Citat:
Ursprungligen postat av
DonaldTrummp
MSM är inte farligt, du behöver inte vara rädd. Såg ett litet klipp på 4:än det var allt. Tog som vanligt upp att DJT påtalade valfusk utan bevis. Det är inte bara den kanalen som frågar efter det. Frågan har ju även ställts här på FB utan att svar presenteras.
Mike Pence
OK. "Rädd" är väl att ta i — trodde snarare att Wolfgang Hansson varit i farten igen eftersom tråden snabbt fylldes med hugade Trump-hatare. Jag tycker mig se en korrelation där: När mainstreammedia menar att Trump erkänt sig besegrad eller någon krönikör skriver att Trump bör förklaras sinnessjuk dyker sedvanliga tillskyndare upp här. Jo, det är väl jag som är paranoid, antar jag. Eller hur?
Citat:
Ursprungligen postat av
Frymybrain
Ganska lustigt hur dom alla dyker in under samma tillfällen samt majoriteten av gångerna efter kl 21 på kvällen.
Vi vet redan att researchgruppen och andra politiska organisationer är här inne och försöker förstöra debatter, så hade inte förvånat mig ifall det var samma här.
Eller hur? Jag har märkt att mer eller mindre "omeriterade" användare gärna kommer när det diskuteras
inrikespolitik, och då tänker man direkt "S-märkt papegoja". Kanske är det likadant i denna forumdel. Eller så har vi en massiv, massiv opinion emot Trump i Sverige. Vi får fundera på detta. Troll eller genuin indignation?