Citat:
Ursprungligen postat av
DikT
Jag är här för att diskutera och lära mig. Hittills har inget som ens är nära att kallas bevis för omfattande valfusk presenterats i tråden.
Om det sker kommer jag naturligtvis att tänka om. DU kommer ALDRIG tänka om. Vad var det du skrev förut. Du ändrar dig när det har bevisats att inget fusk har skett, vilket är en logisk omöjlighet.
Jag är inte ett dugg förvånad. Vad grundar du det på? Återigen hittar du på din egen verklighet.
Länka ett inlägg där jag har skrikit "lögn" eller "påhitt". Erkänn att du lever i en egen verklighet. Eller motbevisa mig!
Nu sitter jag framför en dator och då blir allt enklare än att sitta framför en telefon.
Ja, kanon. Då helt enkelt behöver vi hitta en bra grund att börja på.
Så, vad för bevis ska vi gå igenom? Vart vill du börja? Hur brett vill du diskutera? För vi kan ta det som har hänt på lokalnivå och det som har hänt i vallokalen eller vi kan ta det där vi börjar prata korruption på högsta nivå.
Men då gäller det att både du och jag är neutrala i fråga ifall vi sak faktiskt diskutera sanningshalten i det som presenteras och då med ett öppet sinne där vi båda kan anta valfusk och även att det ljugs om valfusket.
Och i det hela så undrar jag, hur mycket bakgrund kan du till det hela? Alltså pratet om valfusket redan innan Trump blev president 2016 (han twitterade om det redan 2012), CIAs inblandning i andra länder eller hela berättelsen om Trumps om president till idag med skrik om valfusk med rysslands inblandning men också rent historiskt korruption inom det amerikanska valet.
Ve säga, hur mycket har du hängt med de senaste 5 åren? Både i media och vad som skrivs "underground" på forum över saker media inte vill ta upp.
Samt, tror du media vinklar/ljuger över något och du tror demokraterna pratar 100% sanning?