Åh fyfaan vad ångest jag skulle haft om det var jag som köpte det 🤣 Även om stålar finns, och man är jäävligt sugen på ett ps5 så finns där inte en chans att jag kommer köpa ps5 för mer än det var värt.
Men fan, cred ska du ha som inte har ångest! Hade det varit mig så hade jag inte kunnat somna under natten.
Lol bara skoja.
Kommer aldrig ge en krona till bedragare.
Jag köper ändå aldrig en konsol vid lansering. Väntar typiskt 2-3 år tills en reviderad version (slim eller evt pro) kommit ut
Senast redigerad av punanihunter 2020-11-27 kl. 15:32.
Ojoj! Jag vågar ändå inte hoppas på något då jag har en bokning från april i år och de har väl fortfarande inte mättat 2019 års bokningar? :P
Hoppas bara de inte gör något douchigt som vissa andra affärer och släpper de där inkommande som köpbara på sajten istället för att mata ner dem i bokningskön.
Vad tänker min herre på? Med barnsjukdomar och liknande? Eller innan det kommer en pro variant?
Men har bara hört lite om att den här första alltså inte pro modellen skulle hålla i 1.5 till 2 år, men vet inte vad det skulle ligga för sanning i det då ps4 höll ganska bra för de flesta
Men har bara hört lite om att den här första alltså inte pro modellen skulle hålla i 1.5 till 2 år, men vet inte vad det skulle ligga för sanning i det då ps4 höll ganska bra för de flesta
Min ps4 som jag inhandlade på releasen höll i ett år. Kan ju alltid hoppas att femman är bättre
Fick nyss mail från webhallen, mitt PS5 finns att hämta
Sist var det mitten på december men den är redan här, fan vad glad jag blir
Grattis, verkar som att de har fått en extra leverans eller tidig leverans. Förhoppningsvis kommer det slussas ut ännu mer konsoler nu till jul så bara att hålla ut.