2020-11-27, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Hehe, nog sambon/peddon som åsyftades...

Jasså jaha ok...
Citera
2020-11-27, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felstavaren
"Hej, jag ville bara meddela att jag är en ny människa nu som lever ett lyckligt liv tillsammans med en rikskänd bög/dragqueen och hans nioåriga dotter. Det där andra snusket har jag lämnat bakom mig. Puss hej!"

"Alltså, barnen jag våldtog var med på det, så ni behöver inte vara rädda för att något ska hända era barn. Be dem bara säga nej så lyssnar jag. Fredrick kan intyga det."
Citera
2020-11-27, 13:45
Medlem
indianhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
DÖMD TILL 9 ÅR, vad för "oskyldigt" skulle det kunna vara?
Fortkörning
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Jag har inte läst dagens artikel ännu, ska göra det nu...

Har läst nu, det jag undrar mest över är när, tidsmässigt som FF första gången ska ha sagt till vänner och grannar att hans sambo är dömd och om de vill läsa domen...

Ja, det framstår ju lite grann som att han sagt detta innan i lördags, och att grannarna har vetat det längre.

Väldigt konstigt att uppmana grannarna att läsa domen. Skulle de känna sig lugnade efter det? Det som står där är ju otroligt vidrigt. Explicita scener av hur han våldtar barnen.
Citera
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Grannarna säger att FF och pedofil-Jonas ringde runt i lördags och försökte lugna grannarna (jag fattar inte riktigt vad en dömd pedofil skulle kunna säga till sitt försvar, som inte bara gör situationen ännu värre), men sen lät det ändå på någon granne som att det varit ute längre. Stoppa Pressarnas artiklar är inte helt glasklara.

Citat:
Ursprungligen postat av Felstavaren
"Hej, jag ville bara meddela att jag är en ny människa nu som lever ett lyckligt liv tillsammans med en rikskänd bög/dragqueen och hans nioåriga dotter. Det där andra snusket har jag lämnat bakom mig. Puss hej!"

Återigen går min sociopatradar igång.

En människa närmare normalspektrumet skulle för det första antagligen inte börjat få bajset packat av någon man visste var pedofil samtidigt som man har en dotter och gård som ligger avsides.
För det andra är hela deras försök till skademinimering genom att försöka ligga före skvallret i byn och ringa runt ett aggressivt passivt försök att ge upprörda grannar samvetskval.

"Vi vet om att J*nas har knullat barn ett antal gånger men vi vill att ni får höra det från oss. Ni lyssnar väl inte på skitsnacket nere på ICA eller på pissrännan Flashback? Ni är väl inte onda människor. J*nas tog sitt straff. Han är en fin kille nu - ni förstår honom inte som jag gör!"

Ursula har hela sin politiska karriär snyftat över åsiktsargument... nu vill han helt plötsligt att grannarna ska bli övertygade av hans åsiktsargument. Vilken pillesnopp han är. Typiskt sociopater och psykopater att det som inte är okej för andra är helt okej för de själva.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Det kommer han aldrig göra. Vad ska han återgå till? Han är en broiler som aldrig haft ett professionellt liv utanför politiken. Det enda sådana har att falla tillbaks på är lobbyism, styrelseuppdrag eller semipolitiska utnämningar som GD, landshövding eller ambassadör. Efter detta tror jag FF är otänkbar för sådana uppdrag. Av den anledningen tror jag att Annie räddar honom kvar.
Dock kan man tänka sig att C försöker sig på någon sorts undanmanöver för att flytta fokus från denna affär, t ex läcka något skandalöst om en representant från ett annat parti. Men det måste vara något riktigt snaskigt isåfall om det ska toppa den här affären.

Han kan säkert gör karriär i media. SVT eller SR. Politiker/journalist är väldigt flytande med mycket gemensamt. Och sexuella störningar, kriminellt förflutet är ofta bara meriterande. Så sjukt är det.

