Information som Federley försöker måla upp bilden av att han var helt ovetandes inför. Tror du vi köper den lögnen?
Citera
2020-11-27, 19:02
Medlem
Kommer osökt att tänka på detta citat ur "När lammen tystnar":

"Billy hates his own identity, you see, and he thinks that makes him a transsexual. But his pathology is a thousand times more savage and more terrifying."
Senast redigerad av Bud Fox 2020-11-27 kl. 19:04.
Citera
2020-11-27, 19:04
Avstängd
Att det ligger en väldigt stor hund begraven här, bevisas mer än nånsin då TV4 och SVT har total "Lockdown"..
Tragiskt hur media väljer vad vi ska få ta del av...
Citera
2020-11-27, 19:04
Medlem
Har FF barn med en tjej och delad vårdnad?
Bor då FF med en dömd pedo?
Citera
2020-11-27, 19:09
Medlem
analkings avatar
Den här killen representerar sverige i eu

https://www.youtube.com/watch?v=dAh4hZ3fnuY

https://www.youtube.com/watch?v=PvaPygAFzk8

en smula crazy men antar att iom att svenska folket röstat fram honom e man nöjda
Citera
2020-11-27, 19:15
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Men lyssna nu, politiker blir granskade in på kalsongerna av Säpo och andra myndigheter. Detta innefattar alltså, sambos, syskon och andra närstående. Finns alltså inte en minsta chans att Federley INTE kan ha känt till sin pojkväns bakgrund. Ponera att han inte blivit informerad om pojkvännens bakgrund, vilket förefaller orimligt, så hade han själv fått el tagit kännedom om det. Går liksom inte dölja 6 år av sin bakgrund och till slut hade Federley själv börjat forska så klart. Ligger liksom i människans natur. Sen har pojkvännen folk omkring sig, som jag förutsätter Federley träffat, som vet om allt.

Kan garantera att Federley, precis som hans chefer, känt till sin sambopojkväns bakgrund. Det hoppas jag alla förstår.
Tror inte riktigt att det är på nivån att Säpo håller stenkoll på och granskar FFs knullkompisar. Om de skulle göra så med alla riksdagsledamöter och Europaparlamentariker så skulle de knappt ha tid för andra utredningar.

Däremot tror jag att FF känt till detta ändå, oavsett vad FFs stureplansvänner hoppas på.
Citera
2020-11-27, 19:16
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Har FF barn med en tjej och delad vårdnad?
Bor då FF med en dömd pedo?

FF har barn med sin exman. De två har delad vårdnad.

FF har i år varit sambo med en dömd pedofil. En man som våldtagit sina styvdöttrar från ett tidigare förhållande med en kvinna.
Citera
2020-11-27, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
En del folk klarar bevisligen av att hålla två tankar i huvudet samtidigt.
Vet du att man kan bli dömd för skyddadande av brottsling och medhjälp?

Du har inga barn märker jag..
Citera
2020-11-27, 19:19
Medlem
analkings avatar
Och här börjar Federley försöka grina i riksdagen, men han grinar inte över pedofiler som bor med honom

https://www.youtube.com/watch?v=iyfL4hSL-9E
Citera
2020-11-27, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Vet du att man kan bli dömd för skyddadande av brottsling och medhjälp?

Du har inga barn märker jag..

Skyddande av brottsling och medhjälp innebär inte att ge en pedofil som avtjänat sitt straff tak över huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in