2020-11-27, 14:59
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Tycker man det är jobbigt att se ett hearing på 1,5h ska man nog inte sitta här i tråden och berätta hur det ligger till. Bra att du medger att du inte orkar sätta dig in i topic själv utan förlitar dig på andra.
Så är det. Jag är inte insatt i allt.

Men när den som säger sig vara insatt (och på Trumps sida) lyfter fram 2 klipp ur videon och dessa två klipp bevisar "nada" så är det anmärkningsvärt tycker jag. Om det var det "bästa" har jag ingen lust att titta en och en halv timme till. Det är korrekt.
Eller den personen kanske är en agent för MSM och försöker lura mig?
2020-11-27, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bostonrose
Den här är ju troligtvis enkel att bevisa om den stämmer oxå.
Det är det Lin Wood nu försöker göra. Han har bett någon av dessa 900 soldater som vet med sig att de INTE röstat på Biden (och är villig att träda fram) att göra detta. För i så fall skulle man ju i alla högsta grad kunna konstatera fusk/röststöld. Lin Wood tipsas bäst på: lwood@fightback.law.

https://twitter.com/LLinWood/status/1330961964982562826
2020-11-27, 15:02
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frymybrain
Ska vi gå igenom bevisen på detaljnivå? Jag har hela dagen att gå igenom sånt med dig.

Ja, det skulle vara intressant för dom att få lite detaljer, tänk dej att det ska vara sådant som alla förstår. Rudy har ju krånglat till det i onödan. Dominion är nog ett dött spår då det påverkar stater som DJT vunnit. Kan ju vara svårt att bevisa att det bara fuskats på speciellt utvalda platser. Domaren kan ju få för sig att Dominion är helkass.

Mike Pence
2020-11-27, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Är det någon som har sagt att man ska lita blint på rösträkningsmaskinerna? Källa?
Kan förstå att man inte känner till att ena sidan försöker stoppa en Audit och säger att valet ska litas på utan kontroll om man öppet medger att man inte orkar sätta sig in i topic.
2020-11-27, 15:03
Medlem
Citat:
Du tycker det är upprörande att vilja ha något som håller i domstol?
Så eftersom talibaner sitter utan rättegång på Guantanamo så... (fortsätt gärna meningen, med något som relevant för bevisläget kring valfusk)

Du valde tidigare ut två avsnitt/vittnesmål som du ville lyfta fram ur "hearingen". Jag kollade på dessa och konstaterade att ingen valfusk ens påstods ha skett. Då kontrar du med "ja men du måste se hela filmen på en och en halv timma för att förstå".
Du gör verkligen ett bra jobb med att inte vara trovärdig.

Ungefär som när du säger att jag är en "bögjävel"?! Jaha. Känns ju lite 70-tal över den förolämpningen.

Dessa bevis hade fält vem som helst ifall nu det inte var en politiker som begick brottet. Varför är det alltid såpass svårt att sätta dit politiker som är korrupta?

Åter igen, du berättar inte vad som håller i en rättegång enligt dig för enligt många advokater och domare som redan har läst och sett bevisen tycker det är solklara bevis för ett fall. Sidney Powell hade inte tagit det med tång ifall hon inte vet att det är sant.

Ja du fick höra vittnena och anser som ljuger. Kanon, ska vi gå igenom resten också?

Ska vi gå igenom detaljrikt Sidney Powells stämningar?

Och hur tror du man får kunskap genom ämnet om man inte lägger ner den där 1 1/2 timmen att läsa på? Nej, såklart du föddes med vetskapen att det är så du säger och är säkert tankeläsare som kan se när folk ljuger.
2020-11-27, 15:04
Medlem
Citat:

Men när den som säger sig vara insatt (och på Trumps sida) lyfter fram 2 klipp ur videon och dessa två klipp bevisar "nada" så är det anmärkningsvärt tycker jag. Om det var det "bästa" har jag ingen lust att titta en och en halv timme till. Det är korrekt.
Ibland måste man ha mer kontext för att förstå vad man tittar på men är man dum i huvudet kanske man tror att man alltid kan hoppa in och se 2 minuter av 1,5h och förstå precis vad som menas.
2020-11-27, 15:05
Medlem
Citat:

Ja jag är en agent till Donald Trump som bara försöker ljuga för dig. Egentligen heter jag James Smith och bor i Florida där jag använder Google translate för att tjafsa med dig här.

Nej, du är inte insatt men öppnar munnen som att du är.
2020-11-27, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymgolfare
Nu är det inte ett val i Venezuela som diskuteras! Vill du förklara hur Chavéz gått tillväga för att fuska i årets amerikanska presidentval?
Jasså du specificerade inte vilket val det gällde. Jag tror inte Chavez är inblandad så kan inte hjälpa dig. Kan du förklara hur vi vet att ett system som används tidigare för fusk nu slutat användas för fusk utan att ens göra en kontroll av det?
2020-11-27, 15:08
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Det är lite kul att se alla som hoppar på källan till informationen som ges så fort det inte är msm nu argumenterar för hur många platser utanför msm det finns att publicera sin information på he he he.

Om man inte tittar på icke-msm blir man kritiserad, när man tittar på icke-msm blir man kritiserad.
Det är så de lätt skizofrena konspirationstankarna löper.

Det som är riktigt kul att se är de som 2020 försöker hävda att sms censurerar allt och att t.ex. en grävande journalist då inte har möjlighet att nå ut. Som om vi lever i 1980 eller 1920.
2020-11-27, 15:08
Medlem
Bidens påstådda seger börjar ifrågasättas alltmer. Kongressman Mo Brooks (R-AL) hävdar nu attt Biden INTE vunnit valet:

https://www.breitbart.com/clips/2020/11/26/gop-rep-brooks-biden-did-not-win-the-electoral-college-if-vote-limited-to-lawful-votes-cast
2020-11-27, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Om man inte tittar på icke-msm blir man kritiserad, när man tittar på icke-msm blir man kritiserad.
Det är så de lätt skizofrena konspirationstankarna löper.
Ja det var ju ett sätt att bemöta att man pratar sig varm för att det finns massa andra platser än i msm att presentera sina utredningar när man sedan hoppar på alla källor som inte är msm. Lite extra kul att du nämner skizofreni samtidigt som du helt byter topic men låtsas att du pratar om samma sak.
2020-11-27, 15:18
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frymybrain
Och hur tror du man får kunskap genom ämnet om man inte lägger ner den där 1 1/2 timmen att läsa på? Nej, såklart du föddes med vetskapen att det är så du säger och är säkert tankeläsare som kan se när folk ljuger.
Citat:
Ibland måste man ha mer kontext för att förstå vad man tittar på men är man dum i huvudet kanske man tror att man alltid kan hoppa in och se 2 minuter av 1,5h och förstå precis vad som menas.

Ja vad ska man säga.
Ni som säger er vara insatta gör verkligen ett utmärkt jobb med att övertyga oss idioter och bögjävlar att valfusk har skett och att bevisen är solklara.
Kämpa.
Jag ska lämna er i fred i er alternativa verklighet. Tills något konkret dyker upp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in