Har ens SVT tagit upp det? Detta är ju i vilket normalt land som helst en stor nyhet.
Senast redigerad av MrStreamer 2020-11-27 kl. 13:52.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
DÖMD TILL 9 ÅR, vad för "oskyldigt" skulle det kunna vara?
Det har du rätt i, det kanske är så att han visste om det. Då är det helt sjukt
Citera
2020-11-27, 13:48
Avslutad
Är det John*y Federl*y Krone*d vi talar om här?
Citera
2020-11-27, 13:53
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Jag har inte läst dagens artikel ännu, ska göra det nu...

Har läst nu, det jag undrar mest över är när, tidsmässigt som FF första gången ska ha sagt till vänner och grannar att hans sambo är dömd och om de vill läsa domen...
Finns två artiklar idag, en kom alldeles nyss
https://stoppapressarna.se/svenskt/sa-traffade-fredrick-federley-domda-pedofilen

Citat:
Han har vetat om det här sedan andra träffen med pedofilen, Federley diktar upp den här historien om sjukskrivning och dåligt mående för att rädda sitt eget skinn, säger en person till Stoppa Pressarna.

Ytterligare en person i Björbo har samma bild av Federleys förehavanden med den 42-årige pedofilen.
–Sanningen är att han känt till mannens mörka förflutan, Federley har sagt till bekanta att sambon han lever med suttit inne, säger uppgiftslämnaren.

En kvinna i trakten som finns i kretsen kring Fredrick Federley är inne på samma spår, EU-parlamentarikern har hela tiden varit varse att han levde med en pedofil som är dömd för 22 fall av grova våldtäkter mot barn.
– Han har påstått att den där mannen bättrat sig och blivit en "bättre människa". Detta har han påtalat för flera boende i Björbo i ett försök att vinna stöd för honom och hans partner, säger kvinnan till Stoppa Pressarna.
Dock står det inte när han berättade, var det för månader sedan eller i helgen? Om Stoppa Pressarna läser det här så är det info de kan fråga källorna om.
Citera
2020-11-27, 13:55
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Han kan säkert gör karriär i media. SVT eller SR. Politiker/journalist är väldigt flytande med mycket gemensamt. Och sexuella störningar, kriminellt förflutet är ofta bara meriterande. Så sjukt är det.

Tror han bränt den sista bron till den branschen. Hans varumärke är för dåligt men annars hade jag tänkt att han såklart skulle jobbat på valfri nyliberal thinktank, lobbyist, inventarie på PR-byrå och som föreläsare när han mjölkat politikerkarriären tillräckligt.

Jag tror han får göra som Tom Hjelte gjorde när han kom ut efter våldtäktsdomen. Han får fjanta runt som obskyr skribent på någon kompis heminredningssajt eller livsstilsmagasin. Han kan ju besöka Kapten Klännings gård och fråga om han har mycket småtjejer som rider där?

Alternativt har han lagt undan tillräckligt mycket av kokainbudgeten så han kan leva på räntor på någon gård på landet som han rustar upp. Tyvärr är det nog inte tillräckligt spännande för hans egocentriska sociopatbehov så ni kan nog räkna med att han skaffar nya KK:n med "Problematisk™" bakgrund.

Själv hoppas jag att han engagerar sig i någon obskyr grupp under RFSL som försöker förklara att pedofili är något som går att bota.
Citera
2020-11-27, 13:56
Medlem
Rasande-Roses avatar
Nu bekräftat av Federleys grannar att han kände till pedofilens dom sedan tidigare. Satans äckliga perversa svin Federleys är, hoppas han inte vågar visa sitt fula tryne utomhus.
Citera
2020-11-27, 13:56
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L1bertas
Är det John*y Federl*y Krone*d vi talar om här?
Nej, det är förre mannen som han skilde sig från 2019. Han är oskyldig.

Den vi talar om här FFs nya sambo sedan i somras. Jon*s som suttit i fängelse, dömd till sex år för grova barnvåldtäkter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in