Citat:
Ursprungligen postat av
Charvet
Grannarna säger att FF och pedofil-Jonas ringde runt i lördags och försökte lugna grannarna (jag fattar inte riktigt vad en dömd pedofil skulle kunna säga till sitt försvar, som inte bara gör situationen ännu värre), men sen lät det ändå på någon granne som att det varit ute längre. Stoppa Pressarnas artiklar är inte helt glasklara.
Citat:
Ursprungligen postat av
Felstavaren
"Hej, jag ville bara meddela att jag är en ny människa nu som lever ett lyckligt liv tillsammans med en rikskänd bög/dragqueen och hans nioåriga dotter. Det där andra snusket har jag lämnat bakom mig. Puss hej!"
Återigen går min sociopatradar igång.
En människa närmare normalspektrumet skulle för det första antagligen inte börjat få bajset packat av någon man visste var pedofil samtidigt som man har en dotter och gård som ligger avsides.
För det andra är hela deras försök till skademinimering genom att försöka ligga före skvallret i byn och ringa runt ett aggressivt passivt försök att ge upprörda grannar samvetskval.
"Vi vet om att J*nas har knullat barn ett antal gånger men vi vill att ni får höra det från oss. Ni lyssnar väl inte på skitsnacket nere på ICA eller på pissrännan Flashback? Ni är väl inte onda människor. J*nas tog sitt straff. Han är en fin kille nu - ni förstår honom inte som jag gör!"
Ursula har hela sin politiska karriär snyftat över åsiktsargument... nu vill han helt plötsligt att grannarna ska bli övertygade av hans åsiktsargument. Vilken pillesnopp han är. Typiskt sociopater och psykopater att det som inte är okej för andra är helt okej för de själva.