2021-09-09, 20:11
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Pwu_fkYwLEQ&feature=emb_imp_woyt&ab_channe l=HardwareBustersInternational

"New PS5 is actually better"

Inte för att jag litar mer på denna än Austin men ser inte varför denna no name youtubern skulle vara mindre pålitlig. Men det är det helt tyst om såklart. Inte lika roligt och skriva om något positivt än om något negativt.
Citera
2021-09-09, 21:31
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
https://www.youtube.com/watch?v=Pwu_fkYwLEQ&feature=emb_imp_woyt&ab_channe l=HardwareBustersInternational

"New PS5 is actually better"

Inte för att jag litar mer på denna än Austin men ser inte varför denna no name youtubern skulle vara mindre pålitlig. Men det är det helt tyst om såklart. Inte lika roligt och skriva om något positivt än om något negativt.

DF och Gamers Nexus håller på med en colab om detta så då får vi facit.
Citera
2021-09-09, 22:50
Medlem
Dan88s avatar
Sony eventet är över nu.

Allt tredjepart var helt ointressant för mig.

Wolverine by Insomniac var höjdpunkten Wow!

En afrikansk tjej i Ragnarök kändes SJW inkvoterat. Vad har det med Norse mytologi? Såg även ut som ett PS4 spel.
Citera
2021-09-09, 22:53
Medlem
Tvonds avatar
Wolverine var det enda nya vi fick se och tidsexklusiva Kotor. Någon som la märke till att Spiderman 2 inte hade PS5 exclusive. Ragnarök ser ut som förra God of War. Trevliga 40 min endå trots avsaknaden av nya spel.
Citera
2021-09-09, 23:04
Medlem
dovAkins avatar
Ville ju se Elden Ring

Men är intresserad av

Spiderman 2
God of War
Uncharted remastered - Inte lirat några av spelen
och SWTOR - Inte lirat
Citera
2021-09-09, 23:07
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Ni som har PS5.
Hur mycket spelar ni?
Haft min i typ 5 månader och kanske lagt ner 20 speltimmar..

Har säkert 200+ timmar. Spelat alla spel utom Valhalla och Ghost of Tsushmia som jag har men inte orkat sätta mig och lirat. Lirat mycket mer PS5 än Ps4 när den släpptes.
Citera
2021-09-09, 23:36
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Ville ju se Elden Ring

Men är intresserad av

Spiderman 2
God of War
Uncharted remastered - Inte lirat några av spelen
och SWTOR - Inte lirat

Är väl lag grönt som har marknadsförings rättigheterna till Elden Ring. Så du får vänta tills nästa Xbox event för Elden Ring.
Citera
2021-09-10, 00:59
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Wolverine var det enda nya vi fick se och tidsexklusiva Kotor. Någon som la märke till att Spiderman 2 inte hade PS5 exclusive. Ragnarök ser ut som förra God of War. Trevliga 40 min endå trots avsaknaden av nya spel.

"We're ecstatic to announce Marvel's Spider-Man 2 and Marvel's Wolverine are coming exclusively to PlayStation 5."

https://twitter.com/insomniacgames/status/1436074717740511240
Citera
2021-09-10, 07:30
Medlem
Nihennas avatar
Ingen av de läckor jag såg fick rätt i något förutom självklarheterna Spider-man 2, God of War och Gran Turismo

Visst är det kul med läckor och rykten men detta är vsrför jag aldrig tar de särskilt seriöst.

Eventet då? Älskade det. Gött att få se en hel del gameplay av GoW. Måste ju vara redo för mars eller något känna det som. Kändes inte lika grafiskt imponerande som Spider-man 2 dock så blir nog crossgen-title som det ryktats om.

Wolverine kan bli skoj. Hoppas det blir riktigt blodigt som det gamla spelet till 360 där man kan hugga av fiendens huvudet.

Forspoken verkar väldigt intressant också nu när man fick se mer av det
Senast redigerad av Nihenna 2021-09-10 kl. 07:35.
Citera
2021-09-10, 08:52
Medlem
dovAkins avatar
Vafan såg inte att det bara är Uncharted 4 och Lost legacy som blir remastered... trodde det var hela serien
Citera
2021-09-10, 10:46
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Ingenting om att PS5 kommer att finnas i lager inom en snar framtid?
Citera
2021-09-10, 13:09
Medlem
Efter att ha sett eventet börjar jag nästan ångra att jag spontan-beställde en PS5:a igår. Remasters, remasters, remasters... Fortfarande bara Horizon som jag känner någon större hype kring. Jag har visserligen några PS4-spel kvar som jag vill spela genom så får väl hoppas på att de ger en bättre upplevelse att spela dem på PS5 som gör det värt det. Blir väl att kränga vidare konsolen till överpris på blocket/tradera annars

Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Ingenting om att PS5 kommer att finnas i lager inom en snar framtid?
Det kommer in leveranser till butiker titt som tätt men de säljer slut på lite grann. Permanent i lager hos butik/distributör lär nog dröja till nästa år någon gång https://www.forbes.com/sites/paultassi/2021/05/11/ps5-stock-shortages-will-continue-into-2022-sony-says/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in