2020-11-27, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Hyresgäst eller sambo, pojkvän, tycker du det verkar som att han kände till det?
Han bröt ju omedelbart när det blev känt.

Tror verkligen inte han visste om det.
Sluta ljug.flera källor hävdar att ursula visste om de.
Citera
2020-11-27, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odagan
Ursäkta.. Hur kan det ha undgått fröken att FF är extremt äcklig? Jävla pervo, till sinnet och lusten. -TVI!!!

Oj! Så det gör honom automatiskt till pedofil då eller?
Eller gillar du var inte det motsatta könet och bögar?
Skiter väl fullständigt i hur han är, 99% av alla på FB stämmer nog in på din beskrivning av FF.

Men blir man då pedofil per automatik då?
Citera
2020-11-27, 11:35
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Har missat info om att FF låtit pedofilen umgås ensam med dottern, var kommer den uppgiften ifrån?

Annars kan ju FF, som varit medveten om pedofilens bakgrund, sett till att just det inte ska ske. Exvis inte låta peddot vara på gården ensam med dottern när han själv inte är där.
FF har nog inte dom spärrarna tyvärr, kan man vara tillsammans med någon som är dömd för 22 grova åtalspunkter på en 6-åring och en 9-åring och dömd till 9 års fängelse så är det nog rätt så tomt med hjärnceller hos honom...
Fast det verkar ju vara rätt tomt på hjärnceller hos regeringsanställda överlag....
Citera
2020-11-27, 11:36
Medlem
Ngn måste ju känna t den dömda pedofilen?

Barndomskompisar?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Jag tror också att han hade något som tilltalade FF. Ett gränslöst beteende som slätade över det faktum att han var pedofil vilket jag tror att FF varit medveten om från början. Varför skulle han annars hålla sin dotter ifrån pedofilen?

Tror tyvärr det är väldigt vanligt med pedofili bland gay communityt.
Man bygger nätverk och till slut har du rätt kontakter för att få det du önskar på fritiden.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaraFree
Är det helt klarlagt att Federley var i en relation med den här jäveln?

Han säger ju det själv. Men att de gått skilda vägar nu. Intressanta är ju om han visste om det här innan de inledde en relation. Eller de gjorde slut först efter media fick nys om saken (om nu ens de gjort slut).
Citera
2020-11-27, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Sluta ljug.flera källor hävdar att ursula visste om de.

Snälla visa din källor! Alla har sina jävla 100% iga källor, men kan aldrig bevisa nått..

Det här är endast bög hat det handlar om, inget annat.
Citera
2020-11-27, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neida
När fick Federley veta att hans sambo var pedofil?
Mår Federley dåligt för att uppgifterna kommit ut i media eller för att han först nu fått veta att sambon var en dömd pedofil?
Om han haft kunskap men ändå låtit sin dotter umgås ensam med pedofilen så borde han förlora vårdnaden.

Svarar mig själv;

https://stoppapressarna.se/svenskt/fredrick-federley-visste-allt-om-sambons-barnvaldtakter

"Vi har nu gått skilda vägar, skriver Federley och som läsare förleds man tro att politikern inte hade en aning om vilka brott hans sambo begått.

Stoppa Pressarna kan bevisa motsatsen – vi har varit i kontakt med flera personer som bor i Björbo, den lilla ort i Dalarna där den forne EU-parlamentarikern äger en dalagård från sekelskiftet.
– Jag såg hans inlägg, det var formulerat som om att han precis fått reda på att hans sambo är pedofil. Sanningen är att mannen har bott i Björbo sedan i somras, och redan andra gången de träffades fick Federley reda på allting, säger en uppgiftslämnare till Stoppa Pressarna. Fredrick Federley ska även ha berättat för vänner och bekanta om 42-åringen som flyttat in hos honom.
– Han har varit så fräck att han sagt att sambon suttit inne och samtidigt erbjudit dem att läsa igenom domen, men då har de självfallet sagt ”nej tack”, det tycker jag visar på hur Federley manipulerar folk.

En flerbarnspappa på bygden som Stoppa Pressarna talat med gör samma reflektion, han reagerar över att Federley försöker framställa avslöjandet om pedofildomen som en nyhet även för honom.
– Det är ännu mer beklämmande att han har vetat om det här och nu gör han en snyfthistoria. Mellan raderna så framställer han det som om att han inte vetat något. Pedofilen har sagt till flera av oss här i Björbo att Fredrick har känt till det här hela tiden, säger han. Flerbarnspappan är mycket upprörd, hans små barn har lekt i närheten av pedofilen.
– Det här är bullshit, Federley och hans sambo ringde runt i lördags när alla i Björbo fick reda på det och försökte försköna allt. Pedofilen sa till min granne ”jag har varit öppen med Fredrick, han har vetat om det här hela tiden”. När jag kom med bilen i dag stod pedofilen med Fredricks pappa och klappade fåren, avslutar flerbarnspappan.
"
Citera
2020-11-27, 11:38
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Oj! Så det gör honom automatiskt till pedofil då eller?
Eller gillar du var inte det motsatta könet och bögar?
Skiter väl fullständigt i hur han är, 99% av alla på FB stämmer nog in på din beskrivning av FF.

Men blir man då pedofil per automatik då?

Pride och HBTQ har alltid varit extremt liberalt pedofilvänliga. Det är ingen nyhet att många i de kretsarna är smygpedofiler. Det betyder inte att Fredrik är det, men om han kände till Jonas förflutna är han bevisligen helt sjuk i huvudet. Faktum är att om han inte bröt samma ögonblick han fick veta det, är han sjuk i huvudet. I annat fall står han utan synd.
Citera
2020-11-27, 11:39
Avslutad
Citat:
Hyresgäst eller sambo, pojkvän, tycker du det verkar som att han kände till det?
Han bröt ju omedelbart när det blev känt.

Tror verkligen inte han visste om det.

Är du dum på riktigt, finns ju grannar som trätt fram vilka säger att FF vetat om det hela från start, eller från andra gången FF och Peddo möttes. !
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlund
Alltså du måste läsa och lyssna.
Om folk undrar om han är gay på grund av det som har hänt så är det helt naturligt.Visade sig att det var naturligt. han var gay och alltså var sambon en man. Det hade kunnat varit annorlunda, men ytterst osannorlikt.

Ja det visste vi väl alla att han är gay??! Vad pratar du om?
Frågan va väl om det gör honom till pedofil, och om han visste om vad sambon gjort!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Han är nog gränslös i sin sexualitet, men att han just är med FF är inte för att han är bög eller tycker FF är attraktiv, det är bara för att komma åt hans dotter.
Haha ha.. finns det någon mer än Fredricks mor som tycker han är attraktiv. Om man är pervers och gillar att knulla får och grisar kan jag tänka mig att våldtäktspedofilen tog Federley i skitskruven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in